Studiu: Doar 22% dintre bucureşteni gătesc acasă în timpul săptămânii



Un studiu realizat online pe mai bine de 1.000 de bucureşteni arată că doar 22% dintre locuitorii Capitalei gătesc acasă în timpul săptămânii, cei mai mulţi dintre ei spunând că timpul reprezintă principalul motiv care îi determină să renunţe la gătit.

Studiu: Doar 22% dintre bucuresteni gatesc acasa in timpul saptamanii
Studiu: Doar 22% dintre bucureşteni gătesc acasă în timpul săptămânii
Foto: IKEA

Un studiu realizat online de IKEA România arată că 74% dintre bucureșteni sunt curioși să testeze noi feluri de mâncare. Deși 79% au încredere în calitățile lor de bucătari, doar 22% dintre bucureșteni gătesc acasă în timpul săptămânii. Mai mult de jumătate dintre aceștia (58%) spun că timpul este principalul motiv pentru care ajung să renunțe la gătit.

Mai mult, în comparație cu media indicată în sondaj pe locuitorii altor capitale mari ale lumii, bucureștenii spun că au fost pretențioși cu mâncarea în copilărie cu procent cu 9% mai mare.

Potrivit studiului, locuitorii Capitalei nu renunţă la gadget-uri nici în timpul mesei. 7 din 10 bucureșteni folosesc telefoane mobile sau tablete în timpul mesei, dar 52% nu se simt bine atunci când altcineva folosește telefonul la masă.

De asemenea, copiii joacă un rol important în bucătărie și în alegerea mâncării. 1 din 2 părinți crede că este important să implice copiii în activitățile din bucătărie și pentru 43% dintre bucureștenii intervievați, copiii au un cuvânt de spus în alegerea felurilor de mâncare.

Însă, deși declară că se bucură atunci când gătesc alături de familie și prieteni (75%), foarte puțini dintre bucureșteni își pregătesc mesele împreună (22%), mai arată cercetarea.

Studiul IKEA despre obiceiurile de acasă a fost realizat printr-un chestionar online distribuit prin e-mail. La studiu au participat 1.009 persoane, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 60 de ani. Studiul a fost realizat în perioada 20 mai - 9 iunie şi prezentat miercuri, în cadrul conferinţei de presă dedicate lansării noului CATALOG IKEA 2016.

Vezi AICI: Cum arată CATALOGUL IKEA 2016 şi când va fi distribuit. GALERIE FOTO

Odată cu tema noului catalog a fost lansată și o nouă analiză IKEA Group la nivel internațional. Life at Home Report are ca temă activitățile de zi cu zi legate de mâncare și modul în care ne influențează ele starea de bine. Studiul global este bazat pe vizite desfășurate de Compania IKEA în casele oamenilor, pe studii interne ale IKEA Group, precum și pe răspunsurile a peste 8.500 de locuitori din 11 capitale ale lumii la un chestionar IKEA.

Compania IKEA România a replicat studiul și la nivel local: cea de-a doua ediție a studiului Life at Home Report cercetează modul în care gătesc, servesc și își depozitează mâncarea locuitorii din București.

„Studiul de piață Life at Home Report ne ajută să înțelegem comportamentele și percepțiile legate de mâncare și de activitățile din jurul acesteia. Reușim astfel să ajungem mai aproape de cei mai mulți oameni prin produsele și mesajele potrivite", a declarat Mihaela Mureșan, marketing manager IKEA România.

Citeşte şi: IKEA a primit certificatul de urbanism de la Primărie, pentru un nou magazin în Bucureşti

Etichete: catalog IKEA, IKEA, IKEA București, IKEA România, mâncare, produse IKEA, studiu

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE