Se reia circulaţia pe scara rulantă de la staţia de metrou Dristor.Escalatorul, ÎNLOCUIT de Metrorex



Scara rulantă de la staţia de metrou Dristor 1, care face legătura cu staţia de metrou Dristor 2, va fi înlocuită în totalitate de către Metrorex care a atribuit recent contractul unei firme specializate. Astfel, circulaţia călătorilor va fi reluată în maxim patru luni pe noul escalator instalat de Metrorex pe peronul staţiei Dristor 1. Scara rulantă de la staţia de metrou Dristor 1 a fost nefuncţională aproape un an şi jumătate, iar timpul mare de aşteptare i-a făcut pe bucureşteni să ironizeze termenul de reparaţii al escalatorului de la metrou. 

Re reia circulatia pe scara rulanta de la statia de metrou Dristor.Escalatorul, INLOCUIT de Metrorex (Foto francisc.org)
Re reia circulaţia pe scara rulantă de la staţia de metrou Dristor.Escalatorul, ÎNLOCUIT de Metrorex (Foto francisc.org)

După aproape un an şi jumătate cât a fost oprită, scara rulantă de la staţia de metrou Dristor 1 urmează să fie înlocuită. Contractul privind furnizarea, montarea şi punerea în funcţiune a noului escalator în staţia de metrou Dristor 1 a fost atribuit de Metrorex firmei de profil TIAB SA. 

Contra sumei de 579.000 lei fără TVA, societatea urmează să schimbe în totalitate scara rulantă de la staţia de metrou Dristor 1 în cel mult patru luni, după cum precizează oficialii companiei de transport. Conform Metrorex, scara rulantă de la staţia de metrou Dristor 1 avea o vechime de 19 ani şi reprezenta un pericol pentru călători. 

"Escalatorul existent este de fabricație Koncar (Croația) și a fost montat în 1996. Acesta are perioada de amortizare depășită. În urma reviziilor s-au constatat următoarele: uzuri peste limitele admise ale lanțului port-trepte, uzură accentuată a elementelor sistemului de frânare, numeroase fisuri ale umerilor treptelor (...) Menționăm următoarele: compania Koncar nu mai produce scări rulante, iar acest lucru duce la imposibilitatea achiziționării de piese de schimb", se precizează în caietul de sarcini aferent contractului de înlocuire a escalatoarelor scos la licitaţie de compania de transport subteran. 

Cum va arăta noua scară rulantă de la staţia de metrou Dristor 1

Noua scară rulantă cu urmează să fie instalată la staţia de metrou Dristor 1 va avea o înălțime de transport de 5,2 metri, o înclinare de 30 de grade și o viteză de deplasare de 0,65 m/s. De asemenea escalatorul va avea o capacitate de transport de 11.900 persoane pe oră și o durată de funcționare de maxim 20 de ore/zi. 

CITEŞTE ŞI De ce NU poate fi reparată scara rulantă de la staţia de metrou DRISTOR 1

Timpul mare de aşteptare i-a făcut pe bucureşteni să ironizeze termenul de reparaţii al escalatorului Metrorex, călătorii scriind cu marker-ul că lucrările ar mai dura încă cinci ani. 

Cum ironizează călătorii termenul de instalare a scării rulante la staţia de metrou Dristor 1

Faptul că scara rulantă de la staţia Dristor 1 nu este funcţională nici după aproape un an şi jumătate de când s-a defectat îi face pe călători să fie sceptici în privinţa termenului în care vor putea folosi din nou escalatorul. Astfel, unul dintre călătorii care trece frecvent pe la staţia de metrou Dristor 1 a ironizat lucrarea Metrorex şi a scris în completarea mesajului companiei că lucrările ar mai putea dura cinci ani. 

Între timp, pentru a evita eventuale accidente, Metrorex a îngrădit scara rulantă cu gard şi a interzis accesul călătorilor. "Escalator în curs de dezafectare în vederea înlocuirii", anunţă compania de transport subteran pe un afiş lipit pe gardul împrejmuitor al scării rulante. 

Etichete: Dristor 1, inlocuire, Metrorex, reparatii scara rulanta metrou dristor, scara rulanta metrou dristor

0/1 COMENTARII
vlad
07 Oct 12:06
+0
VOTURI
-0
Ok, trebuie schimbata... nu stiau pana acum ca si-a depasit durata de viata??? Asta e problema, ca a luat peste un an ca sa decida ca trebuie schimbata...

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE