Profi s-a extins cu magazinele şi la ţară. Cum se numesc "supermarket-urile rurale"



Lanţul de supermarketuri Profi este primul din cei 12 retaileri străini care intră în zona rurală cu investiţii proprii, terenul fiind testat şi de Metro Cash & Carry, dar prin franciza LaDoiPaşi.

Profi s-a extins cu magazinele si la tara. Cum se numesc supermarket-urile rurale (Foto bizbrasov.ro)
Profi s-a extins cu magazinele şi la ţară. Cum se numesc supermarket-urile rurale (Foto bizbrasov.ro)

Lanţul de supermarketuri Profi, controlat de fondul de investiţii Enterprise Investors, „atacă" zona rurală cu un format dedicat, primele 11 magazine fiind deschise sub brandul Loco la finalul săptămânii trecute, informează Ziarul Financiar. Compania anunţase anterior că are în plan să deschidă magazine în zona rurală, chiar sub brandul Loco, însă a avut nevoie de mai bine de doi ani şi jumătate pentru a testa şi „şlefui" conceptul. Spre deosebire de supermarketurile clasice deschise de Profi, magazinele Loco vor vinde o gamă largă de produse non-alimentare, în timp ce varietatea de bunuri care sunt deja produse de localnici pentru autoconsum va fi mai mică.

„Loco va fi o replică a magazinelor care se găseau anterior la sate şi care vindeau toate produsele necesare vieţii în mediul rural, printre care sape şi lopeţi", spuneau la finalul lui 2012 oficialii Profi.

Etichete: loco, Profi, rural, supermarket, țară

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE