RATB a introdus linia preorăşenească 418 între comuna Berceni şi Staţia Romprim



RATB introduce de luni linia preorășenească 418, care va asigura transportul între comuna Berceni şi Staţia Romprim din sudul Capitalei. Regia Autonomă precizează că se află în discuţii şi cu alte localităţi pentru înfiinţarea de noi linii, printre care Pantelimon, Chiajna şi Jilava.

RATB
RATB

RATB a anunțat, duminică, într-un comunicat de presă, că aceasta este cea de a 19-a linie preorăşenească şi va funcţiona între staţiile "Romprim" şi "Berceni", pe Şoseaua Olteniţei, Strada Ion Iriceanu, Şoseaua Berceni, Comuna Berceni. Astfel, numărul localităţilor pentru care RATB asigură transportul către Capitală a ajuns la 14.

În prezent, RATB se află în discuţii şi cu alte localităţi pentru înfiinţarea de noi linii, printre care Pantelimon, Chiajna şi Jilava.

Pentru deschiderea procedurii de înfiinţare a liniilor preorăşeneşti, este necesară, în primul rând, o solicitare în acest sens adresată RATB de către primăria localităţii interesate să beneficieze de serviciul de transport. „Primarul general Gabriela Firea a creat deja cadrul legal, la sfârşitul lunii martie, când a propus Consiliului General al Municipiului Bucureşti, iar aceasta a aprobat proiectul de hotărâre de înfiinţare a 56 de trasee între Capitală şi diverse localităţi ilfovene", se mai arată în comunicatul de presă.

Tariful unei călătorii pe liniile preorăşeneşti este stabilit la 1,50 lei, iar abonamentele lunare au următoarele tarife: abonamente pentru o linie – 35 de lei, pentru două linii – 95 de lei, iar pentru toate liniile – 125 de lei.

Etichete: linii RATB, noi linii preorăşeneşti, RATB

0/1 COMENTARII
Samagon
22 May 21:21
+0
VOTURI
-0
Fara sa vreau sa neg necesitatea transportului preorasenesc, am doar o intrebare: s-a rezolvat cumva cu transportul urban? Se inghesuie autobuzele pe trasee mai rau decat tramvaiul 41? Nu stau calatorii in statii mai mult de 10 secunde intre doua autobuze consecutive? Iar autobuzele respective au aer conditionat in ele si-s spalate la fiecare semicursa? Asa m-as astepta sa fie, ca sa te gandesti la extinderea transportului in comun in regim preorasenesc.

Ca altfel, asta ar insemna ca acelasi numar de autobuze il vei imparti intre cursele urbane si cele preorasenesti, ceea ce, din puncul meu de vedere, inseamna ca traseele urbane vor avea o frecventa mai scazuta de succedare.
Adica fraierii vor sta mai mult in statii.

Sau si aici se face "un test"?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE