Programul de lucru cu publicul al Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor a fost prelungit, în weekend



Pentru eliberarea actelor de identitate persoanelor cu drept de vot care nu au sau au act de identitate cu temen de valabilitate expirat, programul de lucru al serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor din Bucureşti a fost extins, cu ocazia alegerelor parlamentare de duminică.

Dreptul la vot se poate exercita doar pe baza unui act de identitate valabil
Dreptul la vot se poate exercita doar pe baza unui act de identitate valabil
Foto: iploiesti.ro

Astfel, în această sâmbătă, programul de lucru cu publicul va fi între orele 08.00 şi 16.00, iar duminică, când vor avea loc alegerile, programul de lucru cu publicul va fi între orele 08.00 si 21.00, informează un comunicat al municipalităţii.

Cartea de identitate se întocmeşte şi se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovadă numelui, stării civile, cetăţeniei române şi a domiciliului.

Contravaloarea producerii şi eliberării cărţîi de identitate este de 7 lei şi se achită la ghişeele birourilor de evidenţă a persoanelor din sectoarele 1, 3 şi 6, unităţile C.E.C. Bank în sectoarele 4 şi 5 sau la oficiile poştale, în sectorul 2.

Pentru eliberarea unui nou act de identitate că urmare a expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorării sau distrugerii actului de identitate,cetăţenii vor prezenţa şi un timbru fiscal în valoare de 4 lei.

Atunci când nu pot fi prezentate anumite documente (certificate de stare civilă, dovezi cu privire la domiciliu, etc.), se va elibera carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune şi 3 fotografii ¾ cm şi taxă de 1 leu, achitată în acelaşi mod că şi în cazul cărţilor de identitate

Etichete: alegeri parlamentare, Primăria Bucureşti

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE