RATB: Liniile de tramvai 1, 11, 19 şi 34 îşi reiau, de duminică, vechile trasee



Liniile de tramvai 1, 11, 19 și 34 își reiau vechile trasee, începând de duminică, iar liniile navetă 611 și 634 se desființează, potrivit unui comunicat al Regiei Autonome de Transport București (RATB).

Tramvai RATB
Tramvai RATB

Tramvaiele liniei 1 (ramura Șura Mare — Piața Sudului — Obor) vor circula pe următorul traseu circular: terminalul Șura Mare, Șos. Olteniței, Piața Sudului, Calea Văcărești, Șos. Mihai Bravu, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Șos. Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Șos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timișoara, Șos. Progresului, str. Constantin Istrate, Șos. Viilor, Piața Eroii Revoluției, Șos. Olteniței, terminal Șura Mare.

Linia 1 (ramura Șura Mare — Șos. Viilor — Pasaj Basarab) va funcționa pe traseul: terminal "Șura Mare", Șos. Giurgiului, Piața Eroii Revoluției, Șos. Viilor, Str. C-tin. Istrate, Șos. Progresului, Bd. Timișoara, Bd. G-ral Vasile Milea, Șos. Orhideelor, Pasajul Basarab, Șos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Șos. Ștefan cel Mare, Șos. Mihai Bravu, Calea Văcărești, Piața Sudului, Șos. Olteniței, terminal "Șura Mare".

Linia 11 va reveni pe traseul de bază, ca și până în prezent, de la terminalul "16 Februarie", pe Calea Giulești, Pod Grozăvești, Piața Danny Huwe (Răzoare), Șos. Viilor, până la Piața Eroii Revoluției, de unde va intra pe noul traseu: Șoseaua Olteniței, Piața Sudului, până la terminalul Romprim.

Totodată, vor fi reînființate două linii noi de tramvai: linia 19, care va asigura transportul călătorilor între terminalele "CFR Progresul" și "Complex RATB Titan", pe traseul: Șos. Giurgiului, Piața Eroii Revoluției, Calea Șerban Vodă, Bd. Gh. Șincai, Pod Timpuri Noi, str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, Șos. Mihai Bravu, Bd. Camil Ressu, str. Liviu Rebreanu, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Theodor Pallady.

Cea de-a doua linie de tramvai este linia 34, care va face legătura între terminalele "Romprim" și "Banu Manta", pe traseul: Șos Olteniței, Calea Văcărești, Șos. Mihai Bravu, Șos. Ștefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Șos. Nicolae Titulescu.

RATB precizează că liniile naveta 611 și 634 se desființează.

Etichete: Bucureşti, RATB, ratb bucuresti

0/6 COMENTARII
Creatorul Arhitectului
15 Sep 21:58
+0
VOTURI
-0
ordin de memorat si de promovat:
si a zis Creatorul Arhitectului: informatie despre: gigi becali prin anii 1975 facea naveta cu itb-ul de la ma-sa la
pipera pana la liceul industrial cu sandvisu de branza de oaie si cu sticluta de lapte de berbec. gigi becali era un
sarantoc bulangiu, o zdreantta, o hahalerra. un machidon marsav. era o saracie la gigi becali pana in anul 1990, cand pe
atunci isi lua si el o masina de ras. si acum e o bogatie de se tine mandru, sfidator, de nu-i mai ajunge nimeni la
tiflaa. ii este rusine sa-si aduca aminte acum in anul 2017, de atata mandrie.
alexandrina si atanase becali, parintii lui gigi becali sunt machidoni in pipera. ei au primit legile deportarii,
ca sa fie superiori altor machidoni (care au venit ulterior), si sa se manance intre ei. sunt grup etnic. cine se aseamana
se aduna.
cine imi va modifica, sterge ceva sa moara.
RATB
11 Sep 17:08
+0
VOTURI
-0
Felicitam pe aceasta cale Primaria Capitalei si RATB pentru fantastica lor decizie de a schimba traseele tramvaielor exact cu o zi inainte de inceperea noului an scolar, asa incat toata lumea sa fie cat mai bulversata, cat mai luata prin surprindere etc. (stim din experienta ca si linia 1 a fost infiintata tot in acelasi stil inconfundabil, adica tot PESTE NOAPTE, in anul 2011: in ziua X pe refugii scria "tramvaiul 34", iar a doua zi scria "tramvaiul 1" si deja incepusera sa circule; pana au inteles oamenii cum era, pe atunci noul traseu, a trecut aproape un an de zile; multi asteptau pe 34, altii pe 19...; chiar daca si atunci ca si acum or fi anuntat schimbarea prin posturile de televiziune si presa on-line)

Deasemenea apreciem decizia extrem de desteapta de a lasa capatul tramvaiului 34, la Banu Manta "pe dreapta", adica ...nicaieri!! Initial tramvaiul 34 avea o logica: DUCEA LA GARA DE NORD! De ce oare nu l-or fi pus sa aiba acelasi capat de linie cu tramvaiul 46, care totusi ajunge la Gara de Nord?... (ma abtin cu greu de la comentarii...)
Xulescu
11 Sep 17:02
+0
VOTURI
-0
Pentru inceput, tramvaiul 19 este mai mult o fantoma! Chiar si pe site-ul RATB.ro pe graficul oficial de circulatie apare ca de la capat de la Sos. Giurgiului (de la Dedeman) pleaca vreo 3 tramvaie pe ora si asta ...la ora de varf! Restul de tramvaie, 34 si 1, ar avea grafice de circulatie mai normale... dar asa cum se stie, niciodata nu se respecta si se da vina pe eventualele "conditii de trafic".
RichardHaw
10 Sep 12:33
+0
VOTURI
-0
drinking rehab
alcohol rehab
rehab usa
drug addiction rehab centers
marijuana addiction withdrawal symptoms
Florin
09 Sep 14:04
+0
VOTURI
-0
Ziceți ceva și de dezvoltarea transportului subteran!https://petitieonline.net/petitie/61026141.Distribuirea!La cât mai mulți semnatari!
PREZIOSO
09 Sep 07:37
+0
VOTURI
-0
Au tramvaie suficiente? Sau taie din turele din alte linii?! 1 si 34? inainte sa fie 1, era doar 34...

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h