SRTv vrea să creeze un departament de business, care să dezvolte online-ul şi vânzarea Arhivei TVR



Societatea Română de Televiziune (SRTv) vrea să înfiinţeze un departament de business, care să dezvolte Televiziunea Română în online, să crească numărul de persoane care se ocupă de vânzarea de publicitate şi să exploateze financiar Arhiva televiziunii publice.

SRTv vrea sa creeze un departament de business, care sa dezvolte online-ul si vanzarea Arhivei TVR
SRTv vrea să creeze un departament de business, care să dezvolte online-ul şi vânzarea Arhivei TVR
Foto: Grup RC

"Noi încercăm să dezvoltăm zona de new business. Vom repropune Consiliului de Administraţie înfiinţarea unui departament de business, în care zona de online, Video-on-Demand şi de monetizare a Arhivei reprezintă o direcţie strategică (...) Suntem convinşi că avem o mină de aur şi vrem să o ducem către public şi să şi câştigăm bani din asta", a spus Lucian Romaşcanu, citat de Mediafax.

Totodată, Lucian Romaşcanu a declarat că în acest moment există o structură de marketing comunicare şi de vânzări de publicitate în TVR, însă aceasta nu acoperă aspecte importante şi necesare într-o televiziune.

"Părţi importante dintr-un departament de marketing, normale, ale unei televiziuni nu fac parte din departamentul de marketing al Televiziunii Române, precum activitatea de promo, de grafică. Sunt în afara departamentului. Pe partea de vânzări de publicitate este o subdimensionare flagrantă a schemei. În acest moment există doar trei persoane în televiziunea publică care se ocupă direct de vânzarea de publicitate şi nu există o abordare coordonată în ceea ce priveşte dezvoltarea de business online. În intenţia noastră vor exista departamente diferenţiate pe misiunile lor", a spus Lucian Romaşcanu.

El a mai spus că există intenţia creării unui departament de marketing şi comunicare, "care să se ocupe exclusiv de partea aceasta şi care să integreze toate serviciile necesare". "Şi ne propunem să avem un departament comercial care va avea şi sectorul de vânzare de publicitate bine completat cu personal. Şi, de asemenea, intenţionăm să avem şi o zonă de business care să se ocupe de monetizarea unor servicii în care TVR excelează, de producţie, de studiouri ş.a.m.d., de monetizare a Arhivei TVR", a afirmat Lucian Romaşcanu.

De asemenea, TVR îşi propune să dezvolte partea de conţinut online în TVR, "care în acest moment suferă", dar şi partea de e-commerce şi de Video-on-Demand (VOD). "Există un proiect de VOD care este funcţional în acest moment, tvrplus.ro, şi pe care îl dorim regândit şi vrem să creăm posibilitatea ca acel conţinut premium să poată fi accesat pe bani", a explicat Romaşcanu.

Etichete: online, publicitate, SRTV, tvr

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE