Românii au cheltuit 700 lei, de BLACK FRIDAY 2015, inclusiv pe produse care nu erau reduse



De Black Friday, românii au cheltuit în medie 700 de lei, inclusiv pe produse care nu erau reduse.

Romanii au cheltuit 700 lei, de BLACK FRIDAY 2015, inclusiv pe produse care nu erau reduse
Românii au cheltuit 700 lei, de BLACK FRIDAY 2015, inclusiv pe produse care nu erau reduse
Foto: heavy.com

Dacă anii trecuți, românii priveau Black Friday-ul ca pe un eveniment exclusiv de reduceri, în 2015 l-au privit ca pe o oportunitate de shopping, și au cumpărat inclusiv produse la preț normal, arată datele Teamshare, prima platformă 100% integrată de e-commerce din România. Astfel, vânzările de Black Friday tranzacționate pe platfoma de e-commerce Teamshare au crescut cu peste 300% anul acesta față de 2014, în timp ce valoarea medie a comenzii a urcat cu mai bine de 130%. 

Potrivit Teamshare, vânzările înregistrate de magazinele online care utilizează platforma de e-commerce au crescut anul acesta cu 330% față de ediția anterioară Black Friday, în timp ce numărul total al comenzilor a urcat cu 240%, iar valoarea comenzii medii cu peste 130%. Creșterea liniară raportată anul acesta, la o ediție Black Friday cu oferte extinse timp de o săptămână, s-a datorat, în primul rând, unei pregătiri mai bune și din timp a campaniilor.

Mai mult, spun specialiștii Teamshare, anul acesta s-a observat o schimbare majoră în comportamentul de consum al clienților digitali: au privit evenimentul ca pe o oportunitate sau moment de shopping online, similară cu cele de Crăciun și Paște. Astfel, nu au mai "vânat" prețurile mici, ci au cumpărat asumat, inclusiv produse cu preț întreg.

"Black Friday nu mai este doar un moment în care consumatorii caută cele mai mari reduceri, ci este o oportunitate de shopping, la fel ca Paștele, Crăciunul sau Valentine'sDay. Toate magazinele online care utilizează Teamshare ne-au confirmat că au vandut și produse ce nu erau la promoție, cu mult peste media unei zile obișnuite. S-a observat o schimbare majoră în comportamentul consumatorului final, care acum este obișnuit să cumpere și lucruri mai scumpe din online", declară Marius Panait, managing partner Entelion Software, compania care dezvoltă Teamshare.

În ceea ce privește zonele din România în care s-a cumpărat cel mai mult de Black Friday, peste 65% din comenzi au fost plasate din afara Bucureștiului, ceea ce denotă interesul și apetența națională a românilor penru comerțul online. Tranzacțiile cele mai mari s-au înregistrat, atât pe 20, cât și pe 27 noiembrie, dimineața, în intervalul orar 8:00 – 12:00, și seara, după orele 16:00.

Potrivit experților Teamshare, succesul Black Friday de anul acesta s-a datorat, 100%, eforturilor magazinelor de a pregăti din timp și în detaliu campaniile.

"Cu cât pregătirile au început mai devreme, în așa fel încât să atingă cât mai multe segmente de clienți și potențiali clienți, cu atât rezultatele au fost la nivelul sau peste așteptări. Iar pregătirea campaniei nu se rezumă doar la marketing, ci și la asigurarea stocurilor suficiente și, foarte important, la procese operaționale optimizate și automatizate", explică Marius Panait.

În ceea ce privește "recordurile" raportate de magazinele care utilizează Teamshare, cea mai mare comandă înregistrată s-a ridicat la peste 12.000 euro, pentru produse de amenajări interioare, iar un singur magazin a vândut pe 20 noiembrie produse în valoare de 95.000 euro.

Etichete: BLACK FRIDAY 2015, produse Black Friday, vânzări

0/1 COMENTARII
Geo
07 Dec 11:11
+0
VOTURI
-0
Acum 17 zile am comandat si platit 4 cauciuri de iarna de site-ul Emag. Nici pana in prezent nu mi-au fost livrate. Reclamatia cu cererea de despagubire aferenta au fost deja depuse la ANPC.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE