Studiu: Siguranţa şi confortul clienţilor, pe ultimul plan, pentru unii taximetrişti din Bucureşti



Un studiu efectuat de Mystery Shopping efectuat de VBS – Business Solutions arată că siguranţa şi confortul clienţilor sunt pe ultimul plan pentru unii dintre taximetriştii din Bucureşti.

Siguranta si confortul clientilor, pe ultimul plan, pentru unii taximetristi din Bucuresti
Siguranţa şi confortul clienţilor, pe ultimul plan, pentru unii taximetrişti din Bucureşti
Foto: Grup RC

Lipsa unor criterii clare de selecţie a personalului, un parc auto învechit şi neîngrijit, ca şi lipsa unor standarde şi proceduri de monitorizare şi control a calităţii serviciilor a condus în ultimii ani la o ierarhizare a companiilor de taximetrie din Bucureşti exclusiv după costul pe kilometru şi numărul de maşini deţinute. Mai mult, meseria de taximetrist a devenit una conjuncturală, în lipsa unui alt loc de muncă", arată Cosmina Voichiţa Meseşan, general manager al VBS Business Solution şi autoarea cărţii „Mystery Shopper".

Mirosul strident de ţigară, murdăria, lipsa aerului condiţionat, muzica de proastă calitate sau volumul ridicat al staţiilor de recepţie - emisie reduc considerabil confortul clientului în timpul unei curse, transformând-o într-o experienţă neplăcută, în plus, şi pe bani, scrie adevărul.ro.

Totul este condimentat cu convorbiri personale ale taximetriştilor întinse ca duratã şi într-un limbaj „colorat", complet neadecvat.

Studiul de Mystery Shopping mai arată că inventivitatea românului se pare că nu are limite atunci când este folosită pentru a ciupi câţiva bani în plus pe cursă. În mai mult de 50% din cazuri taximetriştii au omis să întrebe care este ruta preferatã spre destinaţie şi în mod frecvent aceştia nu au oferit restul corect.

Mai mult, clienţii primesc şi "propuneri indecente", respectiv curse cu tarif prestabilit, fără pornirea aparatului de taxare.

În ceea ce priveşte curtoazia şi profesionalismul taximetriştilor, în majoritatea cazurilor aceasta lipseşte cu desăvârşire.

Mai invazivi decât cei care nu comunică deloc cu clientul în timpul cursei sunt taximetriştii care se plâng de sistem şi ţara în care trăiesc şi care nu ezită nici o clipă să-i învinovăţească pe toţi cei din jur pentru problemele personale.

Până şi cele mai elementare noţiuni pe care ar trebui să le cunoască un taximetrist sunt pentru unii o mare necunoscută.

Deşi trăim într-un deceniu al telefoanelor şi dispozitivelor inteligente au fost identificaţi taximetrişti care nu cunoşteau nici măcar bulevardele principale ale oraşului şi nici nu deţineau un aparat GPS. Chiar în zona Piaţa Romană, unul dintre agenţii de Mystery Shopping a fost plimbat în cerc, în jurul aceleaşi străzi de trei ori, după care taximetristul «binevoitor» l-a poftit să coboare înainte de destinaţie", arată investigatorii.

Citiţi mai multe pe adevărul.ro.

Etichete: Bucureşti, Capitală, clienti, studiu, taxi bucuresti, taximetrişti

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE