Studiul de fezabilitate şi proiectarea pentru autostrada Craiova-Piteşti, scoase la licitaţie



Compania de Drumuri a scos la licitaţie studiul de fezabilitate şi proiectarea autostrăzii Piteşti-Craiova, la o valoare estimată între 39,4 milioane de lei şi 46,5 milioane de lei. Planul iniţial al autorităţilor era ca drumul de mare viteză dintre cele două oraşe să fie construit prin concesiune.

Studiul de fezabilitate si proiectarea pentru autostrada Craiova-Pitesti, scoase la licitatie
Studiul de fezabilitate şi proiectarea pentru autostrada Craiova-Piteşti, scoase la licitaţie

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat marţi în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) anunţul pentru Revizuire Studiu de Fezabilitate şi Elaborare Proiect Tehnic pentru Autostrada Piteşti – Craiova, potrivit economica.net.

Lungimea estimată a viitoarei şosele de mare viteză este de 125 de kilometri. Principalele surse de finanţare a contractului sunt Fondului European de Dezvoltare Regională (FEDR) şi Bugetul de Stat, în prima perioadă de programare 2016 – 2020.

Durata contractului va fi de 24 luni începând de la data atribuirii contractului. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 12 ianuarie 2017, iar data limită de evaluare a ofertelor este 6 februarie 2017.

Pentru drumul de mare viteză dintre Piteşti şi Craiova a fost demarată iniţial o procedură pentru constuirea acestuia prin concesiune.

CITEŞTE ŞI România va avea 1.000 km de autostradă în 2018. Câţi vor fi gata în 2017

Pe 28 noiembrie 2016 a fost însă anulată licitaţia lansată în 2013 pentru "Contract de concesiune de lucrări publice privind proiectarea, construcţia, finanţarea, operarea şi întretinerea Drumului Expres / Autostrada Craiova – Piteşti, km 0+000 – km 121+185".

Motivul anulării licitaţiei pentru realizarea în concesiune este „schimbarea substanţială a strategiei de implementare şi finanţare a proiectului Drum Expres/Autostrada Craiova - Piteşti, şi anume că proiectul a fost inclus în cuprinsul Master Planului General de Transport al României în cadrul listei proiectelor pentru care se asigură finanţare din fonduri nerambursabile, iar abordarea viitoare a proiectului se impune a fi ca şi secţiune de autostradă".

Etichete: autostrada Craiova-Piteşti, autostrada romania, CNAIR, studiu fezabilitate autostrada Craiova-Piteşti

0/5 COMENTARII
merkhury
09 Dec 13:23
+0
VOTURI
-0
un rahat ocolit tb sa se faca Craiova slatina si iesire pe autostrada a1 la km 50 corbie mari.ar fi fost acces direct si spre constanta.actualul slatina Pitesti ar fi fost sufficient de liber.
vlad
09 Dec 10:16
+0
VOTURI
-0
Este ok durata, sunt niste standarde europene de realizare care trebuie respectate, pentru ca uite, se face cu finantare europeana. Nu se poate folosi cel anterior la nimic, nu mai este drum expres, e autostrada. Eu zic ca este foarte bine ca se trece la autostrada... asa este normal.
STATI CUMINTE!
09 Dec 08:22
+0
VOTURI
-0
VOM AVEA DOAR INCA UN STUDIU DE FEZABILITATE, NICIDECUM O AUTOSTRADA. INTERESUL ESTE SA FIE CHELTUITI BANII PENTRU STUDIU.
John
08 Dec 14:32
+0
VOTURI
-0
24 luni? pentru ... revizuirea Studiului de Fezabilitate şi Elaborarea Proiectului Tehnic pentru Autostrada Piteşti – Craiova ... si cate luni pentru realizarea autostrazii? 48? pana atunci expira studiul tocmai "comandat". Tot inainte!
abcdef
08 Dec 12:28
+0
VOTURI
-0
In sfarsit. Numai stati pe ganduri, mai lipsesc multe autostrazi. Hai la treaba.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE