Stadiul lucrărilor la Străpungerea N. Grigorescu: Un pod peste Dâmbovița e GATA. GALERIE FOTO



Lucrările la Străpungerea Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu au avansat în ultimele luni, însă nu atât cât ar fi trebuit. Unul dintre podurile peste Dâmbovița a fost finalizat în mare parte, însă la cel de-al doilea abia încep lucrările. Nici pasajul suprateran nu a trecut încă peste Dâmbovița. Lucrările ar fi trebuit încheiate până la sfârșitul acestui an, însă având în vedere stadiul actual al lucrările este puțin probabil ca proiectul să fie finalizat în următoarele două luni. Lucrarea are deja o întârziere de trei ani. 

Proiectul de infrastructură Străpungerea Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu a făcut câteva progrese în ultimele luni însă nu suficiente pentru a se putea respecta termenul de finalizare. Constructorul a finalizat doar unul dintre cele două poduri peste Dâmbovița, iar pasajul suprateran s-a blocat la mal.

Până acum a fost terminat doar podul din amonte. A fost realizat trotuarul și s-a montat și o balustradă. La podul din aval însă, lucrările abia încep. De asemenea, mai este mult de lucrat și la pasajul suprateran care nu a trecut încă Dâmbovița. La rampe abia s-au montat parapeții, iar la bretelele laterale nu s-a făcut mai nimic. 

Lucrarea ar trebui terminată până la sfârșitul acestui an. "Dacă lucrurile merg cum trebuie, estimăm că la sfârșitul lui 2015 vom termina", a declarat anterior pentru B365.ro, Ion Dedu, director de la acea dată al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. 

Dat fiind stadiul actual al proiectului este puțin probabil însă ca în două luni totul să fie gata.

Proiectul are deja o întârziere de trei ani. Astfel, Primăria Capitalei a demarat lucrările la Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu în martie 2010, iar lucrările ar fi trebuit încheiate în 2013. Proiectul s-a blocat însă după ce se finalizase mai puțin de 20% din proiect. Blocajul a apărut întrucât Consiliul General al Municipiului Bucureşti nu a aprobat exproprierile, estimate la o valoare de 35 milioane lei (8 milioane euro). Proiectul s-a deblocat după aproape patru ani. Astfel, constructorul s-a întors pe șantier abia în martie 2014, iar contractul prevede acum ca termen de finalizare sfârșitul lui 2015.

Proiectul Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu prevede lărgirea bulevardului la trei benzi pe sens de la intersecția cu Theodor Pallady și construirea unui pasaj suprateran peste râul Dâmboviţa la intersecţia bulevardului Nicolae Grigorescu cu Splai Dudescu. Pasajul va avea câte două benzi pe sens şi un scuar median de 12 metri. În lateralele acestui pasaj vor fi construite la nivelul solului două poduri cu câte trei benzi pe sens.

În prezent, valoarea totală actualizată a proiectului Străpungere Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu se ridică la 365.855.000 lei (82 milioane euro).

În 2015, Primăria Capitalei a alocat pentru Străpungerea Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu 70 milioane lei (aproximativ 15,7 milioane euro). Lucrarea face parte din inelul median de circulație, alături de Pasajul de la Piața Sudului și pasajul Mihai Bravu și face legătura între cartierele Olteniţei, Balta Albă, Pantelimon şi cartierele Colentina, Doamna Ghica, zona de nord a Bucureştiului cu acces spre aeroportul Otopeni, DN1 şi viitoarea autostradă A3 Bucureşti-Braşov.

Etichete: Nicolae Grigorescu, pasaj, pod, Splai Dudescu, Străpungerea Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu

0/3 COMENTARII
Cris
21 Oct 22:37
+0
VOTURI
-0
Podul ala nu e nici pe departe gata. La stadiul la care este mai dureaza inca 3 ani ca sa fie gata. Apoi, la intersectia cu bd. Theodor Pallady, cum bine spune cineva, drumul se ingusteaza brusc (model Pasaj Basarab - Titulescu, o alta lucrare de mare angajament) si zona e plina de masini parcate. Chiar daca podul ar putea fi inaugurat, ca prin minune, maine, zona de circulatie intre pod si intersectia Grigorescu, nu aduce, in niciun caz a inel principal de circulatie. E o sosea praf, la care s-a lucrat sporadic, pe sectoare si care are nevoie de minim 3 ani pentru a fi terminata (vezi si lucrarea ratatilor de pa bd. Pantelimon, care scobesc pamantul de sute de ani, fara nicio finalitate)..

Bucurestiul e condus, in prezent, de tembeli si hoti (o parte din ei aflati in prezent la puscarie).
stefan
21 Oct 15:04
+0
VOTURI
-0
in momentul de fata din cele 3 benzi din apropierea intersectiei cu Th Pallady se circula doar pe una, doua sunt ocupate de masini
Laurentiu
21 Oct 12:55
+0
VOTURI
-0
Cand se face si strapungerea pentru Calea Giulesti?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h