Răsturnare de situație după suspendarea circulației tramvaiului 41. Anunțul făcut de STB



Societatea de Transport Bucureşti (STB) suplimentează la 38 numărul autobuzelor care circulă pe linia 641, între Ghencea şi Piaţa Presei, şi reduce timpul de succedare la 3-4 minute în orele de vârf, din cauza aglomeraţiei create în prima zi de muncă după suspendarea liniei 41 de tramvai.

RATB: Linia de tramvai 41
RATB: Linia de tramvai 41
Foto: primarie6.ro

Directorul general al Societăţii de Transport Bucureşti (STB), Andrei Creci, a declarat pentru AGERPRES că pe linia 641 vor circula de luni 38 de autobuze, faţă de 30 câte au fost programate iniţial, din care şase au fost introduse deja în circulaţie, iar după ora 12:30 vor mai intra încă două pe acest traseu.

El a precizat că timpul de succedare va fi de 3-4 minute în orele de vârf, respectiv între 7:00 - 9:30 şi 16:30 - 19:00.

Potrivit şefului RATB, pe porţiunea comună a liniilor 641 şi 642 timpul de succedare va fi de două minute.

Luni dimineaţa, autobuzele liniei 641 au făcut aproximativ o oră pe traseul cuprins între Ghencea şi Piaţa Presei Libere, iar zonele cele mai aglomerate au fost Lujerului şi Crângaşi, unde s-a şi pierdut cel mai mult timp în trafic.

Circulaţia tramvaielor liniei 41 a fost suspendată timp de două luni, începând de sâmbătă, 29 iunie, până pe 31 august 2019, pentru efectuarea lucrărilor de construire a Pasajului Ciurel peste Şoseaua Virtuţii, precum şi a celor de reabilitare a Pasajului Grant.

STB a anunţat că pune în circulaţie 50 de autobuze pentru preluarea călătorilor, pe cele două lunii navetă, 641 şi 642, iar dacă acestea nu vor fi suficiente se vor putea suplimenta.

"Se vor face două linii navetă de autobuz, una va fi 641, cu 30 de autobuze, care va funcţiona pe întreg traseul liniei 41, de la Ghencea până la Bulevardul Expoziţiei, iar cealaltă va fi 642 cu 20 de autobuze, care va asigura un aport de capacitate pentru tronsonul cel mai solicitat al liniei 41, adică între Drumul Taberei şi Podul Grant. Va fi o linie mai scurtă, dar exact pe zonele cu cea mai mare aglomeraţie zilnică. Din evaluările noastre aceste 50 de autobuze vor fi suficiente, dar în caz de nevoie ele pot fi suplimentate fără probleme", a precizat săptămâna trecută, pentru AGERPRES, directorul general al STB.

Linia 41 de tramvai, cu o lungime de 8,5 kilometri (17 kilometri dus-întors), deservea zilnic în jur de 150.000 călători din 5 cartiere.

Etichete: 41, stb, tramvai

0/4 COMENTARII
ggg
02 Jul 13:16
+0
VOTURI
-0
ruta de intoarcere cel putin de la CASIN la GARA DE NORD este terinbila - aseara pe la ora 19 am facut o ora pe acea bucata ... ar fi trebuit sa iasa de la casin direct in grivita si apoi gara de nord ... nu pe linia 282 unde e crunt
vlad
02 Jul 12:51
+0
VOTURI
-0
@Xulescu te cam inseli cu 335, orice autobuz care nu e cu burduf este extraordinar de aglomerat indiferent de moment. Este o linie foarte circulata sau oricum, sunt prea putine ca sa faca fata cererii. In ce priveste aerul conditionat... intotdeauna este bine sa existe, dar niciun tramvai 41 nu avea asa ceva, nu aveau nici macar geamuri care sa se deschida complet
Alexandru Vasiliu
02 Jul 08:38
+0
VOTURI
-0
Dupa mutarea capatului autobuzului 104 pe Bd. Eroii Saniatri, dl. director Andrei Creci poate da ordin ca autobuzul 104 sa faca stati si la Pod Eroilor unde are stati comuna cu autobuzele ce vin din Drumul Taberei.
Xulescu
01 Jul 15:47
+0
VOTURI
-0
Deci sa intelegem ca din situatiile din anii trecuti, cand aceeasi solutie a fost la fel de ineficienta ca si acum, RATB (devenit intre timp STB) nu si-a invatat lectia nici pana azi, trimitand autobuze prea putine si eventual din cele "vechi" si mai ales FARA aer conditionat (asa cum le place sa scoata pe traseu adevarate CAZANE pe roti in care lumea sa lesine de cald; autobuzele cu aer conditionat intra de obicei pe traseu dupa ora 19, cand se mai face racoare -- sâc!).
Macar puteau pune autobuze din cele noi, cu burduf, care s-ar fi dovedit mai utile in aceasta situatie?... (de exemplu pe traseul 783 exista si autobuzele liniei 784 care mai suplimenteaza capacitatea de transport, iar pe linia 335 autobuzele cu burduf le-am vazut mai mult goale)

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h