Bucureștenii din Sectorul 2 au din nou apă caldă. ANUNȚUL făcut de RADET



Problemele cu apa caldă din Capitală s-au rezolvat în majoritatea zonelor afectate, urmând ca mâine dimineață să fie remediate complet. RADET a reluat pe parcursul zilei acuzațiile referitoare la ELCEN, pentru lipsa apei calde în cartiere din Sectorul 2, susținând că Electrocentrale București nu a respectat calendarul de revizii anunțat în prealabil. 

RADET acuza din nou ELCEN pentru oprirea apei calde si revine cu explicatii tehnice
RADET acuză din nou ELCEN pentru oprirea apei calde și revine cu explicații tehnice
Foto: radet

UPDATE 13.37: RADET anunţă reluarea furnizării apei calde la parametri normali în zona Ştefan cel Mare, Aleea Circului, Judeţului, Oteşani, Colentina. Regia adaugă totodată că, sâmbătă dimineaţă, întregul sistem de termoficare va fi în parametri optimi de funcţionare.

UPDATE 13.13: Bucurestenii din cartierul Fundeni nu au in continuare apa calda, a declarat pentru HotNews.ro, Gabriel Dumitrascu, seful Consiliului de Administratie al RADET. Problemele din sectorul 2 si local in sectoarele 3 si 4 s-au rezolvat in cursul zilei de joi si vineri dimineata. 

"Calendarul de revizii ELCEN nu a fost respectat așa cum era prevăzut inițial și asumat de către RADET, ceea ce a dus la situația actuală, de a nu putea fi livrată apa caldă locuitorilor din sectorul 2.", susține RADET printr-un comunicat de presă.

RADET explică totodată că apa caldă ajungea în punctele termice la o temperatură care nu corespundea parametrilor contractuali, deoarece parcurgea o distanță de două ori mai mare decât în mod normal- așa că Regia a decis sistarea. Distanța aproape s-a dublat (de la 7,5 kilometri la 14 kilometri) pentru că Elcen a oprit, pentru revizii, CET SUD și CET Grozăvești, de unde venea apa caldă la locuitorii din Sectorul 2, iar RADET a fost nevoită să aducă apa caldă de la CET Progresu şi CET Vest. 

"Conform calendarului anual de revizii comunicat de ELCEN pentru anul 2016, transmis către RADET în data de 2 februarie (vezi document ataşat), CET Sud era programat să intre în revizie între 6 - 26 iunie, iar CET Grozăvești între 8 - 28 august. În fapt, CET Sud a intrat pe 1 iunie, iar CET Grozăvești a intrat pe 6 iunie, față de 8 august, cum era programat inițial. În aceste condiții, alimentarea consumatorilor deserviţi de către aceste centrale, respectiv locuitorii sectoarelor 2 și 3, a fost preluată prin manevre în sistem, de CET Progresu şi CET Vest. Zonele Colentina și Pantelimon sunt situate la cea mai mare distanță de centralele din care se face în prezent alimentarea. Practic, apa caldă parcurge până în apartamentele bucureștenilor o distanță de 14 kilometri, față de 7,5 cât era în mod normal, apa ajungând mai rece la  onsumator. Astfel, parametrii termici contractaţi de către clienţi, nu pot fi asigurați.", explică Regia.

Click pentru mărire

"În situaţia dată, în condiţiile în care, la robinet, clientului îi curge apă rece în loc de apă caldă, din respect pentru banii cetăţenilor, am dispus sistarea agentului termic până la atingerea parametrilor de furnizare" a declarat Valentin Vițalariu,
Directorul General RADET.

 Reamintim că Radet a anunțat joi că bucureștenii din zonele Colentina şi Pantelimon au rămas fără apă caldă, ca urmare a popririi impuse de ELCEN pe conturile RADET și pentru că Elcen a oprit, pentru revizii, două electrocentrale. Regia anunță că nu are bani să facă reparațiile care se impun pentru rezolvarea problemei și avertizează că situația s-ar putea repeta și în alte zone ale Capitalei. Elcen susține însă că livrează apa caldă în continuare.

Etichete: apă caldă, Colentina, ELCEN, Pantelimon, RADET, Sectorul 2

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h