RATB va prelua din nou cursele pentru judeţul Ilfov, spre nemulţumirea transportatorilor privaţi



DSCN0165
DSCN0165

Toţi consilierii de la Primăria Bucureşti au căzut de acord în şedinţa de vineri că RATB trebuie să preia din nou cursele în localităţile ilfovene. Ei spun că transportatorii privaţi creaseră o reţea de monopol, cerând 3 lei pentru o călătorie. Costurile pentru aceste curse vor fi suportate jumătate de către primăria Municipiului Bucureşti şi jumătate de către consiliile locale din fiecare localitate ilfoveană în parte.

Cu câteva zile în urmă, Confederaţia Operatorilor şi transportatorilor Autorizaţi din România (COTAR) îi ceruse primarului general al capitalei, Sorin Oprescu, să retragă de pe ordinea de zi a şedintei Consiliului General al Municipiului Bucureşti de mâine propunerea ca autobuzele RATB să circule pe traseele dintre Bucureşti şi localităţile judeţului Ilfov.

''Aceste trasee au fost câştigate de transportatori, membri ai Confederaţiei, prin licitaţia din anul 2008, pentru a efectua transport regulat de persoane pe traseele dintre municipiul Bucureşti şi judeţul Ilfov, licitaţie propusă şi ţinută de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii '', se arată într-un comunicat remis de COTAR.

Licenţele transportatorilor privaţi vor expira de abia în 2013, iar până atunci ''legea nu permite să se elibereze licenţă de traseu pentru un alt operator de transport'', se mai precizează în documentul citat.

Pe 13 septembrie, Regia Autonomă de Transport Bucureşti a reînfiinţat liniile preorăşeneşti 406, 422, 408, 428 şi 460. Transportul preorăşenesc de călători pe cele cinci trasee este posibil în urma unui parteneriat încheiat între Primăria Municipiului Bucureşti şi primăriile comunelor Chiajna, Chitila, Domneşti şi Mogoşoaia.

0/0 COMENTARII
marian
02 Nov 10:45
+0
VOTURI
-0

Ce licente , cand or respecta programul din liceta la care sau angajat, si cand nu vom mai circula mai rau ca animalele atunci sa vorbeasca . Eu sunt de parere ca nu sunt instare sa ofere un transport civilizat. Iar pentru aceste licente ar trebui sa ne-ntrebe si pe noi ARR si sa verifice mai temenic aceste trasee. ARR sa dovedit incomptenta pentru a realiza un caiet de sarcini pentru acest transport public de persoane. De 10 ani dau gres. Daca Bucurestiul si Cons Locale ajung la o intelegere pe mine nu ma intereseaza de acesti microbisti , eu doresc un transport sigur si decent, si sa nu ma caut zi de zi cursa de cursa in buzunare dupa bani.

Mierea Naturala
31 Oct 11:01
+0
VOTURI
-0

sa mearga in paralel...



Piata v-a decide cine-i cel mai bun :)

8}̚>R4€h3Y5fol
31 Oct 11:11
+0
VOTURI
-0

@Mierea naturala: pai asta e problema privatilor, ca RATB vine cu juma de pret la bilete.... ;)

Anghel
30 Oct 15:22
+0
VOTURI
-0

Se supara degeaba transportatorii privati!Atata timp cat primariile ilfovene se dovedesc corecte,in relatia cu Oprescu si RATB,nu vad de ce consilierii bucuresteni nu ar fi de acord cu reluarea curselor in judet!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE