RATB Bucureşti a recepţionat două tramvaie noi. Cât costă un tramvai nou Bucur LF



Tramvaiele sunt model Bucur LF, preţul este de 900.000 de euro pe unitate, iar constructorul este chiar uzina RATB Atelierele Centrale.

RATB Bucureşti a recepţionat două tramvaie Bucur LF, singurele achiziţii de mijloace noi de transport făcute în acest an, a declarat Ion Dedu, director Direcţia Transporturi din Primăria Bucureşti, direct responsabil de RATB, pentru economica.net.

„Tocmai ce s-au recepţionat două tramvaie noi Bucur fabricate la URAC (Uzinele RATB Atelierele Centrale). Vor circula pe linia 1 (Şura Mare-Piaţa Iancului), acolo unde sunt şi celelalte Bucur noi", spune Dedu.

Tramvaiul Bucur are o lungime de 25 de metri, o înălţime de 3,7 metri şi o lăţime de 2,45 metri. Vechiculul gol are o masă de 34 de tone, iar complet încărcat cu pasageri are 50,5 tone.
Este dotat cu instalaţie de aer condiţionat, sistem automat de comutare a macazului, sistem de taxare automată şi de numărare a pasagerilor, la cerere cu sistem de informare călători, audio şi video.

Tramvaiele Bucur sunt un concept local şi costă circa 900.000 de euro bucata. Un tramvai modern, cu podea 100% coborâtă, porneşte de la 1,4 milioane de euro.

Bugetul total al RATB pentru acest an a fost de 710 milioane de lei (circa 165 de milioane de euro), din care 560 de milioane de lei reprezintă subvenţia Primăriei.

 

Etichete: Ion Dedu, RATB, tramvaie noi

0/2 COMENTARII
Ing.
22 Dec 01:41
+0
VOTURI
-0
Concept local, cu sectiunea centrala cumparata din Germania si cu boghiurile motoare copiate de la nemti in anii '70. Aerul conditionat e doar la vatman, iar ,,instalatia automata de comutare macaz" e fix pix, pentru ca putine macazuri pot fi comandate astfel... in plus, dispoizitivul cu pricina e deja instalat pe mare parte din tramvaiele de la depourile Bucurestii-Noi, Alexandria si Dudesti, chiar si pe vagoanele pentru transport tehnologic!
Interesant entuziasmul domnului Dedu, tinand cont ca primul astfel de tramvai a zacut un an de zile in curtea fabricii (din 2008 pana in 2009), pentru ca nici lui, nici lui Oprescu, nu i-a placut.
Din bugetul RATBului nu stiu ce s-a platit, ca piese de schimb nu s-au luat, numarul de vehicule la strada a tot scazut (autobuze sunt sub 700 la ora de varf), salariile nu au crescut, investitii nu s-au facut. Undeva s-au scurs, dar oare unde, in buzunarului cui?
CALATORUL INGHESUIT
21 Dec 19:19
+0
VOTURI
-0
ADICA ,RATB A ACHIZITIONAT INTR-UN AN 2 TRAMVAIE IN VALOARE DE 1,8 MILIOANE DE EURO SI BUGETUL PE UN AN AL RATB A FOST DE 165 MILIOANE DE EURO.... ADICA SE PUTEAU CUMPARA 170 DE TRAMVAIE INTR-UN AN ??? ALO ALO, ALO DNA - UNDE S-A DUS DIFERENTA DE BANI ...

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE