RADET anunță că Bucureştiul ar putea rămâne fără apă caldă și căldură, într-o săptămână



RADET anunţă că apa caldă şi căldura s-ar putea opri în Bucureşti, într-o săptămână, dacă între timp nu se aprobă bugetul pe anul în curs. Chiar dacă şeful ELCEN, Marcel Nicolaescu, spune că bucureştenii vor avea apă caldă şi căldură toată iarna, preşedintele CA al RADET, Gabriel Dumitraşcu, subliniază că degeaba va furniza ELCEN căldură, atâta timp cât RADET nu are buget aprobat şi practic nu are bani să repare avariile. 

RADET anunta ca OPRESTE APA CALDA SI CALDURA peste o saptamana. ELCEN dezminte informatia
RADET anunţă că OPREŞTE APA CALDĂ ŞI CĂLDURA peste o săptămână. ELCEN dezminte informaţia
Foto: publipro.ro

Gabriel Dumitraşcu, preşedintele Consiliului de Administraţie (CA) al RADET, a anunţat, vineri, într-o conferinţă de presă, că, din cauza neaprobării bugetului de venituri şi cheltuieli al RADET pe anul 2015, peste o săptămână s-ar putea sista apa caldă şi căldura în tot Bucureştiul. 

Potrivit acestuia, Regia nu va mai avea voie, conform legii, să cheltuiască niciun ban, nici măcar pentru avariile care apar zilnic, pentru că nu are bugetul aprobat. Din 15 noiembrie, Regia va fi blocată din punct de vedere economic.

"Nu mai avem voie să cheltuim nimic. Niciun ban. Orice sumă care intră în contul RADET poate fi cheltuită doar dacă e şi bugetul aprobat. Degeaba fac, pe 16 noiembrie, împrumutul de la trezorerie, pentru că nu-l putem folosi. Conform legii, nu avem voie, pentru că am cheltuit mai mult de 90% din buget.", a spus Dumitraşcu.

El a precizat că a discutat despre asta cu primarul general interimar Dan Ştefănel Marin, care i-a transmis că bugetul va fi aprobat la sfârşitul lunii, într-o şedinţă extraordinară.  Însă, dacă bugetul va fi aprobat abia atunci, Dumitraşcu spune că va fi prea târziu.

Conform unor surse Hotnews însă, bucureştenii ar putea rămâne fără căldură şi apă caldă încă de luni, întrucât Romgaz a decis joi sa oprească livrarea de gaze către ELCEN, din cauza datoriilor. Motivul pentru care nu a fost făcută publică informaţia este, conform surselor citate, că Ministrul Energiei, Andrei Gerea, ar fi făcut presiuni asupra Romgaz, ca să nu sisteze gazele cât timp e el minsitru.

Primarul general intermar, Marin Ştefănel Dan, spune însă că totul depinde de un joc politic şi ameninţă că va sparge în curând "buboiul".

"Din punct de vedere tehnologic bucureştenii ar trebui să aibă căldură, dar este un joc politic, toţi sunt într-o foame continuă de putere de două luni. Ce să facă cu banii la sfârşit de noiembrie? Îi rog de două luni de zile să ne aşezăm la masă - RADET, ELCEN şi PMB. Ne-am întâlnit şi tot nu le-a convenit. (...) E o soluţie umană să voteze împrumutul respectiv să ne achităm datoriile respective. E doar un joc politic. (...) Vreau ca acel credit pentru RADET să treacă în Consiliul General. Sper să nu spună nu. Vine şi-mi inventează mie că nu are buget, dar ei nu au cheltuit banii de investiţii. Voi sparge buboiul cât de curând, că m-am săturat de aceste jocuri politice. La ora 12.00 am întâlnire cu toţi liderii de grup de la CGMB şi sper să voteze împrumutul în şedinţa extraordinară de luni", a declarat primarul interimar la Realitatea Tv.

Deşi ELCEN a anunţat, de asemenea, astăzi că va continua să furnizeze apă caldă şi căldură în această iarnă, şeful CA al RADET spune că degeaba va fi furnizat agentul termic în conducte, atâta timp cât Regia nu are bani de avarii.

Marcel Nicolaescu, directorul general ELCEN, declarase că "ELCEN a făcut toate eforturile şi a finalizat un protocol de colaborare cu Romgaz şi vom avea gaze pentru pregătirea apei calde şi a căldurii pentru toată iarna. Am propus un dispecerat comun, să colaborăm în aceeaşi echipă cu RADET, să nu fie nicio problemă de fucţionare în această iarnă. Eu dezmint total şi asigur bucureştenii că vor avea apă caldă şi căldură. Noi vom da RADET-ului pe ţeavă apă caldă şi căldură", a spus Nicolaescu.

În cadrul conferinţei de vineri, preşedintele CA al RADET Gabriel Dumitraşcu a precizat, de asemenea, că RADET are de făcut plăţi urgente către Enel şi Apa Nova care ar totaliza în jur de 10 milioane de lei. El a mai spus că Enel a trimis deja somaţie că aşteaptă ca plata să se facă până în 16 noiembrie, solicitări similare existând şi din partea Apa Nova.

Datoria RADET către Enel este în jur de 25 de milioane de lei, iar datoria către Apa Nova, de aproximativ 12 milioane de lei.

Etichete: apă caldă, căldură, ELCEN, întrerupere căldură, RADET

0/24 COMENTARII
Gheo
14 Nov 00:37
+0
VOTURI
-0
"Duduie caloriferele de caldura si cand afara sunt 10 grade si cand sunt 25 de grade, deci e risipa clara, aruncarea banilor pe fereastra, pentru ca apoi sa factureze sume enorme la caldura in luni in care a fost cald afara - ceea ce e escrocherie la buzunar."
Nu e escrocherie, nu e nesimtire, e prostie pur si simplu din partea administratorilor. Facturarea se face dupa anumite criterii. E prea cald afara, iar CET-ul da prea multa caldura? Inchizi prostia aia de vana si nu mai platesti nimic.
Mi-e greu sa inteleg cum ajung unii administratori cand nu stiu chestii elementare... dar e simplu sa induci ideea ca cineva te fura si trebuie sa iesi in strada ca sa nu-l vezi pe administrator cum isi umple buzunarele...
Gheo
14 Nov 00:36
+0
VOTURI
-0
Onor CET poate scadea temperatura, dar, din nou, nu vedeti toata imaginea. Reteaua de distributie are zeci buni de km.
Putem presupune ca, langa CET, consumatorul se plange ca-i "duduie" caloriferele? Putem. CET scade temperatura, pentru ca acel consumator e prea nesimtit s-o regleze singur din vana. In capatul opus al retelei, temperatura scade si mai mult (sparturi, avarii, etc). Consumatorul de acolo se plange ca n-are caldura si, pe buna dreptate, cere CET temperatura mai mare. Primul consumator are din nou caldura prea multa si cere iar CET sa-i scada temperatura. Ce poate face "onor CET" acum?
Ma intelegeti de ce va spun de vana din subsol?
Si intelegeti de ce numesc primul consumator "nesimtit"? Pentru ca nu-i pasa ca altul ramane in frig. Sa-i mearga lui, celalalt poate sa crape...
Gheo
14 Nov 00:35
+0
VOTURI
-0
Elsa - "Cam ipocrit sa pretindem o exprimare eleganta si civilizata... Si totusi, nu exista nici o injurie in mesajul meu, tinand contul de continutul mesajului la care am raspuns."
Daca tot vorbim de ipocrizii, imi spuneti si mie ce injurie este in continutul mesajului la care ati raspuns?

Dumneavoastra (la fel de ironic) ati scris un intreg roman acolo, cu o gramada de linkuri, dar fara sa raspundeti clar la nimic.
Da, Radet, Elcen si Romgaz sunt companii de stat. Si? Conditia de piata concurentiala nu mai e valabila? Vreti sa spuneti ca Romgaz ar trebui sa dea gazele gratis catre Elcen, daca tot sunt amandoua la stat? Sau care era concluzia?

Va plangeti ca aveti caloriferele caldute, dar platiti sute de lei. V-am intrebat daca stiti cum se face facturarea si vad ca ati uitat sa raspundeti.
Dar Dumneavoastra aveti voie sa induceti ideea ca alte persoane abereaza.

In principiu aveti dreptate. Puteti presupune ca.
Eu va pot spune altceva: Radet a inceput incalzirea la jumatatea lui octombrie. In blocul meu nu s-a dat drumul decat de la 1 noiembrie, deoarece vecinii au cerut asta. Eu am tremurat doua saptamani, deoarece unii n-au vrut sa plateasca. Puteam presupune ca Radet nu-mi da caldura, dar ma factureaza? Puteam, dar am intrebat inainte sa dau cu bata. Altii presupun.
Martie, aprilie. La fel, unii doresc caldura, altii nu vor sa plateasca. Din punctul de vedere al furnizorului, ce-ati face? Ati opri caldura, sau ati lasa-o sa mearga? Cei care nu vor, au robinete pe calorifere.
Si da, inertia termica e o chestie de fizica elementara.

Onor CET poate scadea temperatura, dar, din nou, nu vedeti toata imaginea. Reteaua de distributie are zeci buni de km.
Putem presupune ca, langa CET, consumatorul se plange ca-i "duduie" caloriferele? Putem. CET scade temperatura, pentru ca acel consumator e prea nesimtit s-o regleze singur din vana. In capatul opus al retelei, temperatura scade si mai mult (sparturi, avarii, etc)
Primarul a fost angajat RADET
13 Nov 23:22
+0
VOTURI
-0
Dragi jurnalisti, ati uitat sa mentionati ca acest Stefanel - rahatel cu ochi, membru UNPR, a fost ANGAJAT LA RADET BUCURESTI, incadrat politic, fara concurs, pe postul de Sef Serviciu Administrativ, din luna iulie pina in ziua cand a fost PUS primar (16.11.2015).
Ar trebui sa le descrie bucurestenilor cum a taiat frunza la ciini la RADET, pe banul lor...
Cris
13 Nov 23:15
+0
VOTURI
-0
Adica voi n-ati vazut niciodata calorifere duduind de caldura cand afara sunt 25 de grade? Sa inteleg ca onor CET nu poate scadea temeperatura apei din circuitul de incalzire cu 5-10 grade cand afara e cald de mori si sa furnizeze apa ceva mai fierbinte noaptea cand e mai frig? Nu s-a inventat tehnologia sau ce? Mai lasati-o naibii de vana din subsol ca nu e vorba de vana, e vorba ca temperatura agentului termic trebuie corelata cu temperatura exterioara. E o chestie de fizica elementara.
Elsa
13 Nov 21:47
+0
VOTURI
-0
Exprimarea a fost din start la acelasi nivel la care mi-a fost adresat un mesaj. Nu mi-am permis nici mai mult nici mai putin din ceea ce v-ati permis Dumneavoastra.
Acel dumneavoastra este pur ironic.

Cam ipocrit sa pretindem o exprimare eleganta si civilizata... Si totusi, nu exista nici o injurie in mesajul meu, tinand contul de continutul mesajului la care am raspuns.

________________

Daca o persoana se plange ca e prea cald si alta ce e prea frig, rationamentul este simplu. Putem sa deducem ca persoanele respective locuiesc in zone diferite, deci primesc gigacaloria la parametrii diferiti, in functie de defectiunile sau resursele furnizorului. Ca persoanele respective se refera la perioade diferite: cand e ger afara si caldura in calorifere - lipsa; sau cand de mult au inmugurit copacii si cladura in calorifere - duduie (exemplu: perioada martie aprilie din 2013, 2014 si 2015). Dar este mult mai simplu sa inducem idee ca persoanele respective abereaza. Nu?

*Cat despre Cris, referirea a venit in contextul asocierii din mesajul la care am raspuns. Ii stiu unele comentarii. Uneori ma minunez, alteori ma incrunt, cateodata ma amuz sau ma intristez, sau apreciez. Facand abstract de exprimare, multe din prezumtii sunt corecte. Nu toate. Fiecare are dreptul la o opinie. Pot sa fiu de acord, sau nu, dar asta nu inseamna sa atac persoana respectiva.

Dumneavoastra, aveti dreptul sa presupuneti ca avem capacitatea de a reproduce doar ceea ce se transmite la "televizor", sau poate eventual suntem niste postaci platiti pentru a ne exprima o opinie?

Credeti ca opiniile exprimate ar avantaja clasa politica actuala? (apropo de postaci)

Credeti ca atacurile dirijate spre o persoana au sens sau vreun impact benefic in ceea ce priveste eventualele consecinte ce se pot deduce din informatiile acestui articol?
Elsa
13 Nov 21:43
+0
VOTURI
-0
@Gheo: Cine controleaza Romgaz? Dar Elcen? Dar Radet?

"Compania Romgaz este o societate pe acțiuni, în care statul, prin Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, este acționar majoritar al societății deținând 70.01%% din acțiuni."

https://ro.wikipedia.org/wiki/Romgaz

"R.A.D.E.T. este regie autonomă de interes local, cu personalitate juridică, sub autoritatea Consiliului General al Municipiului Bucureşti."
http://www.zf.ro/wikizf/regia-autonoma-de-distributie-a-energiei-termice-bucuresti-r-a-d-e-t-r-a-13161436


"Societatea Comercială Electrocentrale București - S.A. (ELCEN București) este o companie cu capital integral de stat, producătoare de energie electrică și încălzire." Daca vom urmari acest link, ne va fi extrem de greu sa intelegem de ce aceste "CET" sunt inca pornite cand reglementarile spun ca ar trebui oprite. Am putea intelege multe.

"https://ro.wikipedia.org/wiki/Electrocentrale_Bucure%C8%99ti"

Deci, facem corectarile de rigoare" Romgaz=Statul da gaze Elcen=Statului, care da apa calda Radet=Statului. Primaria (a cui o fi asta?!?) nu plateste subventia Radet=(catre)Stat, care nu plateste Elcen=Statul, care nu plateste Romgaz=Statul. De ce eu, ca furnizor de gaz aka Statul, sa n-am curajul sa nu mai dau gaze (la Stat) pana nu-mi recuperez banii (de la Stat)?

Complicat!

Acele preturi sunt stabilite de catre institutii ce sunt controlate de catre Stat. Statul stabileste acele preturi in functie de necesitati, interese si conventii. Aici intra in context si interesele altor state sau entitati.

Si revenim la dilema: "Au curajul sa opreasca caldura si apa calda?"
Sa vedem, au?
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20588273-primarul-capitalei-nu-vor-probleme-apa-calda-caldura-aceasta-iarna-radet-alarmeaza-populatia.htm
________________

Exprimarea a fost din start la acelasi nivel la care mi-a fost adresat un mesaj. Nu
Gheo
13 Nov 20:26
+0
VOTURI
-0
Si inca ceva:
Elsa se plangea de lipsa caldurii. Cris spune ca-i duduie caloriferele de caldura.

Va hotarati totusi pe o varianta? E sau nu e caldura?
Gheo
13 Nov 20:22
+0
VOTURI
-0
Elsa, eu cam atat am avut de spus. Cris a confirmat tot ce am spus despre el.

Apropo, pornirea si oprirea caldurii se fac dupa reguli clare, nu dupa cum viseaza orice paranoic, in parte si datorita faptului ca un CET nu se poate porni/opri chiar asa usor. Nu exista un buton pe care sa-l apesi si gata, merge caldura.
In plus, daca e prea cald, te poti duce in subsolul blocului sa inchizi vana. Trebuie doar sa vorbesti cu vecinii, ca poate unii chiar vor caldura...
Cris
13 Nov 20:06
+0
VOTURI
-0
PS: E normal ca moldovenii prosti care s-au aciuat prin Bucuresti sa reactioneze instant... cand le spune lumea cat sutn de prosti.

Duceti-va acasa, frate! Nu mai deranjati lumea...
Gheo
13 Nov 19:58
+0
VOTURI
-0
"Au curajul sa opreasca caldura si apa calda?"
Pai, daca nu-s platiti, de ce n-ar avea curajul sa le opreasca?
Romgaz da gaze Elcen, care da apa calda Radet. Primaria nu plateste subventia Radet, care nu plateste Elcen, care nu plateste Romgaz. De ce eu, ca furnizor de gaz, sa n-am curajul sa nu mai dau gaze pana nu-mi recuperez banii?

Pretul mare pentru apa rece si caldura lipsa? Imi spuneti si mie cum se calculeaza factura? Se aduna valorile de la apometrele din fiecare apartament, se inmultesc cu o valoare arbitrara comunicata de patriarhul Daniel (pretul pe metru cub) si vi se comunica valoarea facturii?
Sau cum platiti sute de lei pentru caldura cand caloriferele sunt reci? Chiar sunt curios.

"Stima dumneavoastra (si mandria)"?
Ma cam deranjeaza exprimarile astea moderne, cand sunt ba tu, ba dvs. Pe vremea stimei parca se vorbea mai civilizat. Dar ce stiti de vremurile alea?

PS. Cat despre Cris, lasati-ma. Individul e serios deranjat. Cititi-i comentariile. De fiecare data vede "excroci" moldoveni si indeamna lumea "sa nu puna botu' ". Iar singurele lui activitati sunt indemnuri la greve sau revolte sociale, indiferent ca e vorba de caldura, transport public sau accidente auto. Nu mai mentionez de placerile patologice pentru mentionarea cuvantului "cacat".
Cris
13 Nov 19:42
+0
VOTURI
-0
Subscriu la ideea ca se doreste crearea unui climat de obisnuire a populatiei cu cresterea pretului la gigacalorie, adica obisnuirea iobagului cu biciul, dupa ce i-l dai in prealabil pe la nas sa-l miroasa.

Nimeni nu mai pune botul la asa ceva, va spun... Lumea este foarte iritata de saracie si salarii mici si va iesi in strada la orice crestere de pret la gigacalorie.
Cris
13 Nov 19:39
+0
VOTURI
-0
Pretul gigacaloriei in Bucuresti nu trebuie sa creasca, trebuie sa scada !!! Altfel iese lumea in strada masiv.

Nivelul de trai in Romania nu a crescut ca sa creasca preturile asa ca RADET nu are nicio motivatie sa creasca pretul la gigacalorie.

Bucurestenii oricum trebuie sa beneficieze de cea mai ieftina gigacalorie din tara pentru ca e problema electorala. Escrocii care conduc in prezent Romania stiu ca se curatza instant daca isi bat joc de Bucuresti. Pana si Oprescu din beci stie acest lucru.
Elsa
13 Nov 18:57
+0
VOTURI
-0
@Gheo - Nu e bine sa tragi concluzii pe ceea ce presupui ca stii despre altii. Nu detin nici un televizor, deci sursele mele de informatii sunt departe de ceea ce presupui dumneata.

De ce tragi concluzia ca ma refer strict la Radet?

Pretul gicaloriei e stabilit de catre ANRE. Cine "controleaza" ANRE?

Desi Radet isi doreste sa fie altfel:
http://www.agerpres.ro/economie/2015/07/27/elcen-oprirea-activitatii-radet-si-elcen-consecinta-probabila-a-unei-actiuni-in-instanta-privind-metodologia-de-calcul-a-pretului-gigacaloriei-20-58-29

Ultima scumpire a gigacalorie a fost in ianuarie 2015: http://www.agerpres.ro/economie/2015/01/06/elcen-pretul-gigacaloriei-pentru-bucuresteni-este-de-186-lei-de-la-1-ianuarie-2015-15-33-16

Desi individul facea astfel de declaratii in decembrie:
http://www.agerpres.ro/social/2014/12/05/oprescu-pretul-gigacaloriei-nu-creste-de-la-1-ianuarie-2015-16-17-00

Iar aceasta poveste se repeta an de an (si nimic nu e la voia intamplarii):
http://www.gandul.info/stiri/reactia-elcen-dupa-ce-sindicalistii-radet-au-avertizat-ca-bucurestenii-ar-putea-ramane-fara-caldura-13640209

Se doreste crearea unui anumit context care sa "justifice" eventualele modificari in pretul gigacalorie, care sa nu determine o reactie negativa din partea celor ce vor plati sute de lei numai pentru caldura, pana in martie sau aprilie, cand vor considera ca e timpul sa opreasca caldura

Si ce legatura au opiniile altor persoane cu continutul articolului? Cris nu ti s-a adresat, dar remarc ca a adus o grava atingere la stima dumneavoastra (si mandria) pentru actuala clasa politica si intregul sistem bugetar - ce colcaie de incapabili si iresponsabili platiti sa frece menta. Asta daca nu semneaza documente ce pot afecta viata oamenilor. Uneori cu consecinte iremediabile.
Gheo
13 Nov 16:50
+0
VOTURI
-0
Elsa, ilie, Cris
Voi stiti doar ce se spune la TV. Si prin asta va acord presupunerea ca nu sunteti postaci de meserie.

De cate ori a crescut radet pretul? Cati bani a primit de la primarie?

Cat despre cakatii din capul lui Cris... Ne-am prins deja ca esti bolnav, te poti opri. Devii scatologic.
Cris
13 Nov 15:29
+0
VOTURI
-0
Daca vor sa aiba tot Bucurestiul in strada sa aiba tupeul sa inchida caldura si apa calda... Vreau s-o vad si pe asta... Vreau sa vad cum zboara tot cakatzii care conduc aceasta tara... cand toata lumea va fi pe strazi.... Vreau s-o vad si pe asta...
Elsa
13 Nov 15:03
+0
VOTURI
-0
Au curajul sa opreasca caldura si apa calda? Toata tevatura e doar pentru a justifica o noua marire de pret. Pret care niciodata nu se va justifica tinand cont de apa calda care rar e la parametrii pentru care platim, iar in decursul zilei e mai degraba rece si caloriferele care sunt doar caldute, cat sa justifice sutele de lei pe care ajungi sa le platesti numai pentru caldura.
ilie
13 Nov 14:49
+0
VOTURI
-0
Da inchideti-l frate odata, pi..ne-am pe el de RADEt, ca de 25 de ani ne tot ameninta kktzii astia ba ca ne lasa in frig, ba fara apa, zici ca suntem in India! O sa-si gaseasca oamenii solutii si fara RADEt.
cmon
13 Nov 14:17
+0
VOTURI
-0
cmon frate... andrei, din cauza celor ca tine tara e in situatia in care este.
Felicitari pentru povestea ta de viata. Tu-ti pui palma-n fund, ca ai centrala.
Cati dintre cei inca bransati la Radet au bani de centrale? Ce-ti pasa tie? Tu ai boiler si cazan pe lemne.
Cati someri vor fi dupa inchiderea Radet? Doar salariatii Radet? N-as prea crede. Elcen vinde aproape tot la Radet. Deci inchizi Radet, inchizi Elcen. Dar tu ai fierbator, nu-ti pasa.
Ce poluare creezi tu cu centrala ta? Ce conteaza, tie sa-ti fie cald, restul nu-s importanti...
Daca tot ai incalzire din alte surse, de ce te mai bagi in discutie ca proasta-n targ?

Sa moara juma' de Bucuresti, ca tu ai boiler si te doare-n p***a.
Nu pot sa pricep cine te-a crescut de te crezi mai important ca toti ailalti. O haita de sacali?
andrei
13 Nov 12:58
+0
VOTURI
-0
Sa inchida frate capusele astea de la radet, sa-i bage in faliment. Am calorifere electrice, fierbatoare, boiler, cazan pe lemne...:))
Stefanel Interimaru'
13 Nov 11:50
+0
VOTURI
-0
"Vine şi-mi inventează mie că nu are buget, dar ei nu au cheltuit banii de investiţii. Voi sparge buboiul cât de curând, că m-am săturat de aceste jocuri politice."

Stefanele tata, ti-a suflat Oprescu-n gura? Chiar nici unul din "primarii" astia n-au habar sa vorbeasca frumos? Civilizatia lipseste din toti astia?

N-au cheltuit banii de investitii?
Cand s-au acordat acei bani? Zi si luna.
Pe ce proiect s-au acordat banii? Nume.
Se puteau folosi banii acordati pentru un proiect pe alt proiect? Nu te obosi sa raspunzi, iti spun eu: NU. Deturnare de fonduri in caz contrar. Raspunzi tu?
zzz
13 Nov 11:31
+0
VOTURI
-0
transparenta reprezinta un pericol pentru cei din functiile "cheie" .... de aceea nu avem spitale, drumuri, trotuare, parcuri ,scoli si alte alea ...
zzz
13 Nov 11:30
+0
VOTURI
-0
pana acum nu va durea de lege si de modul normal de functionare ...
ce investitii au fost facute si cu ce bani ...
in toate institutiile "publice" din tara banii se cheltuie pe ascuns ... ar trebui fiecare leu sa fie justificat si accesibil publicului - ONLINE ! ... suntem in 2015 si bani catre informatizare se cheltuie de mult ... pentru ce ? unde este transparenta ?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE