RADET: Bucureștenii din cartierele Colentina și Pantelimon, FĂRĂ APĂ CALDĂ. Ce spune ELCEN



Bucureștenii din zonele Colentina şi Pantelimon au rămas fără apă caldă, ca urmare a popririi impuse de ELCEN pe conturile RADET. Regia anunță că nu are bani să facă reparațiile care se impun pentru rezolvarea problemei și avertizează că situația s-ar putea repeta și în alte zone ale Capitalei. Elcen susține însă că livrează apa caldă în continuare.

RADET: Bucurestenii din cartierele Colentina si Pantelimon, FARA APA CALDA pe termen nedeterminat
RADET: Bucureștenii din cartierele Colentina și Pantelimon, FĂRĂ APĂ CALDĂ pe termen nedeterminat
Foto: naturalmentor.com

UPDATE 12.46: Elcen transmite însă că produce și livrează apă caldă în parametrii comandaţi de RADET București și că nu este de vină pentru oprirea apei calde. Puteți citi reacția Elcen la finele articolului.

"Locuitorii zonelor Colentina şi Pantelimon din Sectorul 2 al Capitalei au rămas de miercuri fără apă caldă din cauza parametrilor necorespunzători ai acesteia. Acest lucru este urmare a faptului că nu există banii necesari pentru efectuarea reparaţiilor şi reviziilor la reţeaua de transport şi distribuţie. Situaţia opririi furnizării apei calde intervine după ce, în cursul săptămânii trecute, ELCEN a oprit funcţionarea CET Sud pentru efectuarea lucrărilor anuale de revizie. Alimentarea consumatorilor deserviţi de către această centrală, respectiv locuitorii sectoarelor 2, 3 şi 4, a fost preluată prin manevre în sistem, de CET Vest şi CET Progresu. Dintre cele 3 sectoare afectate de oprirea CET SUD, sectorul 2 este cel mai afectat, pentru că nu există capacitatea de acoperire a consumatorilor din această zonă.", explică RADET printr-un comunicat de presă.

Ambele centrale sunt situate la distanţe mari faţă de Sectorul 2 şi, în acest sens, s-a dispus oprirea unui număr de 75 de puncte termice, transmite RADET, adăugând că, în cazul în care nu s-ar fi luat aceasta decizie, pe ţeava de apa caldă cetaţenii ar fi primit apă rece.

„Ne cerem scuze consumatorilor din zonele afectate pentru disconfortul creat şi îi asigurăm că RADET face eforturi susţinute pentru reluarea imediată a furnizării apei calde către bucureşteni. Semnalăm că această situaţie se poate repeta oricând şi în alte zone ale Bucureştiului", a transmis Virgil Untea, Directorul Direcţiei Producere şi Exploatare RADET.

REACȚIA ELCEN:

În intervalul orar 06:00 – 18:00 de astăzi, 09 iunie a.c., Electrocentrale București (ELCEN) furnizează apă caldă în parametrii comandaţi de RADET București.

Pentru o comunicare cât mai transparentă, subliniem că ELCEN nu are relații contractuale cu consumatorii casnici, ci cu RADET București, în sensul că ELCEN produce și furnizează apă caldă către RADET, iar Regia asigură distribuția acesteia la nivelul Capitalei. ELCEN asigură locuitorii Capitalei că, în ciuda stării tehnice îmbătrânite a instalațiilor RADET, depune toate eforturile necesare de furnizare a apei calde, în condiții optime, către RADET București. Programul anual de revizie a fiecărei centrale deținută de către ELCEN este stabilit încă de la începutul anului, de comun acord cu RADET București.

În toată perioada de vară, RADET asigură alimentarea cu apă caldă a consumatorilor, fără nicio restricție, din centralele ELCEN în alternanță de la CET Sud sau CET Progresu, CET Vest sau CET Grozăvești. În acest moment, capacitățile de producție ale ELCEN depășesc solicitarea consumatorilor, dar furnizează potrivit comenzii primite zilnic de la RADET București. Subliniem, încă o dată, faptul că acest program de revizie este executat în fiecare an și este important pentru pregătirea pentru sezonul de încălzire următor, în acest caz 2016 – 2017."

Etichete: apă caldă, apa calda radet, ELCEN, RADET, Sectorul 2

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h