RATB a FINALIZAT un tronson din lucrările de separare a liniilor de tramvai 1 şi 10 prin garduri



Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) anunţă joi că a finalizat un tronson din lucrările de separare a liniilor de tramvai 1 şi 10, prin montarea de garduri între bulevarul Timişoara şi Şoseaua Viilor şi continuă lucrările pe cel de al doilea tronson - de la Pasajul Obor până la bulevardul Timişoara, pe Şoseaua Ştefan cel Mare, bulevardul Iancu de Hunedoara şi bulevardul Vasile Milea.

Garduri tramvai
Garduri tramvai

Gardul a fost montat la limita de protecţie dintre calea de rulare a tramvaielor şi a treia bandă de circulaţie auto.

"Pe arterele respective rămân tot trei benzi de circulaţie, dar, în plus, în cazul apariţiei ambuteiajelor, vehiculele de urgenţă (ambulanţă, pompieri, poliţie, intervenţii), precum şi autobuzele RATB, vor putea utiliza culoarele proprii de circulaţie destinate tramvaielor", afirmă RATB.

Lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 şi 10, prin montarea de garduri de separare a liniilor de tramvai de traficul auto, au început în 7 iulie.

Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al oraşului este de 21,6 kilometri, din care 19,6 kilometri de traseu va fi delimitat cu gard de protecţie, iar pe o porţiune de aproximativ doi kilometri vo fi montaţi stâlpi flexibili. Din această lungime, RATB execută lucrări pe 8,16 kilometri, iar pe diferenţa de traseu lucrările vor fi realizate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti S.A.

Liniile 1 şi 10 asigură preluarea călătorilor din sudul oraşului (la terminalul Romprim) şi transportul acestora pe un traseu care include noduri de transport precum Piaţa Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluţiei, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piaţa Victoriei, Şos. Ştefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcăreşti.

RATB spune că după finalizarea acestor lucrări se obţine o viteză sporită de exploatare şi o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră şi sens, aşa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21.

Şi linia de tramvai 32 ar urma să fie delimitată de traficul auto prin montarea unui gard, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a şedinţei de joi Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB).

Etichete: Bucureşti, garduri ratb, RATB, separare linie tramvai, tramvai

0/3 COMENTARII
Maximus
31 Jul 23:13
+0
VOTURI
-0
Gardurile au fost montate în interiorul benzii de lângă șină de tramvai. Circulația pe această bandă a devenit periculoasă în condițiile în care această este mai îngustă. Semnele montate ingusteazasi ele bandă. Marcajelor ar trebui urgent refăcute pentru a realiza lățimea inițială a benzii auto.
Bazac
27 Jul 08:23
+0
VOTURI
-0
Vlad, in mod normal, evident ca RATB-ul ar trebui sa se ocupe (cum, de altfel, se ocupa in anii '50, '60 si '70, pana la cutremur si chiar putin dupa), pentru ca are, pentru treaba asta, vagoane de tranvai speciale, prevazute cu perii etc. Din nefericire, acele vagoane speciale ruginesc de vreo 30 de ani prin depouri...
Vlad
26 Jul 11:20
+0
VOTURI
-0
Stiti ce sunt curios? Cine o sa se ocupe de curatarea sinelor de tramvai?? Adica in general, nu se ocupa nimeni, sunt zone unde sunt centimetri de praf/rugina depuse pe sine... pe Mihai Bravu macar mai treceau masini din cand in cand, se mai curata.... acum?? Pe cat facem pariu ca o sa ajunga o mizerie totala?? Si daca intrebi nici ei nu stiu cine ar trebui sa se ocupe: primaria sau RATB-ul

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE