Sute de clienţi DOMO se plâng că nu mai pot returna produsele defecte sau că nu le-au primit deloc



Închiderea majorităţii magazinelor DOMO şi insolvenţa societăţii care le operează au lăsat în urmă sute de clienţi nemulţumiţi, care susţin că au plătit produse pe care nu le-au mai primit sau că au cumpărat produse defecte, pe care acum nu le mai pot returna sau repara.

Sute de clienti DOMO se plang ca nu mai pot returna produsele defecte sau ca nu le-au primit deloc
Sute de clienţi DOMO se plâng că nu mai pot returna produsele defecte sau că nu le-au primit deloc
Foto: arenait.com

"Am sunat de nenumarate ori şi nu mi-a răspuns nimeni. Va rog să luaţi măsuri şi să răspundeţi sesizărilor deoarece am plătit pentru nişte produse pe care nu le-am primit. Doresc să mi se trimită restul de produse sau să mi se restituie banii. Măcar răspundeţi pe mail/facebook sau la telefon!", este unul dintre mesajele trimise de clienţii retailerului electro IT Domo pe pagina oficială de Facebook a magazinului online domo.ro, operat de societatea Domo SRL, compania soră a Family Home Concept (Fosta Domo Retail SA) aflată în insolvenţă, informează economica.net.

"Având în vedere volumul mare de produse vândute de societate creşte exponenţial riscul că un procent din aceste
produse să se defecteze în termenul legal de garanţie, respectiv doi ani. Astfel, administratorul judiciar a constatat că săptămânal sunt înregistrate reclamaţii ale consumatorilor, atât la ANPC, cât şi direct către societate", se arată într-un raport al administratorului judiaciar Sierra Quadrant. Principalele probleme ridicate de clienţi se referă la imposibilitatea acestora de a beneficia de serviciu sau la faptul că li s-a negat acest drept.

Potrivit raportului ce datează din noiembrie anul trecut, clienţii DOMO au făcut săptămânal 35 de reclamaţii la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului din Bucureşti şi la comisariatele din ţară, iar media zilnică de reclamaţii trimise pe adresa de email a Family Home Concep se ridică la 22.

"Având în vedere că posibilitatea de a se transforma (reclamaţiile pe email-n.red) în reclamaţii OPC este de 75%, înseamnă 66 de reclamaţii lunar", se mai arată în raportul administratiorului judiaciar pus la dispoziţia ECONOMICA.NETde termene.ro. Amenzile posibile pentru fiecare reclamaţie în parte s-ar putea cifra la 175.000 de lei". Menţionăm însă că nu toate sesizările clienţilor au fost acceptate ca fiind justificate de către ANPC.

Ce se va întâmpla cu clieníi păgubiţi

ANP şi administratorul judiciar au rezolvat până acum opt reclamaţii, iar alte şase urmează a fi, probabil, rezolvate pe cale amiabilă.

Pentru restul însă soluţia este de a se înscrie la masa credală, alături de ceilalţi creditori ai Family Home Concept. Este vorba despre un proces greoi şi de durată şi şanse reduse de câştig, având în vedere că datoriile acumulate de societate se cifrează, conform tabelului preliminar al creanţelor, la 48,3 milioane de euro 

Etichete: clienti domo, Domo, magazine domo

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h