RATB înlocuieşte autobuzele de pe mai multe linii cu microbuze. Care sunt liniile



RATB plănuieşte să înlocuiască autobuzele de pe mai multe linii de transport, care au înregistrat un flux redus de călători, cu microbuze.

RATB inlocuieste autobuzele de pe mai multe linii cu microbuze. Care sunt liniile
RATB înlocuieşte autobuzele de pe mai multe linii cu microbuze. Care sunt liniile
Foto: portal.metrouusor.com

"2016 reprezintă un an de echilibru, în sensul că vom reuşi să revenim cu parcul de vehicule la nivelul normal. Le vom scoate din imobilizare pe cele defecte. În ultima parte, am scos din imobilizare aproape 200 de vehicule care pot circula, cu uşoare reparaţii, pe străzile Capitalei. Cu acestea vom putea să facem faţă condiţiilor de pe traseu. Totodată, simţim nevoia reorganizării reţelei de transport. Avem în planul de investiţie cumpărarea unor autobuze de capacitate medie, gen microbuze, pentru a înlocui autobuzele clasice pe traseele cu un flux redus de călători, precum liniile 106, 124, 125, 185 sau liniile de noapte, precum şi pe străzi care nu pot susţine traficul greu", a declarat, pentru Ring.ro, Constantin Tobescu, şeful Serviciului de Comunicare al RATB.

De asemenea, principalele vehicule pe care regia de transport intenţionează să le modernizeze în acest an sunt tramvaiele. Totodată, RATB vrea să construiască un tramvai în uzina proprie.

Capitala a avut, în 2015, în exploatare două autobuze electrice, care, deşi sunt performante şi prietenoase cu mediul, nu reprezintă momentan o soluţie.

"Anul trecut am avut două tipuri de autobuze electrice care, din punctul nostru de vedere, s-au comportat foarte bine. Au circulat pe trasee cu un flux mare de călători, liniile 381 şi 104, însă problema acestora o reprezintă autonomia. Nu pot circula mai mult de maximum 200 de kilometri şi trebuie să se întoarcă la unitatea de exploatare pentru a le fi reîncărcate bateriile. Un autobuz face minimum 250 de kilometri, maximum 400 pe zi, de două ori mai mult decât unul electric, aceasta este principala problemă. Cel de-al doilea inconvenient îl reprezintă preţul dublu faţă de cel al unui autobuz normal", a precizat Constantin Tobescu.



Etichete: autobuze, microbuze, RATB

0/6 COMENTARII
Cristian
17 Feb 17:23
+0
VOTURI
-0
Domnule Tobescu, spuneti ca au fost reparate autobuze de ce nu introduceti o masina in linia 106? Stiati ca este un singur autobuz care circula la 50 de minute (daca este aglomerat la o ora si)? V-ar placea sa stati 50 de minute in statie in frig si ploaie? In acesta linie au fost doua autobuze care circulau la 20 de minute! Tot dumneavoastra ati venit cu minunata idee de a scoate unul din traseu?
bogdan
16 Feb 08:26
+0
VOTURI
-0
Banda unica #ratb1 e solutia pentru bucuresti.
E utila tuturor. Se poate face in maxim 1 luna in tot orasul.
@Troleybuz
16 Feb 07:27
+0
VOTURI
-0
Troleibuzul nu mai reprezinta o optiune pentru ca nu merge cu motorina. Capisci?
Troleybuz
16 Feb 07:12
+0
VOTURI
-0
As dori sa ni se explice de ce troleibuzele nu mai reprezinta o optiune?
metronomul
15 Feb 12:36
+0
VOTURI
-0
Cu taxiuri Lamborghini le inlocuieste. Cursele vor fi in continuare gratis ca si cele cu autobuzul.
Volt
15 Feb 10:30
+0
VOTURI
-0
"Nu pot circula mai mult de maximum 200 de kilometri şi trebuie să se întoarcă la unitatea de exploatare pentru a le fi reîncărcate bateriile."

Ok, atunci montati instalatiile astea de reincarcare a bateriilor la capetele de linii. La fiecare semicursa, autobuzul va sta sa isi reincarce bateriile.
Si de ce nu se poate folosi un sistem gen dinam, sa incarce bateria in timpul miscarii?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE