RATB: Sunt probleme reale în gestionarea parcului de vehicule. Gradul de uzură este foarte avansat



Sindicaliştii din RATB au organizat, marţi, o acţiune de protest, acuzând subfinanţarea activităţii de transport public. Conducerea RATB spune că face eforturi pentru rezolvarea problemelor ridicate de sindicalişti, una dintre ele vizând parcul de vehicule, al cărui grad de uzură este foarte avansat la tramvaie, troleibuze, dar şi la autobuzele a căror perioadă de garanţie a expirat.

RATB: Sunt probleme reale in gestionarea parcului de vehicule. Gradul de uzura este foarte avansat
RATB: Sunt probleme reale în gestionarea parcului de vehicule. Gradul de uzură este foarte avansat

Sindicatul Transportatorilor APT a anunţat pentru marţi o acţiune de protest, între orele 11:30 şi 15:30, la sediul RATB - Autobaza Alexandria, Şos. Alexandria nr. 150, sector 5.

Sindicaliştii au decis să protesteze, nemulţumirile lor vizând, printre altele, conditiile de munca, numirea politica a unor sefi incompetenti in R.A.T.B., deficiente în  asigurarea pieselor de schimb şi asigurarea starii tehnice a parcului auto pentru siguranta personalului de bord si a calatorilor.

Sindicaliştii acuză totodată managementul "neperformant si ILEGAL sustinut si impus de Consiliul General al Municipiului Bucuresti si Conducerea Primariei Municipiului Bucuresti", subfinantarea cronica a activitatii de transport public prin alocarea unui buget insuficient si jefuit de grupurile de interese, numirea politica a unor sefi incompetenti in R.A.T.B şi abuzurile sefilor impotriva salariatilor.

Conducerea RATB s-a declarat, marţi, deschisă la dialog, cunoscând şi făcând permanent eforturi pentru rezolvarea celor mai multe dintre problemele ridicate, se arată într-un comunicat de presă al RATB.

"Pentru conducerea executivă, siguranţa circulaţiei reprezintă un obiectiv principal, astfel că, astăzi, toate mijloacele de transport în comun din trasee corespund din acest punct de vedere.

În ceea ce priveşte problemele referitoare la necesarul de piese de schimb, acestea sunt în curs de rezolvare, fiind deja demarate proceduri - destul de birocratice, este adevărat - în urma cărora, întreg necesarul de piese de schimb va fi asigurat, în funcţie de posibilităţile financiare.

Sunt probleme reale în gestionarea parcului de vehicule, al cărui grad de uzură este foarte avansat la tramvaie, troleibuze, dar şi la autobuzele a căror perioadă de garanţie a expirat. Situaţia actuală se datorează celor trei ani de criză economico-financiară, care au afectat bugetul alocat RATB. În eforturile pe care le face, conducerea RATB încearcă în acest an o revenire a indicatorilor privind parcul de vehicule la un nivel decent", precizează sursa citată. 

 

 

Etichete: protest RATB, RATB

0/3 COMENTARII
pasager
17 Feb 08:50
+0
VOTURI
-0
"Sunt probleme reale în gestionarea parcului de vehicule, al cărui grad de uzură este foarte avansat la tramvaie, troleibuze". Dar s-a facut ceva pentru inlocuirea graduala a lor, un contract, o solicitare de finantare sau macar un studiu? Sau acum s-a aflat ca tramvaiele si troleibuzele din Bucuresti au vreo 40 de ani vechime si nu sunt un fel de perpetuum mobile? Transportul electric cu troleibuze si tramvaie are prioritate la finantarea din fonduri europene. Ce s-a facut in Bucuresti dupa 2007 de cand suntem "nembri" UE, s-a dormit cu capul pe tablele ruginite crezand ca sunt self-healing? Si apropo de jegul din mijloacele de transport, de-l razui precum in reclama la detergent de vase, in Bucuresti nu exista niste norme minimale de igiena, sau sunt facultative?
bogdan71
16 Feb 17:07
+0
VOTURI
-0
Să spună câte tramvaie și autobuze zac de ani de zile prin depouri fără șanse de reparații, ”canibalizate” pentru a cârpi altele cu defecțiuni mai ușoare. CGMB-ul subminează cu bună știință de ani de zile transportul de suprafață din Capitală - îndeosebi pe cel electric, de unde nu curge cu canistra/cisterna. Iar sindicatele au partea lor de vină. Țipă acum, la comandă politică, după ce ani de zile au tăcut mîlc, preocupate de menținerea posturilor și beneficiilor și nu de calitatea serviciului oferit bucureștenilor.
ggg
16 Feb 16:53
+0
VOTURI
-0
mai razuiti jegul de prin mijloacele de transport .. asta nu ar trebui sa tina cont de vechimea lor dar "momentan" e un bun indicator ...

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE