Promovarea site-ului la Google – care sunt cele mai frecvente greșeli?



„Toată lumea face SEO pentru site”- este o frază pe care o aud foarte des, iar întrebarea mea ulterioară acestei afirmații este de fiecare dată aceeași: Și dacă toată lumea face SEO, de ce nu sunt toate site-urile primele? :) Evident că toată lumea vrea să fie în prima pagină a rezultatelor la căutare, iar Google este setată ca pagină de start pe orice browser, de peste 90% dintre utilizatorii de internet pe toate device-urile pe care le folosesc, însă nu toată lumea reușește aceasta performanță.

Promovarea site-ului la Google – care sunt cele mai frecvente greseli?
Promovarea site-ului la Google – care sunt cele mai frecvente greșeli?

Axarea pe un singur instrument SEO

Una dintre cele mai mai greșeli când vine vorba despre promovarea site-ului pe Google este axarea pe un singur instrument SEO, cel mai adesea Google Adwords. Începătorii în acest domeniu se focusează pe poziția pe care o au la căutare pe Google și se rezumă la aceasta. Incorect. O campanie SEO sănătoasă, care să aducă rezultate pe termen lung se bazează pe trafic organic pentru a aduce vizualizări și a promova site-ul la Google, iar motoarele de căutare folosesc la indexare algoritmi care țin cont deopotrivă de conținut, cuvinte cheie, calitatea informațiilor, interacțiunile cu social media etc. Astfel, dacă te vei axa pe un singur instrument în loc să gândești și să aplici o strategie unitară complexă, folosind toți parametrii de indexare în toate nișele de online vei avea rezultate pe termen scurt, vei crește forțat traficul, iar eficiența va scădea considerabil. 

Supraaglomerarea site-ului cu bannere și reclame

Într-o lume supracomunicată, în care utilizatorii de internet sunt deja agasați de numărul de reclame din viața reală, să folosești foarte multe bannere și reclame pe site este o mare greșeală care îți va scădea considerabil rata de succes în ceea ce privește promovarea site-ului pe Google. În mediul online utilizatorii caută preponderent informații, deoarece spoturi și reclame găsesc la TV și pe stradă la tot pasul. Site-ul tău, pentru a fi promovat pe Google cu succes trebuie să conțină un raport optim de informații de calitate și reclame, să nu fie obositor pentru utilizator și să fie ușor de parcurs.

Reînnoirea conținutului

Conținutul site-ului nu este important în ceea ce privește indexarea numai prin prisma cuvintelor cheie, ci și a informațiilor pe care le transmite, a acurateții acestora și a valorii informaționale. De aceea, conținutul site-ului trebuie analizat permanent și updatat la cerințele pieței, actualizat pentru a nu conține informații perimate și pentru a fi complet. Promovarea site-ului pe Google nu este un proces care se realizează printr-o singură acțiune, ci este un proces de durată, care trebuie întreținut permanent, actualizat și înnoit pentru a deveni o sursă de informații de încredere pentru utilizatorii de internet și a fi indexat de Google, atingând, astfel scopul de promovare la Google a site-ului. 

Viteza mică de încărcare a site-ului

Când vine vorba despre promovarea site-ului la Google, viteza de încărcare a site-ului este esențială pentru indexare. Trăim în secolul vitezei, conexiunile la internet au crescut exponențial vitezele tocmai pentru a satisface nevoia utilizatorilor de eficiență și rapiditate de încărcare a paginilor web. Astfel, dacă site-ul tău are o viteză mică de încărcare, pe de o parte nu va fi indexat corespunzător, iar pe de altă parte vei pierde foarte ușor userii care ajung pe site deoarece ei nu au răbdare să se încarce paginile și trec la site-ul următor din lista de căutare.

Folosirea prea multor cuvinte cheie

Novicii în SEO consideră că folosirea unui număr de cuvinte cheie cât mai mare în articolele din site va genera rezultate mai bune la promovarea site-ului la Google. Total greșit. Indexarea la motoarele de căutare se realizează pe baza unor algoritmi care afișează cele mai relevante rezultate, iar folosirea prea multor cuvinte cheie va genera dispersarea informației și a densității cuvintelor cheie, astfel că scopul final de promovare a site-ului la Google nu va fi atins. Calitatea este un alt indicator important al indexării, iar un articol care conține prea multe cuvinte cheie nu va trece acest criteriu. Un articol de 500 de cuvinte nu trebuie să aibă mai mult de 5 cuvinte cheie pentru a fi eficient, așadar, mare grijă atunci când redactați conținut pentru site.

Folosirea de instrumente SEO învechite

O greșeală pe care o fac și unii dintre specialiștii SEO este de a folosi aceleași tehnici și instrumente pentru promovarea site-ului la Google. Unele instrumente, precum tagul meta keywords sunt deja depășite, iar utilizarea acestora poate afecta în mod negativ promovarea site-ului pe Google. Agențiile specializate în SEO și promovare a site-urilor trebuie să fie inovative și să găsească soluții noi de promovare pentru a avea rezultatele scontate. Bavali.ro este o agenție care studiază în permanență tendințele și rezultatele acțiunilor întreprinse pentru promovarea site-urilor la Google, astfel că ei reușesc să facă diferența prin soluții inovative și să aducă site-urile clienților lor în primele rezultate la căutarea pe Google.

Etichete: google, motor de căutare, promovare site, Promovarea site Google

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h