Telefonul Vârstnicului din Sectorul 6, o alinare pentru seniorii din comunitate



Aproximativ 600 de apeluri au fost primite la numărul de telefon 021.9970, în prima săptămână de funcționare.

Telefonul Varstnicului din Sectorul 6, o alinare pentru seniorii din comunitate
Telefonul Vârstnicului din Sectorul 6, o alinare pentru seniorii din comunitate

Oamenii au solicitat informații privind procedura prin care pot primi ajutor la procurarea cumpărăturilor de alimente de bază și medicamente, iar unii dintre ei au căutat o voce caldă și o încurajare pentru a depăși mai ușor întreaga situație.
Printre ei și doamna M., în vârstă de 66 de ani, o persoană fără aparținători, care a povestit angajaților Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC) Sector 6 cât de apăsătoare este singurătatea în această perioadă de pandemie. În prezent nu are nevoie de nimic, dar a dorit să primească asigurări că pe viitor, dacă va avea nevoie de ajutor, vor exista oameni la care să apeleze.
În timpul discuției, doamna M. a recunoscut că zilele acestea se luptă cu stări de anxietate, provocate de izolare.
Psihologii Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 6 recomandă ca în această perioadă, persoanele vârstnice și nu numai, să:

• Păstreze legătura, prin telefon, cu familia, prietenii, vecinii și alte persoane dragi;
• Își facă un program cu activitate diversificată, care să le facă plăcere, cu accent pe exerciții pe care le pot face în casă, exerciții pe care și le amintesc din copilărie;
• Respecte indicațiile autorităților și să conștientizeze că totul este pentru siguranța lor.
Persoanele cu domiciliul legal în sectorul 6 pot solicita, în această perioadă, o consultație telefonică cu un psiholog din cadrul DGASPC Sector 6.

Etichete: coronavirus, covid 19, DGASPC Sector 6, Sectorul 6, telefonul varstnicului

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h