Românii au mâncat shaorma de la Dristor de peste două milioane de euro, în 2012



Shaorma de la Dristor este populară printre români, iar în fast-food este coadă mereu. Asta se reflectă în cifre: lanțul de shaormerii La Dristor a raportat pentru 2012 o cifră de afaceri de peste 9 milioane de lei (echivalentul a 2 milioane de euro la un cursul mediu al BNR pe 2012 ) aproape dublu față de nivelul 1,1 milioane de euro în 2011.

Romanii au mancat shaorma de la Dristor de peste doua milioane de euro, in 2012
Românii au mâncat shaorma de la Dristor de peste două milioane de euro, în 2012
Foto: dristorkebab.ro

Cu toate acestea, pardoxal, cea mai de succes shaormerie din România a terminat anul tot pe pierdere, scrie capital.ro.

Astfel, deși vânzările s-au dublat, pierderea a ajuns în 2012 la 834.017 de lei. Conform cifrelor de la Finanțe, în 2011 La Dristor pierduse 565.421 de lei.

Dristor Kebab s-a înfiinţat în 1999, în cartierul Dristor, şi a devenit un brand în Bucureşti. În cei 13 ani s-au extins şi în Centrul Istoric, şi în Tineretului şi chiar în mall.

Etichete: Dristor, români, shaorma

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE