Se schimbă porțile de acces și automatele de cartele de la metrou



Proiectul, finanțat cu fonduri europene și de la bugetul de stat, va fi implementat de firma UTI. 

Cele mai vandute cartele de acces la metrou, abonamentele cu 62 de calatorii, eliminate fara logica
Cele mai vândute cartele de acces la metrou, abonamentele cu 62 de călătorii, eliminate fără logică
Foto: cetateanul.net

Se vor instala 1352 de porți de acces noi, dotate cu numărător de persoane pentru a vedea fluxul de călători în funcție de ore. Se vor instala și 139 de vendomate de cartele în 41 de stații de pe magistralele 1, 2 și 3, vendomate care vor da și rest și bonuri fiscale, informează nwradu.ro.

Aparatele vor emite cartele magnetice, dar vor putea fi utilizate și pentru reîncărcarea cardurilor contactless.

Toate porţile de intrare şi 30% din cele de ieşire se vor echipa şi cu validatoare pentru cartele magnetice.

Punctele de vânzare a titlurilor de călătorie vor dispune de echipamente fiscalizate. Astfel, odată cu introducerea noilor automate, bucureştenii vor primi bon fiscal pentru călătoriile cu metroul în toate cele 41 de staţii incluse în contract.

Citește și Automatele de vânzare cartele metrou, o investiţie în bătaie de joc: Vând 2% din cartele, nu dau rest, nu primesc card

0/4 COMENTARII
alex
28 Dec 04:28
+0
VOTURI
-0
Scopul validatoarelor la portile de iesire este folosirea acestora in dublu sens, atat pentru iesire (fara taxare), cat si pentru intrare (cu taxare). Sistemul e foarte util, in special la orele de varf, cand poti aloca mai multe porti pentru intrare sau iesire, functie de necesitati. In plus, faciliteaza evacuarea in situatii de urgenta. Exista deja cate 1-2 porti de acest gen in mai multe statii, care permit trecerea in orice sens; validatorul este pozitionat spre exterior, deci nu sunt concepute sa taxezi la iesire din calatorie.

Daca se introduce in paralel sistem de tarifare bazat pe durata, implica validare si la iesire.
Vendomat
27 Dec 18:13
+0
VOTURI
-0
Da, Mike, la asa ceva ma gandeam si eu. Ce nu pricep, insa, de ce monteaza doar la 30% din iesiri.
Vrei sa schimbi tarifarea, bine. Dar montezi la toate iesirile, nu doar la o parte din ele. Cum e acum, pare ca se monteaza ca sa fie, daca se vor hotari sa schimbe.
Nu era mai logic sa le monteze pe toate in momentul in care se hotarau sa schimbe tarifarea?

Dar oricum, proiect castigat de UTI. A se citi bani aruncati degeaba, din buzunarele calatorilor in buzunarele lui Urdareanu. Pe-asta nu-l intreaba DNA de sanatate?
mike
27 Dec 14:56
+0
VOTURI
-0
se monteaza si validatoare la iesiri pt ca daca vor sa schimbe tarifarea sa o faca in functie de timp sau distanta ca in londra
Vendomat
27 Dec 12:10
+0
VOTURI
-0
„Toate porţile de intrare şi 30% din cele de ieşire se vor echipa şi cu validatoare pentru cartele magnetice.”

Înțeleg să pui validatoare la porțile de intrare, dar nu pricep de ce pui și la ieșire. Și nici măcar la toate, ci doar la 30%...
Se dorește schimbarea modalității de tarifare a călătoriei, în care validezi și la intrare și la ieșire, și plătești în funcție de distanță?

Și ce naiba e aia „vendomat”? Un cuvânt din româna corporat(r)istă?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE