Reacţia Gabrielei Firea în urma scandalului supraaglomerării din zona de nord a Capitalei



TRAFIC BUCUREȘTI. Peste 30.000 de maşini au fost înmatriculate în Bucureşti şi localităţile limitrofe în primele 4 luni din 2017, potrivit Primăriei Capitalei, care transmite că fără măsuri de descurajare a traficului rutier, oraşul va fi blocat. Nu se pune problema renunţării la culoarele unice, a declarat Gabriela Firea.

Trafic Bucuresti
Trafic Bucureşti

TRAFIC BUCUREȘTI. „Nu se pune în niciun caz problema să renunţăm la culoarele unice. Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, un document strategic de planificare a transportului în regiunea Bucureşti-Ilfov, realizat sub coordonarea BERD, precizează clar că una dintre măsurile care duc la creşterea mobilităţii este realizarea acestor benzi destinate transportului public. Vom acţiona să facem această măsură cât mai eficientă, astfel încât efectele benefice să fie mai mari decât neajunsurile, aplicând în această perioadă un set de măsuri complementare care să ajute la decongestionarea traficului", a declarat Gabriela Firea, primarul general al Capitalei.

Edilul a mai precizat însă că în Bucureşti, la final de aprilie, sunt înmatriculate nu mai puţin de 1,274 milioane de autovehicule, plus alte 155.000 înmatriculate în Ilfov.

TRAFIC BUCUREȘTI. "Faţă de finalul anului trecut se înregistrează, în doar 4 luni, o creştere a parcului auto din zona metropolitană Bucureşti de peste 30.000 de unităţi. La acestea se adaugă autovehiculele, deloc puţine, care tranzitează zilnic Bucureştiul, precum şi cele înmatriculate în alte judeţe sau alte ţări ale căror proprietari locuiesc, de fapt, aici. Prin urmare, fără măsuri de descurajare a traficului rutier, vom avea în foarte scurt timp un oraş complet blocat. Pentru început avem în vedere doar măsuri care să stimuleze conformarea voluntară, de genul încurajării transportului în comun sau a celui ecologic, dar în perspectiva nu excludem şi alt gen de măsuri", a mai spus Firea.

Primarul General a avut o şedinţă de lucru cu reprezentanţii direcţiilor de transporturi şi utilităţi din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, pentru a stabili modul de implementare a măsurilor conexe care vor însoţi introducerea culoarelor unice pentru transportul în comun în Capitală.

TRAFIC BUCUREȘTI.  Principalele proiecte ale Municipiului Bucureşti care vizează fluidizarea traficului rutier în zona Bucureşti-Ilfov sunt incluse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă 2016-2030 şi vizează introducerea de benzi de circulaţie cu prioritate pentru transportul public pe o distanţă de 25 km; achiziţia a 100 troleibuze, 100 de tramvaie şi 400 de autobuze, pentru început.

Proiectul mai presupune şi modernizarea infrastructurii de tramvai şi extinderea acesteia cu 41 kilometri de cale dublă, precum şi reabilitarea a aproximativ 1800 de staţii, construcţia de parcări de tip Park &Ride la punctele cheie de intrare în oraş, construcţia de parcări subterane, amenajare şi lărgire Prelungirea Ghencea, lărgire str. Jandarmeriei, reconfigurarea întregii zone de birouri Pipera - str. Fabrica de Glucoză, str. D. Pompeiu, str. Petricani, str. Andronache, sos. Colentina, amenajarea infrastructurii utilitare pentru biciclete (piste şi locuri de parcare), precum şi extinderea sistemului de închiriere biciclete (bike-sharing), crearea de noi zone cu prioritate pentru pietoni şi biciclişti în centrul oraşului, concomitent cu modernizarea spaţiul urban public şi îmbunătăţirea condiţiilor de accesibilitate pentru persoane cu mobilitate redusă, regândirea şi extinderea sistemului de management al traficului.

TRAFIC BUCUREȘTI.  Pe Drumul Naţional 1 (DN 1) s-a format, luni dimineaţa, un ambuteiaj pe peste 16 de kilometri, pe sensul de intrare în Capitală, şoferii stând în coloană chiar şi două ore. Coloana de maşini de pe DN 1 s-a format de la podul Băneasa, de unde ar urma să fie instituită o bandă de circulaţie unică pentru autobuze.

Etichete: Gabriela Firea, trafic, trafic Bucureşti

0/7 COMENTARII
tavi
17 Jun 19:15
+0
VOTURI
-0
@gogu: gogule tramvaiul 5 "te rupe de zmucituri' intre Pod Baneasa si intersectie cu Stefan cel Mare, nu doar pana la Promenada
@cel care a scris stirea despre zona de nord: poza pusa de tine este de la Dimitrov (intersectie Soseaua Mihai Bravu cu Bulevardul Ferdinand)
relu matriteru
25 May 08:22
+0
VOTURI
-0
Drumu e asa pana la Stefan cel Mare. Si asta daca ai rabdare sa astepti pana vine 5 ca vine de 5x pe zi doar. Ca trenurile. Ma mir ca nu sare de pe sine.
relu matriteru
25 May 08:18
+0
VOTURI
-0
Greu la deal cu boii mici. Cum sa fluidizezi bre traficu in modu asta? Cum? Hai ca madame Pandele e femeie, nu intelege mult, o fi vazut ea ceva ceva la Viena si acum vrea copy/paste, bre da machomenii aia de consilieri si ingineri si inteligenti din jurul ei chiar nu pot mai mult? N-au citit si ei pe net pe goagal pe iutub pe astea sa vada cum e cum se face? Cand lumea se-nghesuie in RATB tu vrei sa aduci mai multa lume in RATB? Nici in desene animate nu vezi d-astea. Giaba ai bre banda unica daca iti vine autobuzu full la 30 min. Daca nu ne facea nea Nicu metrou eram cioburi acum. Praf tandari. Sau bulevardele alea coreene. Era jale lucram toti de acasa. Uitati-va la trecerile de pietoni ca se face perdea de oameni cand e verde. Suntem multi. Tramvaiele trebuie sa vina la minut mai ales in orele de varf. Si sunt de laudat soferii de autobuz si troleibuz care conduc ca niste piloti frate. Sunt niste meseriasi si ei fac ca drumul sa dureze mai putin.
john
25 May 07:36
+0
VOTURI
-0
Incompetentii astia trebuiau sa puna intai in functiune tramvaiul pe Liviu Rebreanu si Pantelimon, ca se fac 10 ani de cand se c..a pe ei pentru o lucrare de 2 kilometri. Apoi trebuie investit masiv in transport cu metroul. Sa-i lase pe taranii si cocalarii pe care i-a fatat ma-sa in masini sa-si scoata ochii intre ei in "traficul" de suprafata. Fara parcari noi, fara sosele noi, fara pasaje noi. Daca vor cu titiul, sa sufere.
abcdef
25 May 01:33
+0
VOTURI
-0
Doamna Firea, nu trebuie sa credeti toate prostiile scrise în planul de mobilitate urbana. Cei care l-au facut, au o fobie contra masini. Cred ca fara masini traficul va deveni mai bun. Dar oamenii nu de hobby circula cu mașinile, vedeti exemplele în comentariile de mai jos. Dacă sunt masini mai multe, trebuie drumuri mai multe (legea lui Bernoulli). Drumuri subterane, subterane, fara intersecții. Ce credeti pompierii, poliția, ambulanța, zugrăvit, tâmplarii, toți meșterii, cei care livrează produse, etc... vor circula pe jos sau pe bicicleta? Serios, imi arde casa, când vine pompierul? Peste o jumate de ora cu o sticluță de apă. Asa arde tot Bucurestiul. La Budapesta s-a făcut și încă se face si in zilele noastre aceasta macarie. Nu degeaba avem site-ul BucharestnotBudapest, ca sa vada lumea ca nu suntem atât de prosti ca ungurii. Doamna Firea, nu faceti o Budapesta sufocata din frumoasa noastră capitala Bucuresti. Săracul Ceaușescu se învîrte în aceste zile, ca stricați capitala neamului.
Bogdan
24 May 19:28
+0
VOTURI
-0
Bineee.. Dna Firea, am sa fac și eu un experiment atunci... Mă voi deplasa până la unirii să semnez demiterea dvs.. poate așa înțelegeți că trebuie să vă rezumați la a conduce sate și comune... Nu municipalități... Căci soluțiile dvs sunt cu adevărat incompetente
gogu
24 May 18:40
+0
VOTURI
-0
Spuneti-i lui Firea sa mearga ea cu tramvaiul 5 intre baneasa capat si Promenada...te rupe de zmucituri...iti vine sa vomiti... sa isi duca ea copii la scoala cu tramvaiul 5 si dupa aceea sa ne spuna cum este

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h