Protecţia Consumatorului solicită imperativ Vodafone să NU mai scumpească abonamentele



Autoritatea Naţională de Pro­tecţie a Consumatorilor (ANPC) a ordonat, vineri, companiei Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, să înceteze acţiunile demarate privind scumpirea abona­mentelor pentru clienţii persoane fizice. 

Protectia Consumatorului solicita imperativ Vodafone sa NU mai scumpeasca abonamentele
Protecţia Consumatorului solicită imperativ Vodafone să NU mai scumpească abonamentele

Acţiunea de scumpire a preţului abonamentelor Vodafone a fost calificată de ANPC drept o drept o „practică comercială incorectă". Decizia fără precedent a fost dispusă printr-un ordin al preşedintelui instituţiei, Marius Pîrvu.

Conform instituţiei, decizia Vo­da­fone de a mări tarifele pe fondul costu­ri­lor mai mari cu care se confruntă com­pa­nia reprezintă nu doar o practică inco­rectă, ci şi o acţiune luată de pe o poziţie de forţă „dominantă şi psihologică".

Detalii pe ZF. 

Etichete: anpc, protecţia consumatorului, scumpire abonament vodafone, vodafone

0/3 COMENTARII
Marius
07 May 09:53
+0
VOTURI
-0
La Orange. Sau la Telekom. Un abonament nu este un drept. Daca oauale se scumpesc, unde faci reclamatie?
Xulescu
06 May 18:30
+0
VOTURI
-0
TIPIC VODAFONE!! Eu demult am renuntat la serviciile lor tocmai din cauza ca nu isi respectau propriile lor oferte! Exista Orange sau Lycamobile.ro... si au oferte net superioare!
Florin SANDU
06 May 17:00
+0
VOTURI
-0
Insa ce fac cei care sunt anuntati deja ca li se scumpesc abonamentul (eu ma numar printre aceia) cu 0.68 Eur+TVA, unde se pot adresa?
Va multumesc

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE