De ce se opune societatea civilă "Magistralei de vest"



penetratie ciurel a1
penetratie ciurel a1

Dacă firma ”Proiect Bucureşti”, proiectantul Penetraţiei Splaiul Independenţei – Ciurel – Autostrada Bucureşti- Piteşti, arată că magistrala este extrem de utilă, cei afectaţi de construcţie şi ONG-iştii susţin că sunt soluţii şi mai bune faţă de varianta demarată deja de Primăria Municipiului Bucureşti.

”Conform recensământului Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), peste 30.000 de vehicule pe zi ies pe Iuliu Maniu pentru că este singura posibilitate de ieşire. Această arteră este prevăzută de foarte multă vreme şi este extrem de utilă, având în vedere faptul că aceasta este o rută alternativă care se dezvoltă paralel cu Bulevardul Iuliu Maniu. Acest complex rutier asigură relaţia între Bucureşti şi autostrada A1”, susţine inginerul Vlad Chiotan, reprezentantul firmei ”Proiect Bucureşti”.

Potrivit societăţii civile proiectul are câteva dezavantaje serioase. Între acestea se numără fluxul uriaş de maşini dinspre autostrada Piteşti - Bucureşti spre Centrul oraşului prin Splaiul Independenţei. Mai exact, maşinile care vin din autostrada Piteşti - Bucureşti şi merg în autostrada Bucureşti - Constanţa sunt practic invitate să tranziteze centrul Bucureştiului pe Splaiul Independenţei, potrivit ONG-iştlor, care au semnat „opoziţia penetraţiei Ciurel”.

Reprezentanţii societăţii civile mai spun că prin Penetraţia Splaiul Independenţei – Ciurel – Autostrada Bucureşti- Piteşti se aglomerează şi mai mult traficul din zona de Vest a Capitalei. Pentru a evita multiplele exproprieri, dar şi ambuteiajele, ONG-iştii propun construirea unui pod hobanat de circa 1.200 m, care, pornind de la Podul Grant, să traverseze parţial malul Lacului Morii, prelungirea Bulevardului Preciziei şi a Bulevardului Timişoara în Șoseaua de Centură cu aproximativ 1 km, pentru fiecare în parte, lărgirea, urbanizarea şi prelungirea străzii Liniei cu 3km până la Șoseaua de Centură.

Deşi reprezentanţii societăţii civile susţin că pentru această construcţie costurile care ar ajunge la valori uriaşe, “întrucât este nevoie de expropieri consistente, iar podul pe care îl prevede este comparabil cu Podul Basarab”, Chiotan spune că propunerile ONG-iştilor costă mult mai mult faţă de cât ar trebui să plătească PMB pentru Penetraţia Splaiul Independenţei – Ciurel – Autostrada Bucureşti- Piteşti. Costul construcţiei se ridică, potrivit estimărilor anterioare, la circa 580 de milioane de lei.

Planul Urbanistic Zonal "Penetraţie Ciurel" este în dezbaterea publică a Consiliului General al Municipiului Bucureşti până pe 7 iulie 2011.

Etichete: A1, Drumul Taberei, Militari, Sectorul 6, Splaiul Independenţei

0/1 COMENTARII
Scytale
06 feb 11:28
+0
VOTURI
-0
Pe bune?! Societatea civila nu vrea?! De unde ati scos asta?...
Gigi
28 iun 14:09
+0
VOTURI
-0

Ce inseamna societatea civila,si ce a facut aceasta entitate pentru Bucuresti,pentru Romania?Bucurestiul are un Primar General,ales democratic,cu sute de mii de voturi!Iar acest om,Sorin Oprescu stie ce are de facut!Are si un consiliu,cu care colaboreaza cand e vorba de deciziile pentru oras!Societatea civila e un soi de minister al parerii!Ca deh,nu ne ajunge ca toti ne pricem la fotbal si fete frumoase!Acum ne pricepem si la lucrari de infrastructura!Curat romanesc!

Ion
28 iun 21:54
+0
VOTURI
-0

tocmai acel consiliu cu care colaboreaza asa bine i-au taiat fondurile pentru acest proiect...de altfel inutil in forma actuala

unu
28 iun 11:37
+0
VOTURI
-0

Ma faceti sa rad ! societatea civila ...hahaha ! ia sa faceti un referendum ....sa vedem atunci ce vor Bucurestenii si nu niste tristi din nu stiu ce orase ....care nu au nicio treaba cu Bucurestiul ...pdlicii sunt fierti pt ca ia Oprescu ciubucurile si nu ei . Ce le pasa de interesul nostru ,al cetateniilor ? sa avem un bulevard frumos si sa circulam mai repede ,sa castigam timp ? ong-urile sunt latraii pdl-ului . Ce treaba au ei cu Bucurestiul ? ei sunt din cluj ! salvati buzunarele pdl !

Florin
28 iun 10:54
+0
VOTURI
-0

Cum sa coste mult mai mult prelungirea cu 1-2 km + amenajarea de rigoara, a unor artere deja existente, decat constructia de la 0 a unei artere noi de 8 km ? Dl Chiotan, ce interese ascunse sunt in spatele acestui proiect ?

Dani
28 iun 12:54
+0
VOTURI
-0

retardus, e vorba de pasaje similare cu pasajul Basarab.. evident ca e mai scump

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE