STUDIU: Afacerile românești pe internet: calitate și profesionalism prin echipă specializată



Au fost publicate rezultatele finale ale studiului RoWords pentru 2015 - 2016, primul studiu realizat vreodată în România cu privire la felul în care se descriu în cuvinte firmele românești.

STUDIU: Afacerile romanesti pe internet: calitate si profesionalism prin echipa specializata
STUDIU: Afacerile românești pe internet: calitate și profesionalism prin echipă specializată
Foto: esibian.ro

Pentru realizarea studiului au fost scanate peste 10 milioane de pagini de prezentare, au fost identificate peste 100,000 de cuvinte folosite și au fost scanate zeci de mii de site-uri de companii.

Cele mai populare declarații și afirmații ale companiilor

În topul afirmațiilor online, companiile se prezintă în primul rând prin afirmații cu privire la calitatea produselor, a serviciilor sau a diferitelor operațiuni specifice.

Pe al doilea loc în top se află declarația cu privire la nivelul de profesionalism. Iar pe al treilea loc în top se află declarația sau mențiunea cu privire la specializarea echipei sau a companiei într-un anumit domeniu.

Cuvinte cheie pentru businessul românesc în mediul online

Companiile românești se asociează cel mai mult cu conceptul de calitate. Un al doilea cuvânt cheie pentru businessul românesc din online este experiență. Iar pe al treilea loc în topul cuvintelor cu care se asociează firmele românești este național - cu sensul de acoperire și operațiuni la nivel național.

Cum se compară sau diferențiează companiile românești pe internet

Pe primul loc, ca tehnică de comparație la nivel de industrie, stă abordarea pe modelul mai mare / pregătită / mari experiențe, etc. Pe alt doilea loc, ca tipar de comparație cu restul jucătorilor la nivelul unei industrii, se află prin, folosit în varii contexte ce scot în evidență abordarea ... prin care o firmă oferă soluții, servicii; 

Pe locul trei în topul cuvintelor de comparație, se află peste. În general, acesta este folosit în prezentările companiilor cu sensul de a indica mărimea echipelor, numărul de angajați, numărul de clienți.

Sursă: Mediawrite

Etichete: firme romanesti, internet, studiu

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h