SCANDALOS: Câinele care a omorât copilul ieri în București aparținea unui ONG



Câinele care a atacat și ucis un copil de 4 ani, luni, în apropiere de parcul Tei, fusese sterilzat de autorități și adoptat de o asociație pentru protecția animalelor. Din primele informații se pare că asociația respectivă a dat drumul câinelului, care a ajuns ulterior pe respectivul teren viran unde i-a atacat pe cei doi frați. 

"Am reușit să identificăm cei șase câini. Cel care avea și urme de sânge pe gură este un câine sterilizat de ASPA și adoptat de fundația Caleidoscop în decembrie 2008. Acesta nu trebuia să se afle acolo. O să intrăm pe fir, să aflăm ce au dânșii de spus, inclusiv în fața Poliției", a declarat pentru B365.ro Răzvan Băncescu, responsabilul de proiect din partea Autorității pentru Supravegherea și Protecția Animalelor din București.

ASPA a strâns, luni, după incident, toți câiniii din respectivul teren. Dintre cele 5 femele și un mascul, patru femele erau sterilizate în prealabil, potrivit lui Băncescu. Câinii capturaţi vor fi trimişi în adăposturile ASPA.

Reprezentanții asociației spun că nu au nicio responsabilitate pentru animal, deși acesta a fost retrimis în stradă pe numele asociației, afirmând că "adopția" reprezintă doar o formalitate pentru retrimiterea animalului în libertate.

"Acest cățel a fost preluat de hingheri dintr-o zonă oarecare, a fost sterilizat și microcipat și apoi a fost solicitat spre reteritorializare, iar noi am completat documentele ca să fie reteritorializat. Ca să fie gratuit, iubitorii de animale se adresau nouă, ca numai prin noi procesul era gratuit.

Câinele a fost adus de un iubitor de animale care l-a luat înapoi și nu știm ce s-a întâmplat cu el, noi nu am urmărit evoluția câinilor 5 ani de zile. Eu mi-am asumat responsabilitatea că acel câine a fost sterilizat și s-au cheltuit niște bani pentru el ca să fie sterilizat și microcipat, mai departe nu este responsabilitatea noastră. Asociațiile și fundațiile din București au reteritorializat mii de animale. Este foarte greu să ții urma fiecăruia, aproape imposibil", a declarat Carmen Secăreanu, președintele asociației Caleidoscop, pentru B365.ro. 

Luni, un copil de patru ani a fost omorât de câini în Capitală, pe un teren viran proprietate privată de lângă Parcul Tei. Scena de groază s-a petrecut sub ochii îngroziţi ai fratelui copilului care a fost și el atacat de haita agresivă de șase câini. Medicii legiști care au analizat trupul neînsuflețit al copilului au descoperit că acesta avea pe corp sute de mușcături, doar tălpile fiind lipsite de plăgi. 

El este copilul omorât de câini ieri în București. Abia împlinise 4 ani, pe 18 august: (sursa foto animalzoo)

Citește și: Primăria Sectorului 2 va face un control la firma pe terenul căreia un copil a fost omorât de câini

Etichete: Capitală, copil omorât de câine, ONG caleidoscop, realitatea

0/50 COMENTARII
George
07 Aug 05:42
+0
VOTURI
-0
Iar eu și mii de oameni care au avut de suferit de pe urma unor „oameni” cu un comportament CRIMINAL pe drumurile publice „meseriașii de la volan” îți urez să trăiești în funcție de raportul dintre pericolul reprezentat de câini și de cel al unui eventual accident. Atunci vei înțelege că nu există nivel de comparație
George
07 Aug 05:27
+0
VOTURI
-0
Susține cineva - cu argumente pertinente - că se poate compara numărul oamenilor OMORÂȚI în urma accidentelor rutiere cu cel al victimelor câinilor? De ce nu îi eutanasiați pe acei ordinari PEDOFILI care au nenorocit mii de copii și o fac în continuare aproape nederanjați de nimeni? ACESTEA SUNT PRINCIPALELE PERICOLE MORTALE CU CARE NE CONFRUNTĂM, PLUS MULTE ALTELE CARE SE SITUEAZĂ CU MULT ÎNAINTEA PERICOLULUI REPREZENTAT DE CÂINI! Prigonirea, maltratarea,exterminarea câinilor nu reprezintă „grija” autorităților pentru societate, adevăratul motiv este reprezentat de sumele uriașe de bani pe care anumiți „oameni” le controlează sub acest pretext. Trist este faptul că noi, cei PROSTIȚI ȘI CU ACEASTĂ „BINEFACERE” LA FEL CA ȘI CU MULTE ALTELE DE CĂTRE ACEȘTI „Dr. MENGELLE” ÎI AJUTĂM CU IGNORANȚA NOASTRĂ. De foarte multe ori, evident când le convine „suspușilor” se folosește sintagma „ȚĂRILE CIVILIZATE” Sunt convins că acolo, în acele țări, au rezolvat mult mai OMENEȘTE astfel de pb. Și mai sunt convins de ceva: NICI MĂCAR NU SUNT MAI INTELIGENȚI DECÂT NOI!
cati
30 Mar 22:57
+0
VOTURI
-0
de cind au observat niste derbedei ca se pot umple de bani de pe urma ciinilor, s-au nascut tot felul de povesti pro si contra catei. S ininainte vreme erau ciini ,dar acum au innebunit toti .
Deea
07 Sep 20:06
+0
VOTURI
-0
ne gandim ca era un suflet nevinovat era un copil de 4 anisori da-i dracului de caini nu ei conteaza ci
andreea
05 Sep 15:17
+0
VOTURI
-0
raspuns pentru cristian cel cu mamele care avorteaza. Esti la fel de vinovat ca mamele care avorteaza. Ele isi omoara copiii nenascuti, tu ii omori gata nascuti. Daca ai locui in Drumul Taberei unde stau eu si ai merge pe strada cu tarla de 10 caini dupa tine, tremurand de frica si rugandu-te la Dumnezeu sa ajungi si de data asta acasa, ai gandi mai mult decat o faci acum! cristian draga, nu am omorat copii, nu am omorat oameni, nu am omorat animale, nu am aruncat pe strada animale. De ce nu am dreptul la o viata sigura si linistita?
Fox
05 Sep 12:48
+0
VOTURI
-0
@"un tip": si cand te-ai trezit erai transpirat in palme? Tu Batman, tu" Vino si ne izbaveste de toate necazurile si primejdiile! Trist este ca tu ai impresia ca lumea te ia in serios. Oricum se vede ca nu ai prea multa treaba cu cartea si educatia. Du-te la loc in canal, ia-ti punga cu aurolac si viseaza in continuare. Tu Batman. :))) Probabil ca nici nu esti major, ca masina sigur nu ai. Dar cand te joci pe covoras cu masinuta ai dreptul sa visezi. Zboara puiule, zboara. Si poate te opresti si in biblioteca, (un dulap cu multe carti) si pui mana si citesti cate ceva.
un tip
05 Sep 11:39
+0
VOTURI
-0
toti care aveti nevoie de caini drmiti cu ei in pat
ce voi gasi eu pe strada rup tot ii izbesc cu masina nu se poata sa ne moara copii de dragul nustiucarei dive(bardot) sa sii ia pe toti acasa deja doi au cazut azi dimineata loviti de scutul masinii nici nu ma uit nici nu ma intereseaza am si eu copii si de asta deci care aveti nevoie de ciini luatii si plecati cu ei unde stiti cel putin la noi in oars suntem 10 persoane care o sa rezolvam problema ciinilor care cu otrava care cu masina care cu bite atit am de spus acum plec sa vinez ceva sa te odihnesti in pace ionut
Mircea Mincu
04 Sep 21:14
+0
VOTURI
-0
De ce nu realizati emisiuni in care sa discutati despre cei care aduc caini in diferite orase? Cine ii abandoneaza ar trebui da fie trasi la raspundere , despre acestia nu vorbeste nimeni, Ei sunt adevaratii vinovati, chiar nu vede nimeni? Tot dam vina pe autoritati, ONG-uri, iubitori de animale. Oameni buni , singurii vinovati sunt cei care-i lasa pe strazi pe acesti catei. In orasul meu mereu se strang caini , acestia sunt dusi in adapost si eutanasiati, rezultatul: la cateva zile apar alti caini si tot asa. Nu vom scapa niciodata daca voi in toate emisiunile nu-i mentionati pe cei vinovati ,oamenii care-si arunca in strada cainele din curte. Aratati cate persoane au fost amendate pentru abandon... niciuna. Acesti oameni stau binemersi , de ei nu se leaga nimeni . DE CE???/ Mai asteptam sa se mai intemple inca odata? Mai vrem Victime ? din cauza unora care nu judeca?
adriana
04 Sep 16:57
+0
VOTURI
-0
In aceasta problema a cainilor de pe strazi nu e de vina nici natura, nici autoritatile, ci individul. Daca te duci in satele romanesti, de unde ne tragem educatia cu totii, vei vedea care este atitudinea fata de animale. Vaca, oaia, porcul sunt protejate, pentru ca ne hranesc. Pisicile, cainii sunt batuti, infometati si alungati pentru ca nu aduc nici un folos burtilor noastre. Li se arunca o coaja de paine uscata sau (am vazut cazuri) un cocean de porumb!!! pe care sa-l manance in lant, ca sa fie rai! Romanul a invatat ca un caine trebuie infometat, bautut, inrait, ca sa-l pazeasca, ca sa sfasie tot ce prinde in curte! Si daca se poate, sa nu crestem femele, ca se inmultesc! Si daca se inmultesc cumva, sa luam puii si sa-i aruncam. Daca nu au norocul sa moara, vor fi alungati, loviti cu picioarele si haituiti. Si traind asa pe camp sau pe strazi, or sa ajunga, din instinct, sa se apere de orice, oricum pot ei. Eu i-am dus bunicului meu un pui de caine gasit intr-o padure de la marginea satului, sa-l creasca si sa-i apere curtea. Dupa doua zile, il omorase deja in bataie, pentru ca l-a prins cu un pui de gaina in gura! Astia suntem. Noi, oamenii.
no home for human race
04 Sep 16:46
+0
VOTURI
-0
Iubeşte animalele: Dumnezeu le-a dat gândire rudimentară şi bucurie netulburată. Nu le deranja bucuria, nu le hărţui, nu le priva de fericirea lor, nu lucra împotriva intenţiei lui Dumnezeu. Omule, nu te mândri cu superioritatea faţă de animale; ele nu au păcat, dar tu, cu măreţia ta, pângăreşti pământul prin existenţa ta şi îţi laşi urmele prostiei după tine - aceasta, e adevarată pentru aproape fiecare dintre noi!(Dostoievski)
brigitte
04 Sep 12:02
+0
VOTURI
-0
ai mare dreptate ..asa cum se comporta omul fata de celelalte creatii (animale ) asa sunt si ei tratati !!!!rusine rasei umane !!!
brigitte
04 Sep 12:00
+0
VOTURI
-0
ai dreptate SARA ! iar animalele trebuie sa plateasca prin eutanasiere pentru tampeniile pe care le fac oamenii , arunca animalele in strada si apoi se plang ca exista atatia caini vagabonzi !!! rusine rasei umane ...acei oameni ar trebui eutanasiati care ii arunca in strada si bineinteles politicienii care nu fac nimic decat sa-si umple buzunarele de bani
!!!!!!!! rusineeeeeee avem o capitala de miru' lumii !!!
dan
04 Sep 10:32
+0
VOTURI
-0
Sara, ia tu o punga de seminte si uita te la o telenovela si nu mai injura bucurestenii. 80% dintre ei vor eutanasierea cainilor, iar cei care arunca laturi pe strada sunt tarani ca tne cu educatia facuta in sant. Bucurestenii sunt cei mai des muscati de caini pentru ca marlani ca tine stau in jurul Bucurestiului, le fata catelele si dau drumul puilor pe strada. La fel cum va cresteti si vacile sau pasarile. In fata curtii, in sant sau la groapa de gunoi de la marginea satului. Si daca iti plac atata ai de ales din 65000 de caini din Bucuresti. I ai la tine la aer curat si matura rahatii si fa le vaccin etc.
izotrop
04 Sep 08:47
+0
VOTURI
-0
Sara .. esti mai de cacat decat cei din Bucuresti !!! PRoblema cainilor comunitari reprezinta o problema la fel de grava si in mediul rural de unde presupun ca te-ai apucat tu sa comentezi atat de inversunat !!! Lasa frustrarile de payzanca, scoateti glodul de sub unghii, ranesteti mamaliga dintre dinti si incearca macar sa porti o discutie normala daca vrei sa iti impui un punct de vedere. Si sa stii ca Bucurestiul este plin de provinciali ca tn care fac Metropola de cacat...numai aspiranti rurali la o viata mai buna vezi in capitala care isi cara cotrentzele in Vuitoane din rafie si articuleaza un cuvant ca si cum ar taia iarba cu coasa, care intr-un bar isi sorb cafeaua ca pe ciorba de acasa, care intr-un mijloc de transport vorbesc si urla ca la ei pe imas, care isi asorteaza adidasul sau pantoful negru cu soseta alba...cam astia sunt oamenii care au inceput sa invadeze Capitala, oameni ca tine, oameni care ar trebui inainte de intrarea in Gara de Nord sa stea macar 1 luna intr-un centru de reeducare civica !!!
sara
04 Sep 01:40
+0
VOTURI
-0
Pai voi, bucurestenilor de cacat, daca nu ati mai abandona cainii pe strazi, nu ar mai ataca oameni! Normal ca musca oameni, daca mor de foame.E ceva logic.Si dupa toate astea tot voi comentati si va plangeti.Gunoaielor....
pislaru
04 Sep 00:47
+0
VOTURI
-0
din cauza greselilor celor ce ne conduc,nimic in tara asta nu mai merge si ei ce fac? nimic stau nepasatori la tot ce se intimpla
robert
04 Sep 00:26
+0
VOTURI
-0
um, da, ca cine supraveghea copiii aia n-are nici o vina! ii doresc aceeasi soarta si imbecilului suprem!
cristian
03 Sep 23:43
+0
VOTURI
-0
Cu ce-i mai ucigas cainele decat mamele care isi ucid copii prin avorturi? Cainii nu isi ucid si nu isi avorteaza puii ci oamenii ii i-au de langa ei si ii arunca la gunoaie asa cum fac si unele mame cu copii lor. Se pare ca animalele au luat din obiceiurile oamenilor in ceea ce priveste cruzimea fata de semenii sai. Cu toate acestea omul e mai presus de orice fiinta de pe pamant dar felul in care se manifesta omul fata de natura, vietati si toata creatia face ca acestea sa-i raspunda omului cu aceeasi masura.
laur
03 Sep 22:54
+0
VOTURI
-0
ai dreptate sa omoram toate JAVRELE (din si in afara parlamentului),problema ramane totusi a Romaniei si a romanului de rand care,saracul,mai da o bucata de paine unui amarat de caine pripasit pe la bloc,negandindu-se ca astfel ,de la un caine amarat se va ajunge la astfel de cazuri nefericite
in nici-o tara europeana nu am vazut caini vagabonzi cum sunt in Romania(nu neaparat intr-un oras anume ),legea animalelor de companie in celelalte tari europene este de o duritate crunta ,astfel de legi ar trebui aplicate si la noi.cand se ajunge la astfel de cazuri aceste BESTII trebuiesc sacrificate fara mila
Nana
03 Sep 22:54
+0
VOTURI
-0
Nu stiu ce as fi facut daca copilul meu ar fi patit asa ceva. Cred ca as fi innebunit. Condoleante sincere parintilor indurerati. STOP CRIMELOR :
Nume*
03 Sep 21:12
+0
VOTURI
-0
Baba a fost de vina!!! de ce a lasat copii nesupravegheati! Ce dreacu facea?? Baba tampita!! Daca iesea in fata masinii si il calca??? tot cainii erau d evina??
Nume*
03 Sep 21:09
+0
VOTURI
-0
TU AI FII BUN DE SAPUN!!!!!!!!! ANIMALULE!
CLAUDIA
03 Sep 21:08
+0
VOTURI
-0
Catre Cretino

in primul rand se vede clar ca esti "scroafa" tu dupa vocabul si in al doilea rad exista si in codul civil si in codul penal mai ales art care iti da dreptul la apararea proprietatii! mai documenteaza-te!!! ceea ce nu era ingradit era din vina primarie!!! dar vorbesti ca o inculta din majoritatea romanilor care ati iesit sa votati pe 1 l de ulei si zahar si care crede ca prin jigniri se rezolva problemele in tara asta! SI NU SUNT EU ACEEA CARE SPECIFICAI MAI SUS CA SUNT AIA CARE M-AM FACUT DE CACAT PE PAGINA LUI MANDRUTA!!!! NICI NU IL AM IN LISTA SI NICI MACAR LIKE LA PAGINA LUI NU AM DAT!!! NU MAI LASA LOC DE INTERPRETARI!!! SI, DA AM SI COPII SI NU AS DORI SA PATEASCA CE A PATIT ACEST COPILAS, DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA!!! DAR DECAT ATAT VALVA CRED CA DE NOI TOTI DEPINDE SOARTA SA SCHIMBAM CEVA IN BINE IN ORASUL ACESTA CA DOAR SUNTEM CU TOTI CONTRIBUABILI! SI IMI PARE RAU CA CEEA CE AM SCRIS MAI DEVREME A AVUT UN ALT INTELES PENTRU MAJORITATEA!!!! SEMNALUL DE ALARMA TREBUIE TRAS LA AUTORITATI SI NU SA INSULTAM STANGA SI DREAPTA, CA EXISTA LEGE SI PENTRU HARTUIRE VERBALA STIMABILA "CRETINO"!!!
vali
03 Sep 21:01
+0
VOTURI
-0
Celor care sustin in continuare cauza cainilor comunitari, le doresc doar atat: Sa patiti ce a patit acel copilas, voi sau cei dragi voua si apoi sa va vad!
elena anghel
03 Sep 20:27
+0
VOTURI
-0
Medicul legist care a facut autopsia copilului , mort din cauza muscaturilor cainilor maidanezi, a declarat ca dac am fi vasut trupul copilului mutilat MUSCAT DE PESTE 100 DE ORI SI CARE A MURIT, GANDITI-VA, DIN CAUZA HEMORAGIILOR, ne-am fi reconsiderat gandirea in ceea ce priveste cainii maidanezi, In orice tara civilizata acestia stau in locuri amenajate, nicidecum liberi pe strazi. ONG-urile in cauza sa investeasca bani in adaposturi cu banii stransi de la iubitorii de animale si alte surse . Si pentru asta ar trebui sa iesim in strada, ne mor copii, ne sunt raniti atat copii cat si cei dragi, suntem muscati
Nume*
03 Sep 20:17
+0
VOTURI
-0
Sunte-ti nebuni ! Cred ca e singura tara in care pe strazi sunt mai multi ciini decit oameni.Pe oameni poti sa-i mai contolezi dar ciinii vede-ti si dvs..
FabricadeSapun
03 Sep 19:49
+0
VOTURI
-0
Daca din evrei, care erau oamenii lui Dumnezeu se facea candva sapun, de ce sa nu facem sapun din cainii astia nefolositori?
matache
03 Sep 18:38
+0
VOTURI
-0
Deci daca javrele is pe proprietatea publoc (gen drum) deci publica deci indirect a mea, conform logicii idioate pot sa ii omor linistit daca nu sunt supravegheati de adultii de la caleidoscutu....

Ura! de maine se ieftineste mielu'.

Matache
Albastru
03 Sep 18:04
+0
VOTURI
-0
Eu zic sa purtam in continuare discutii interminabile pro si contra. Intre timp daca mai moare cate un copil sau un om muscat de caini cui ii pasa? Vinovat este cel care a trecut pe langa cainii, nu-i asa? De ce nu i-a ocolit? Caiinii au si ei drepturi, asa ca nu va mai agitati. Trebuie sa manance o paine si cei de la protectia animalelor, ca si cei de la sterilizari caini si asa mai departe. Traim intr-o corabie a nebunilor si nimeni nu stie incotro ne indreptam? Vpi stiti?
elena
03 Sep 17:54
+0
VOTURI
-0
esti O NEMERNICA CU CHIP DE OM..daca ti-ar FI murit tie copilul ce ai fi facut??...trebuie OMORATE TOATE JAVRELE DIN TARA ASTA
cretino
03 Sep 17:51
+0
VOTURI
-0
asta e acceasi cretina care s-a facut de rahat pe pagina lu mindruta cu texte de gen "ce cauta puradelul acolo?" "a sarit gardul ca sa mearga la furat". O doare in cur de faptul ca un copil de patru ani a fost atacat de un caine flamand abandonat de ONG-ul care ofera caini pentru adoptii la distanta. http://www.apdccaleidoscop.go.ro/
cretino
03 Sep 17:47
+0
VOTURI
-0
Proasta dracului, "si sa fie impuscat avea voi atat timp cat imi intra neinvitat pe proprietataea mea! si am voi pe proprietatea mea sa tin caine/cainii nelegati si fara botnita oricat de agresivi ar fi! - See more at: http://www.b365.ro/cainele-care-a-omorat-un-copil-in-parcul-tei-fusese-adoptat-de-un-ong_194201.html#tc", scroafo nu iti da dreptul legea sa omori un intrus pe proprietatea ta, orice ar face el. Un caine abandonat de un ONG care ofera caini maidanezi spre "adoptie la distanta", a omorat un copil de patru ani si mai poti sa deschizi gura?


Dar daca acolo era o cale ferata si il calca trenul pe copil, cine era de vina? trenul - See more at: http://www.b365.ro/cainele-care-a-omorat-un-copil-in-parcul-tei-fusese-adoptat-de-un-ong_194201.html#tc, idioato, daca era o cale ferata nu mai era parc.
ciprian
03 Sep 17:42
+0
VOTURI
-0
Tu asta inteligenta cu proprietatea privata, daca nu e ingradita corespunzator esti raspunzatoare, nu o mai arde asa dura ca ii impusti, exista niste legi, un cod penal, nu mai fii tu batman ca n-ai treaba.
javroi
03 Sep 17:39
+0
VOTURI
-0
multi prosti isi fac viata pe aici, si mai si incita la violenta si crima, javrelor
Dan
03 Sep 17:36
+0
VOTURI
-0
deci pe aici va aratati coltii voi jivine cu chip de om....rusine pentru articolul asta facut la comanda politica....nici nu stiam ca se apropie alegerile
claudia
03 Sep 17:33
+0
VOTURI
-0
dormi mai departe .esti in visare .....trezeste-te tu
Fox
03 Sep 17:30
+0
VOTURI
-0
Elena, de ce iti place sa desfaci firul in patru si sa te faci ca nu intelegi ce a zis Georgiana Ana? A pus punctul pe "i". Evident ca nu se refera nimeni la stapanii responsabili care isi iubesc cainii. Aici e vorba de acele bestii pentru care cainele este doar un pres, un obiect de joaca si o chestie de care te descotorosesti cand nu mai ai chef. De acele animale bipede care arunca puii pe langa diverse tomberoane sau colturi de cladiri. Acestia sunt motivul pentru care aceste suflete fara vina au ajuns pe strada. Si noi, oamenii superiori si cu ratiune consideram ca avem drept de viata si de moarte asupra lor. Trist.
SARA
03 Sep 17:28
+0
VOTURI
-0
trebuia cumva sa iasa la iveala toate magariile acestor mari iubitori de caini ,pe care nu i intereseaza decat banii sa nu ne mai lasam manipulati de nimeni ...absolut de nimeni ,mai ales de baba bardot care ne-a facut sa ne muscam noi intre noi.MOARTE CAINILOR !
CLAUDIA
03 Sep 17:27
+0
VOTURI
-0
Pt cei care tot fac atata valva!!! Era si este proprietate privata! Bunica trebuia sa isi supravegheze nepotii! si sa fie impuscat avea voi atat timp cat imi intra neinvitat pe proprietataea mea! si am voi pe proprietatea mea sa tin caine/cainii nelegati si fara botnita oricat de agresivi ar fi!
Dar daca acolo era o cale ferata si il calca trenul pe copil, cine era de vina? trenul?
alooo, treziti-va la realitate!!!!
elena
03 Sep 16:48
+0
VOTURI
-0
Georgia Ana...in primul rand..nu vad de ce sa ma amendeze pe mine, detinator de caine, pt ca nu imi sterilizez catelul.Aici sunt doua categorii de stapani...vb d ecei de la bloc...care au rase de caini pe care platesc la cumparare 1000-1500 lei...si nu cred ca aia isi arunca cateii prin cotloane...si a doua categorie de detinatori rurali...care cresc caini cu paine inmuiata.Da...daca te referi la aia ai perfecta dreptate...dar daca te referi la mine.care merg la veterinar, in strang fecalele de pe strada....nu, nu iti dau dreptate..nu sunt obligata sa imi sterilizez catelul doar pt ca asa ai tu chef.Daca tot au fonduri....sa stranga cainii vagabonzi si sa ii eutanasieze direct ca am vazut pana acum ,si ca atare acest caz, ce fac fundatiile respective.Le dau drumul pe strazi....iar daca sunt sterilizati asta nu inseamna ca nu musca.nu sunt criminala de animale...dar m-am saturat pana peste cap sa imi fie frica sa ies pe strada cu copiii....le sunt dragi cainii ,sa ii ia la ei acasa pe toti sa ne lase in pace.

Cu stima, Elena
ioana
03 Sep 16:41
+0
VOTURI
-0
din cauza lor s-a intamplat aceasta tragedie:
http://www.animalutze.com/editorial/flashmob-gia-impotriva-eutanasierii-poz.php
Georgia Ana
03 Sep 16:32
+0
VOTURI
-0
BANCESCULE aDE CE NU PROPUI AMENDARE OAMENILOR CARE AU ANIMALE SI REFUZA STERILIZARE SI DE ASEMENEA A ACELORA CARE ISI ABANDONEAZA CATEAUA CU 6 7 IN STRADA? DEGEABA OMORATI VOI CATEII CARE NU AU NICI O VINA CA AU ALES NISTE DOBITOCI SA II ARUNCE CA PE NISTE CARPE.
NU VRETI VOI SI PRIMARII EDILII LUI PESTE PRAJITI SA APLICATI SANCTIUNI PT CA VOTANTII MARE PARTE DIN EI SUNT EXACT CEI CE IAI AARUNCA ANIMALUL PE STRAZI CEL CE ISI REPRODUCE CATEII NECONTROLAT, SI DE ASTA NU II SANCTIONATI, EI AU DREPT DE VOT SI VOI VRETI SA FITI REALESI !
ion
03 Sep 16:28
+0
VOTURI
-0
Carmen Secareanu declara ca acel caine era sterilizat, pai iubitorii de maidanezi declarau ca maidanezii sterilizati nu musca ...
BALAN MARIUS
03 Sep 16:25
+0
VOTURI
-0
Voi aveti impresia ca in spatele asociatiilor de protectie nu se afla cativa smecheri "iubitori de animale" care au vazut oportunitatea de a face ceva bani din nimic? strang cainii, se fac ca ii starng pardon iar primariiile deconteaza, aceeasi smecherie ca si in cazul ecologistilor, atat anunta ei sfarsitul planetei de vre-o 30 de ani numai ca nu se concretizeaza nimic dar banutii vin continuu de la prostii contribuabili.
MYKE
03 Sep 16:25
+0
VOTURI
-0
Fundația Caleidoscop , I A DAT MOARTEA N DAR ACESTUI BAIETEL ! POATE AUTORITATILE NE BUCURA SI PE NOI CU O DECIZIE DE DETENTIE DE MINIM 10 ANI !!!
ion
03 Sep 16:13
+0
VOTURI
-0
https://www.facebook.com/video/video.php?v=1242845166070
gigi
03 Sep 15:55
+0
VOTURI
-0
http://www.protectiaanimalelor.org/asociatii/scrie-asociatiei-caleidoscop/
Carmen Secareanu
Bucureşti
0723149996
Mihaela
03 Sep 15:46
+0
VOTURI
-0
Dar din Drumul Taberei? Sunt haite si de cate 20 de caini de tie si frica sa mai umbli noaptea pe jos. De foamete au inceput sa muste si din masini. Iar ei sustin ca nu mai sunt locuri in adaposturi. Uite, astfel ii elibereaza si urmeaza alte victime. Ce folos ca sunt sterilizati? Sa ii eutanasieze, altfel nu mai scapam de ei.
Diana R
03 Sep 15:32
+0
VOTURI
-0
„ASPA a strâns, luni, după incident, toți câiniii din respectivul teren”
doar 5-6 câini, de pe respectivul teren?!?!
Când au de gând autoritățile ASPA să răspundă solicitărilor REPETATE din partea atâtor oameni de a colecta câinii agresivi de pe străzile Zambilelor, respectiv Vidin, Opanez și Aromei, tot din cartierul TEI?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE