S-a deschis traficul pe al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu, marți. GALERIE FOTO



S-a deschis traficul pe al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu: Al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu a fost deschis traficului marți, în prezența primarului general Sorin Oprescu. Podul rezolvă probleme de trafic din patru cartiere. Proiectul nu a fost încă finalizat în totalitate. Mai sunt de executat lucrări la bretelele laterale de la sol, dar și la sistemul de iluminat arhitectural al pasajului. 

S-a deschis traficul pe al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu: S-a deschis circulatia pe cel de-al doilea pod al pasajului Mihai Bravu.
Primarul General, Sorin Oprescu, a anuntat ca incepand de astazi bucurestenii pot circula si pe cel de-al doilea pod al pasajului, pe sensul de mers Mihai Bravu – Calea Vacaresti.
"După cinci luni fără câteva zile, al doilea pod Mihai Bravu - Văcăreşti este gata şi, de astăzi, a fost deschis circulatiei. Se mai lucreaza sub pasaj pentru supralargirea carosabilului si la bretelele de acces, lucrari care nu vor perturba insa traficul rutier" a declarat Primarul Capitalei, care a explicat ca prin acest pasaj se inchide inelul de circulatie din partea de Sud-Est a orasului.
Primul pod, pe sensul de circulatie Calea Vacaresti - Mihai Bravu, cu o lungime de 675,40 m, a fost in folosinta la inceputul lunii iunie 2014.

Sorin Oprescu a mai explicat ca "odata cu finalizarea acestui proiect de infrastructura, timpul de asteptare in trafic se va reduce semnificativ".
Peste 600.000 de bucuresteni, din patru mari cartiere, Berceni-Oltenitei, Balta alba, Pantelimon si Colentina vor avea astfel o legatura mult mai rapida cu zona de Nord a orasului (Aeroport Otopeni, Valea Prahovei), dar si alternative fata de inelul interior reprezentat de Mihai Bravu, Stefan cel Mare, fapt care creeaza implicit si descongestionarea in zona centrala.

Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii este compus din doua poduri supraterane paralele, pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie (Soseaua Mihai Bravu - Calea Văcăreşti), de cate 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens.

Cele doua pasaje rutiere supratraverseaza Splaiul Unirii/raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor.
Concret, Pasajul Mihai Bravu rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale – Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului.

Inelul principal de circulatie din care face parte si acest pasaj include: Pasajul Basarab - Bd. Nicolae Titulescu - Pasajul Victoriei- Bd. Iancu de Hunedoara – Sos. Stefan cel Mare - Sos. Mihai Bravu - Calea Vacaresti - Sos. Oltenitei - Sos.Viilor - Bd. Tudor Vladimirescu - Sos. Panduri - Bd. Geniului - Sos. Grozavesti - Pasaj Basarab.

Primul pod, pe sensul de circulatie Vacaresti - Mihai Bravu, a fost finalizat si dat in folosinta in 1 iunie 2014. 

Pasajul de la Mihai Bravu va fi continuat cu un nou pasaj subteran la Piața Sudului, la care lucrările au început deja. Acesta din urmă este realizat cu fonduri europene. 

BENEFICIIILE PROIECTULUI:

Pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de maşini şi va rezolva problemele de circulaţie a patru mari cartiere, însumând peste 600.000 de locuitori: Berceni-Olteniţei, Balta Albă, Pantelimon şi Colentina. Concret, pentru a ajunge din cartierele din sudul Capitalei în cele din nord, sau invers, şoferii nu vor mai fi obligaţi să tranziteze centrul oraşului. Potrivit edilului-şef al Capitalei, Pasajul suprateran Mihai Bravu va ajuta, de asemenea, la descongestionarea traficului în zonele Brâncoveanu, Niţu Vasile, Bulevardul Berceni şi fosta Macaralei.

Obiectivul general al proiectului este acela de a continua programul de optimizare a traficului cu posibilitatea realizării unui pasaj rutier suprateran prin care să se realizeze o legătură rutieră mai rapidă între Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii. Scopul proiectului îl reprezintă descongestionarea traficului din zona intersecţiei Şoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Văcăreşti.

Deşi investiţia de la Pasajul Mihai Bravu a început în anul 2011, lucrările au fost oprite în anul 2012, după ce firma Romstrade, deţinută de afaceristul Nelu Iordache, câştigătoarea licitaţiei pentru construirea pasajului, a intrat în insolvenţă. Astfel, în decembrie 2012, contractul cu aceasta a fost reziliat, după ce municipalitatea plătise deja 37 de milioane de lei. Timp de peste un an lucrările au fost îngheţate, deoarece a fost necesară realizarea unei noi licitaţii. În urma acesteia, lucrările au fost atribuite unui nou constructor, reprezentat de asocierea italiană Astaldi Spa – Astalrom SA.

S-a deschis traficul pe al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu 

Etichete: deschis, pasaj, pasajul Mihai Bravu, realitatea

0/8 COMENTARII
euuuu
29 Oct 01:37
+0
VOTURI
-0
astia sa faca ceva util nu pot. si de acolo pot faca spagi dar macar sa fie UTIL. Prelungirea Ghencea = o banda pe sens cand mii de masini trec dimineata si seara. stai o ora ca sa ajungi de la Unirea la Cartierul Latin.
Hesus
28 Oct 20:40
+0
VOTURI
-0
"alternative fata de inelul interior reprezentat de Mihai Bravu, Stefan cel Mare"

Deci, sa inteleg si eu.
Pasajul Mihai Bravu, ridicat peste soseaua Mihai Bravu, in prelungire, reprezinta o alternativa la inelul Mihai Bravu-Stefan cel Mare??? Cum? O solutie este s-o iei pe pod, iar alternativa este sa ocolesti podul si sa mergi la nivelul solului?

Si apropo, cei care se intreaba cine a scris articolul de nu stie orasul. Am impresia ca asta e declaratia OFICIALA, venita direct de la Primarie. Cei din Primarie habar n-au de orasul pe care, chipurile, il conduc.

Si da, ar fi hazliu sa spui ca un locuitor din Colentina va ajunge mai repede la Otopeni daca va folosi pasajul Mihai Bravu, daca n-ar fi jenant de penibil.

Cine a dat declaratia respectiva ar trebui dat afara! Ori e prost de bubuie, ori e nesimtit pana la Dumnezeu!
Dan
28 Oct 19:33
+0
VOTURI
-0
Un pod fara nici o utilitate , o constructie fara rost care a tocat bani publici ptr. firmele de casa ale mafiotului oprescu. O gluma proasta acest pasaj, nu are nici o logica.
Ionut
28 Oct 19:28
+0
VOTURI
-0
" Peste 600.000 de bucuresteni, din patru mari cartiere, Berceni-Oltenitei, Balta alba, Pantelimon si Colentina vor avea astfel o legatura mult mai rapida cu zona de Nord a orasului (Aeroport Otopeni, Valea Prahovei)" . Hahaha , a fost tare asta ! Pai daca stai in Balta Alba , Colentina sau Pantelimon ce sa cauti pe noul pasaj pantru a ajunge in nordul orasului - aeroport ? Cine a scris articolul nu prea isi cunoaste nici orasul nici meseria . Doar cei din Berceni pot merge pe pasaj spre aeroport , ceilalti ar ocoli inutil . Adica mergi spre sud si apoi spre nord iar ? Scrieti articolele ca niste roboti fara sa le ganditi .
manele si circ
28 Oct 16:23
+0
VOTURI
-0
Colentina? Omul ori nu cunoaste orasul ori nu e atat de inteligent pe cat fura
Pâine și circ
28 Oct 16:19
+0
VOTURI
-0
„Pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de maşini şi va rezolva problemele de circulaţie a patru mari cartiere, însumând peste 600.000 de locuitori: Berceni-Olteniţei, Balta Albă, Pantelimon şi Colentina. Concret, pentru a ajunge din cartierele din sudul Capitalei în cele din nord, sau invers, şoferii nu vor mai fi obligaţi să tranziteze centrul oraşului. Potrivit edilului-şef al Capitalei, Pasajul suprateran Mihai Bravu va ajuta, de asemenea, la descongestionarea traficului în zonele Brâncoveanu, Niţu Vasile, Bulevardul Berceni şi fosta Macaralei.”

„va rezolva problemele de circulaţie a patru mari cartiere, însumând peste 600.000 de locuitori: Berceni-Olteniţei, Balta Albă, Pantelimon şi Colentina”
Balta Albă, Pantelimon și Colentina??? Unde-s cartierele astea și unde-i pasajul Mihai Bravu? Ia luați o hartă și să ne uităm!

„descongestionarea traficului în zonele Brâncoveanu, Niţu Vasile, Bulevardul Berceni şi fosta Macaralei”
Serios? Ce legătură are pasajul Mihai Bravu cu Brâncoveanu? Sau cu Nițu Vasile? Sau cu ȘOSEAUA Berceni, că-i șosea, nu bulevard?

Demagogie, rea voință sau prostie crasă?
altul
28 Oct 16:02
+0
VOTURI
-0
Pasajul va fi traversat zilnic de peste 48.000 de maşini şi va rezolva problemele de circulaţie a patru mari cartiere, însumând peste 600.000 de locuitori: Berceni-Olteniţei, Balta Albă, Pantelimon şi Colentina. Concret, pentru a ajunge din cartierele din sudul Capitalei în cele din nord, sau invers, şoferii nu vor mai fi obligaţi să tranziteze centrul oraşului:SERIOS???? Colentina?! Centrul Orasului?? Cancan ..
Florin din Berceni
28 Oct 14:04
+0
VOTURI
-0
Pasajul va rezolva problemele de circulatie a patru mari cartiere??? Buna gluma. Cei care cunosc zona stiu ca pasajul e semi-inutil, nu rezolva nicio problema. Constructia lui a dat peste cap traficul in zona vreo 5-6 ani de zile, tramvaiul 34 circula foarte bine pe acolo. Probleme sunt la piata sudului si la eroii revolutiei unde zilnic, la orele de varf, traficul se blocheaza.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE