Se introduce o nouă linie de tramvai în Capitală. Va ocoli Parcul Izvor și va merge până la Unirii



Primăria Capitalei va introduce o nouă linie de tramvai în București pentru a rezolva problema traficului din centrul Capitalei. Noua linie de tramvai va lega strada Vasile Pârvan, unde se încheie prima etapă a Diametralei Buzești-Berzei-Uranus, de Bulevardul Regina Maria. În total, se va instala 1,5 kilometri de cale dublă de tramvai. 

Tramvai
Tramvai

"Această nouă linie de tramvai va lega estul și nordul Capitalei de sudul și vestul orașului. Practic va lega Vasile Pârvan de Bulevardul Regina Maria. Acest traseu nou ar rezolva circulația în centru", a explicat pentru B365.ro, Ion Dedu, director al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. 

Primăria va instala astfel în centrul orașului 1,5 kilometri de cale dublă de tramvai. Pornind de la strada Vasile Pârvan, noua linie va ocoli Parcul Izvor pe strada B. P. Hasdeu și pe strada Izvor și va continua până la Piața Unirii la intersecția cu Bd. Regina Maria. Traseul exact va fi stabilit prin studiul de fezabilitate.

"Dacă o să avem finanțare facem repede studiul de fezabilitate și apoi facem lucrările. Nu e nimic complicat. E vorba doar de 1,5 kilometri de cale dublă", a mai spus Ion Dedu. 

Strategia de circulație a Primăriei Capitalei pentru următorii ani vizează reducerea traficului în centrul orașului prin încurajarea utilizării mijloacelor de transport în comun. Primăria Capitalei va introduce începând din acest an benzi speciale destinate exclusiv mijloacelor de transport în comun pe 28 de artere din Capitală. 

Etichete: Ion Dedu, linie de tramvai, Piaţa Unirii, realitatea, tramvai

0/10 COMENTARII
bogdan71
18 apr 02:04
+0
VOTURI
-0
Va lega Estul ??? Care Est ? Linia de la Pârvan vine dinspre NV (Chitila, Bucureștii Noi, Giulești) și va merge spre Rahova sau Ferentari, ambele în partea de SV. Iar Primăria să facă bine și să mai cumpere/producă niște tramvaie, că astea de circulă acum sunt multe în stare avansată de uzură - fără să mai luăm în calcul cele câteva zeci de "tigăi" care ruginesc de ani buni în depouri.
vlad
18 apr 00:44
+0
VOTURI
-0
@Ionut In general as fi de acord cu tine, insa eu criticam lipsa de logica a astora din primarie.... Mai departe, de ce sa faci o linie de tramvai? astea trebuie puse unde e trafic foarte foarte mare, nu-i mai simplu sa pui un trolebuz???? Ca sa nu mai spun ca la noi tramvaiele nu sunt silentioase ca in alte capitale, nu circula la nivelul strazii... sunt inalte, fac zgomot, trepidatii... de ce sa pui asa ceva langa parcul ala?? E doar parerea mea...
Fox
17 apr 20:00
+0
VOTURI
-0
Linie de tramvai! LOL! Asta era buna de 1 Aprilie! Tramvaiul e singurul lucru care lipseste pe acolo! Iar distanta din proiect e alta gluma buna. Pana te urci, pana validezi calatoria, ca doar trebuie sa te lupti sa ajungi la validator in aglomeratia dementa din transportul public in comun, ai ajuns la capat! Stirea asta e doar o bula electorala!

Si merge ca banc! Macar ne face sa zambim! Ca si aberatia aia cu intrebatul locuitorilor! Stimabile comunist! Ai fost intrebat cand ai votat! Asa ca, pe viitor casca ochii cand pui stampila. Iar daca nu ai fost la vot atunci nu ai dreptul la parere! Asa ca ciocu' mic!
Ing.
17 apr 14:21
+0
VOTURI
-0
Acum vreo 15 ani a fost o hotărâre de CGMB pentru o linie de tramvai in zona, HCGMB 8/1996 (doar ca aceea prevedea extinderea pe Str. Izvor - Cal. 13 Septembrie... declivitatea intre Str. BP Hasdeu si Arsenalului e cam mare pentru tramvaie, parerea mea... spre unirii ar fi mai de bun simt o linie). Chiar se montase linia pe Podul Hasdeu (cu ocazia reparatiei capitale a podului), care cred ca inca mai este sub asfalt. Ar fi o alternativa buna pentru mers de la Gara de Nord la Unirii (autobuzul 123 ocoleste mult, metroul iar ocoleste multicel), dar e putin probabil ca se va face, iar distanta clar e mai mare de 1,5 km,
@IOnut
17 apr 13:14
+0
VOTURI
-0
Pentru ce sa faci asta, ca sa faci cozi de masini si mai uriase, ambuteiaje pe linii de tramvai in intersectie cu Splaiul, alte semafoare interminabile, asta ne lipsea?
IOnut
17 apr 12:43
+0
VOTURI
-0
@VLad,
Pentru o linie de tramvai? Esti un taran bah! Intotdeauna e bine sa se renunte la o banda auto pentru o linie de tramvai, o banda speciala RATB sau o pista de bicicleta.
Ionut
17 apr 12:21
+0
VOTURI
-0
Daca merg in sus pe strada Izvor, cum ajung ei la Piata Unirii? Bine, nu la Piata efectiv, dar macar la linia lui 32? De la Vasile Parvan la linia lui 32 cred ca sunt 1,5 km doar in linie dreapta... b365, va rog incercati sa obtineti mai multe detalii.
Boris
17 apr 12:08
+0
VOTURI
-0
Vai tov. Alex, chiar asa sa nu fie intrebati riverani daca vor sau nu tramvai acolo. Mai ales ca se stie ce populatie de calitate este pe acolo, ca doar nu degeaba a primit repartitie in case nationalizate de comunisti.
vlad
17 apr 11:50
+0
VOTURI
-0
O nebunie linia asta de tramvai care nici nu cred ca ar avea cine stie ce numar de calatori. De ce sa iei tramvaiul de la Unirea pana la izvor cand sunt atatea autobuze??? Te apuci sa largesti diametrala aia, faci tamtam, darami monumente si pe urma sacrifici cate o banda pe sens pentru un tramvai??? Ce e nebunia asta???
alex47
17 apr 11:31
+0
VOTURI
-0
Dupa cate stiam din Comunicatele Primariei Generale , Podul B.P.Hasdeu urmeaza sa fie largit la 38 de metri si sa fie cu 2 benzi auto pe sens si o banda/gard viu la mijloc.
De tramvaie nu s-a vorbit si nici intrebat locatarii din zona.
De ce nu se asteapta terminarea largirii Podului B.P.Hasdeu si concomitent sa se faca studiile de fezabilitate ?
Asa este la noi , intai "se taie" , iar apoi "le pare rau" , ca trebuie cheltuit in plus , spre a avea rezultatul dorit initial....
Intr-un cuvant - R.I.S.I.P.A. dle. Primar General !!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h