Ţeapă marca Premium Holidays şi AliBaba: Vacanţă în stradă pentru turiştii bucureşteni în Turcia



Vacanta in Antalya a fost un adevarat cosmar pentru unii bucuresteni
Vacanţa în Antalya a fost un adevărat coşmar pentru unii bucureşteni

"Turiştii au reclamat că hotelul la care au fost cazaţi le-a pus în vedere să elibereze camerele pentru că a primit bani doar pentru o anumită perioadă a sejurului, mai puţin o zi sau două la final. Ulterior, agenţia de la Bucureşti a transmis voucherele respective, dar au fost probleme la întoarcere în ţară pentru că nu s-a asigurat transportul cu o cursă charter, aşa cum se preciza în contract", a explicat Constantin Cerbulescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), marţi, în cadrul unei conferinţe de presă.

Acesta a adăugat că agenţia de turism Premium Holidays a fost amendată cu suma de 15.000 de lei deoarece nu a respectat clauzele stipulate în contract. "Agenţia avea mai puţine obligaţii decât drepturi care le reveneau consumatorilor", a comentat Cerbulescu.

Oficialii ANPC au precizat că amenda de 15.000 de lei a fost dată pentru că firma Premium Holidays a împiedicat controlul comisarilor de la Protecţia Consumatorilor şi pentru că delegatul agenţiei de turism nu s-a prezentat la sediul instituţiei în urma invitaţiei lăsate de autorităţi.

Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) a anunţat sâmbătă că orarul mai multor curse charter pentru vacanţele în Antalya (Turcia) ale turiştilor ar putea fi perturbate şi în perioada următoare, ca urmare a dificultăţilor pe care le întâmpină touroperatorul Premium Holidays din cauza problemelor financiare ale partenerului său turc. ANAT a anunţat că lucrează în coordonare directă cu companiile aeriene ce urmau să asigure zborurile charter, şi împreună cu alţi touroperatori, care analizează posibilitatea preluării pasagerilor pe alte curse charter, pentru a reduce la minim riscul afectării vacanţelor acestora.

Ce alte "surprize" au mai avut bucureştenii în concediu

Vacanţele în străinătate au dat bătăi de cap bucureştenilor, atât în sezonul cald cât şi iarna, cele mai multe probleme reclamate vizând majorarea preţului excursiei cu doar câteva zile înainte de îmbarcare ori cazarea la un hotel inferior în privinţa numărului de stele, fără a se acorda despăgubiri turiştilor. În plus, unii bucureşteni s-au plâns că au fost puşi să plătească diferite bilete la muzee deşi agenţia de turism se angajase să le suporte prin contract, fiind incluse în preţul final al pachetului turistic. Alţi turişti au atras atenţia autorităţilor că au fost cazaţi la hoteluri "mai luxoase", motiv din care au fost obligaţi să plătească în plus câteva sute de euro.

În numai patru luni, 50 de locuitori din Capitală s-au plâns comisarilor de la Protecţia Consumatorului Bucureşti că planurile de distracţie le-au fost date peste cap când au ajuns la destinaţie peste hotare. Numărul celor nemulţumiţi este însă mult mai mare dacă ţinem cont de faptul că puţini turişti mai merg să facă reclamaţie, la întoarcerea în ţară. Problema a fost semnalată, marţi, şi de preşedintele ANPC care a adresat rugămintea bucureştenilor de a aduce la cunoştinţa instituţiei problemele pe care le întâmpină în concediu. "Nu trebuie să se meargă pe principiul că dacă mi-am rezolvat problema mea nu vreau să mai reclam. Ca să ne sesizăm trebuie să ştim şi noi numărul turiştilor nemulţumiţi de un anumit serviciu", a conchis Cerbulescu.

În patru luni de raportare, comisarii din Capitală au efectuat un număr de 47 de acţiuni de control la agenţiile de turism reclamate şi au aplicat 15 amenzi contravenţionale în valoare de 50.000 de lei.

Etichete: agenţie de turism, bucureşteni, cazare hotel, pachete turistice, promo

0/0 COMENTARII
mosh
07 Sep 02:28
+0
VOTURI
-0

E dureros sa vezi cum lasati fara puncte de reper oamenii se "ranesc" pentru ceva care nu merita. Plecand de la conceptul ca "fiecare are dreptatea sa", cu plecaciune va cer voie sa zic niscavai vorbe despre ceea ce s-a intamplat in sine. Si mai apoi, sa raniti pe cine merita…



1. In "fruncea" oricarei societatii comerciale se afla un manager care "sfinteste" locul, adica in fapt dezvolta sau “omoara” business-ul si implicit salariatii si familiile acestora;

2. La Premium Holidays, management defectuos a fost asigurat de catre “marele maestro” Selcuk SULIMAN, cu siguranta ‘mnealui fiind acela care a indus incapacitatea de plata prin nepriceprea sa manageriala;

3. Dl. Selcuk SULIMAN este acelasi manager priceput care a fost “seful gropar barter” al agentiei Ali Baba Tour, generand un scandal soldat cu proces de frauda fiscala in valoare de 3 milioane de dolari, nedefinitivat in prezent;

4. Dupa ce a atras cam 50% din salariatii Ali Baba Tour, tot el Selcuk-ul, i-a lasat acum pe acestia si pe familiile lor, fara venituri in viitorul foarte-foarte apropiat;

5. Din punct de vedere stric al afacerilor, atunci cand un partener nu-si mai respecta obligatiile fata de societatea pe care o conduci, musai sa gasesti imediat altul care sa il inlocuiasca, fara sa afecteze operational sau financiar derularea contractelor existent ale societatii;

6. Motivarea incapacitatii de plata a Premium Holidays prin falimentul tour-operatorului partener NU STA IN PICIOARE; lasand deoparte faptul ca nici macar nu este specificat numele tour-operatorul partener - 3E Travel Agency, va rog sa luati in considerare urmatoarele:

- Organizatia turca de profil, TURSAB, nu a publicat pana la aceasta ora, nimic aferent falimentului invocat;

- Orice agentie de turism este asigurata impotriva falimentului si odata facand parte din asociatia nationala de profil (TURSAB) aceasta asigurare este dublata;

- Orice societate consolidate si cu un management rational isi asigura o finantare in caz de urgenta;

- Premium Holidays a inceput prin a cere tuturor sa plateasca cat se poate de repede invocand un neadevar; a continuat amplificand neadevarul si a sfarsit prina da vina pe cu totul altcineva….

- si asta se cheama INSELACIUNE si este PENAL !!! la fel ca si Selcuk SULIMAN !!!



Mai nou, veti gasi un comunicat in care vi se va propune sa completati dumneavoastra !!!!!!!!!! un formular de Obligativitate de Plata a Premium Hoidays !!!! Ce ziceti ??? nu-I asa ca sunt tari !



Va rog ca pentru epurare sa nu renuntati la drepturile dumneavoastra si sa actionati pe toate caile legale pentru a putea elimina asemenea “otravuri” din viata noastra. Nu uitati ca nu sunteti singuri si ca va puteti asocial in obtinerea drepturilor voastre.

Alex
06 Sep 20:20
+0
VOTURI
-0

Tara asta devine tot mai mult un sat fara caini. Ce face D-na Udrea ca sa rezolve problemele in propria ograda? Tace malc, de ce nu iese pe Tv, de ce nu se implica? Touroperatori mari din Romania isi declara incapacitatea de plata (stand de fapt pe o gramada de bani pe care i-a adunat inca din februarie pe rezervari early booking de la fraierii de revanzatori (micile agentii de turismdin tara. Iar raspunderea cade pe acestia din urma care de fapt au incasat doar un comision de max.10%. De ce acesti revanzatori trebuie sa suporte matrapazlacurile touroperatorilor, faptul TO nu au achitat mai departe la hoteluri? UDREA TREZESTE-TE!!!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE