Televiziunea Euforia TV se va transforma în Happy Channel



Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a aprobat, joi, solicitarea Antena TV Group de transformare a Euforia TV in Happy Channel, o televiziune dedicata femeilor, care va difuza seriale consacrate si reality show-ul "Dreptul la fericire".

Consiliul National al Audiovizualului
Consiliul Naţional al Audiovizualului

Televiziunea Happy Channel isi propune sa atraga un alt public, sa se distanteze de formatul pe care l-a avut pana acum, sa realizeze emisiuni proprii, intrand intr-un target general al intregi familii. Pilonul grilei va fi o productie locala, reality show-ul "Dreptul la fericire", potrivit informatiilor prezentate in sedinta de joi a Consiliului National al Audiovizualului (CNA), scrie Hotnews.ro.

In sedinta CNA de joi, proiectul televiziunii Happy Channel a fost prezentat de Isabella Carmu, channel manager al Antena 1, Ana Maria Niculae, director de programe, Simona Macovei, director de continut al programului "Dreptul la fericire", si Nicu Dan, brand manager.

Conform afirmatiilor Isabellei Carmu, channel manager al Antena 1, publicul tinta principal al Happy Channel va fi "femeia, femeia-mama". Acesta este motivul pentru care televiziunea Happy Channel va fi lansata de Ziua femeii, pe 8 martie.

"Dreptul la fericire" va fi un show-experiment social, care va incerca sa prezinte experiente de viata. Cinci persoane care au suferit traume si sunt in procesul de vindecare vor veni in emisiune pentru a-si spune povestea. Totodata, potrivit Simonei Macovei, acest program nu va fi in genul "Big Brother" si nu va fi difuzat in direct.

"Deci va fi un fel de terapie de grup", a remarcat membrul CNA Dorina Rusu. Pe de alta parte, Happy Channel va difuza un buletin cultural, o pastila de zece minute cu evenimentele culturale ale zilei (premiere cinematografice, de teatru, opera, expozitii etc). Emisiunea va fi realizata de Vlad Gherman si Cristina Ciobanasu si difuza de luni pana sambata, de la 15:50 si de la 17:50, sub motto-ul: "Pentru o viata fericita, consuma cate un eveniment cultural in fiecare zi".

De asemenea, Happy Channel va face investitii mai mari in programe proprii, dar si productii europene, americane, potrivit Isabellei Carmu. Productia proprie a televiziunii va fi de 27,8%, dar planul este sa acesta creasca de la an la an, a spus, la randul sau, Ana Maria Niculae.

Totodata, reprezentantii Antena TV Group au spus ca Happy Channel va fi una "fara tabloid" si va incerca sa prezinte partea frumoasa a lucrurilor, fara a tabloidiza. "Aceleasi declaratii le-am auzit si cand ati lansat Antena Stars", le-a spus, in schimb, membrul CNA Monica Gubernat reprezentantilor Antena TV Group.

De cealalta parte, Isabella Carmu a spus: "Ne adresam unei alte zone de public. Mergem spre zona de familie".

Totodata, ora 22:00, va fi dedicata la Happy Channel serialelor de comedie, precum "Friends", "Sex and the City" si "Baby Daddy".

Printre productiile care vor fi difuzate la Happy Channel se numara si programul "Food Safari" si seriale precum "Downton Abbey" si "Dr. House".

Investitia intiala in lansarea Happy Channel se ridica la doua milioane de euro, iar pentru denumirea televiziunii exista un contract de cesionare a marcii intre Antena TV Group si Ruxandra Ion, aceasta din urma fiind consultant pe partea de continut al Happy Channel.

Etichete: euforia tv, happy channel

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h