Tramvaiele ar fi trebuit să circule, de luni, pe Şoseaua Iancului. În ce stadiu sunt lucrările. FOTO



Tramvaiul 55 ar fi trebuit să îşi reia circulaţia pe Şoseaua Iancului, de pe 26 octombrie 2015, conform panoului de informare al Primăriei Bucureşti. Însă, luni, la data la care lucrările de modernizare ar fi trebuit finalizate, pe traseul liniei de tramvai încă se lucra în mai multe porţiuni. Proiectul de reabilitare a şoselelor Iancului şi Pantelimon înregistrează o întârziere de aproximativ doi ani, după ce termenul de finalizare a lucrărilor a fost prelungit de mai multe ori. 

Lucrările de reabilitare a sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Şos. Pantelimon - Şos. Iancului au început în iunie 2013 și ar fi trebuit terminate până la sfîrșitul anului 2014. Însă, în toamna trecută, firma de construcţii care se ocupa de proiect (Tehnologica Radion) a intrat în insolvenţă, astfel că finalizarea lucrărilor a fost amânată pentru anul 2016.  

Cu toate că, potrivit panoului de informare al Primăriei Capitalei, tramvaiul 55 ar fi trebuit să îşi reia circulaţia pe Şos. Iancului începând cu data de 26 octombrie 2015, lucrările sunt departe de a fi finalizate, după cum arată ultimele fotografii de pe şantier. 

Click pe imagine pentru mărire

(Sursa foto 1: Facebook Buna dimineata, Bucureşti)

(Sursa foto 2: Forum.metrouusor.com/ user utilizator 133 313)

Potrivit reprezentanţilor Primăriei Capitalei, circulaţia tramvaielor ar urma să fie reluată, într-un final, până la sfârşitul lunii viitoare. "Până la sfârșitul lunii noiembrie, constructorul s-a angajat să finalizeze tronsonul cuprins între Șos. Iancului și Bulevardul Chișinău (inclusiv intersecția) ceea ce ar permite reluarea circulației tramvaielor pe Şos. Iancului și Şos. Pantelimon, până la intersecția cu B-dul Chișinău", au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei într-un răspuns formulat la solicitarea B365.ro. DETALII, AICI. 

Dacă pe anumite porţiuni, linia de tramvai a fost aproape complet înlocuită, în anumite zone şina veche abia a fost scoasă. 

(Sursa foto: forummetrouusor.com/utilizator 133 313)

(Sursa foto: forummetrouusor.com/utilizator 133 313)

(Mai multe imagini sunt disponibile în galeria foto de mai sus).

70 milioane euro pentru reabilitarea şoselelor Iancului şi Pantelimon

Cel mai mare progres se înregistrează pe Șos. Iancului unde lucrările sunt finalizate în proporție de 98%. Pe Șos. Pantelimon însă, constructorul mai are nevoie de încă 8 luni pentru a termina proiectul. Astfel, potrivit estimărilor actuale, lucrările vor fi terminate în iunie 2016 cu aproape doi ani întârziere față de termenul inițial (toamna anului 2014). 

Lucrările de reabilitare a şoselelor Iancului şi Pantelimon costă aprox. 70 milioane euro, licitaţia fiind adjudecată de consorţiul alcătuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB şi Via Proiect, prima dintre acestea fiind în insolvenţă, lucrările fiind preluate de TIAB din 2014. 

Ce lucrări se fac în cadrul proiectului de reabilitare a Şoselei Iancului

- carosabilul va fi reabilitat, păstrându-se două benzi pe sens. Va fi interzisă staționarea pe această arteră

- linia de tramvai va fi înăltață și va fi utilizată și de autobuze și de mașinile de intervenție 112. Tramvaiele și autobuzele vor avea stații comune până la intersecția cu Șoseaua Pantelimon

- Șoseaua Iancului va fi introdusă în sistemul de management al traficului. Astfel, vor fi montate semafoare inteligente care își schimba timpii de așteptare în funcție de valorile de trafic.

Ce lucrări se fac în cadrul proiectului de reabilitare a Şoselei Pantelimon

- va fi reabilitat carosabilul și se vor amenaja câte trei benzi pe sens

- de o parte și de alta a străzi va fi creată câte o bandă de circulație unde vor fi amenajate și locuri de parcare pentru riverani

- linia de tramvai va fi inverzită prin plantarea de gazon și înălțată pentru a împiedica accesul autovehiculelor

- la capătul Șoselei Pantelimon, zona magazinului Cora va fi un nod intermodal de transport, cu o stație foarte mare,  care va reuni toate mijloacele de transport din zonă, respectiv autobuzul, tramvaiul, microbuzele, dar și metroul, atunci când va fi terminată magistrala 5 Pantelimon-Universitate

- Tot în zona Cora Pantelimon va fi construiă și o parcare park&ride, ce va fi conectată cu stația. Parcarea va fi destinată celor care vin cu mașina din afara Capitalei și care își vor putea lăsa autoturismul în parcare, pentru a se deplasa prin oraș cu ajutorul mijloacelor de transport în comun.

- în stațiile de autobuz vor fi amenajate alveole;

- Șoseaua Pantelimon va fi introdusă în sistemul de management al traficului. Astfel, vor fi montate semafoare inteligente care își schimba timpii de așteptare în funcție de valorile de trafic.  

Etichete: circulaţie, intarziere lucrari, linia tramvai 55, reabilitare soseaua iancului, reabilitare Șoseaua Pantelimon, Sectorul 2

0/15 COMENTARII
ivadeli
05 Jul 18:19
+0
VOTURI
-0
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
otegtodemimu
05 Jul 18:06
+0
VOTURI
-0
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
azoqaquhawo
05 Jul 17:55
+0
VOTURI
-0
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
eyehipayerof
05 Jul 17:53
+0
VOTURI
-0
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
ezaagelluqip
05 Jul 17:52
+0
VOTURI
-0
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
ejapusibo
05 Jul 17:40
+0
VOTURI
-0
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
Horia
27 Oct 16:44
+0
VOTURI
-0
Nici la linia 1 n-au făcut mai nimic.Cea mai nașpa linie de tramvai din București.Stat mult în picioare îndesați într-un tramvai cu două articulații burduf.Linia 1 campioană la categoria refugii înguste lipsite de garduri de protecție.Lista.Refugiul de pe DN5 de la intersecția cu DN4,refugiul de pe Calea Șerban Vodă de la intersecția cu Șoseaua Viilor,cele două refugii de pe Calea Șerban Vodă de la intersecția cu Strada Cuțitul De Argint,cele două refugii de pe Calea Șerban Vodă de la intersecția cu Strada Nicolae Haralambie,cele două refugii de pe Bulevardul Gheorghe Șincai de la intersecția cu Bulevardul Dimitrie Cantemir,cele două refugii de pe Bulevardul Gheorghe Șincai de la intersecția cu Calea Văcărești,cele două refugii de pe Bulevardul Nerva Traian dintre Strada Dumitru Papazoglu și Strada Panait Cerna,cele două refugii dintre Strada Ion Minulescu și Strada Alexandru Vlahuță,cele două refugii de pe Bulevardul Octavian Goga de la intersecția cu Calea Vitan,cele două refugii de pe Bulevardul Vasile Milea de la intersecția cu Bulevardul Iuliu Maniu,refugiul de pe Șoseaua Viilor de la intersecția cu Strada Dosoftei și refugiul de pe Șoseaua Viilor de la intersecția cu Calea Șerban Vodă. Însumate cât înseamnă?20.Luând în calcul și refugiile înguste lipsite de garduri de protecție ce nu aparțin liniei înseamnă mai mult de 20.Statistică extrem de îngrijorătoare.Și-n loc asta să fi fost o prioritate pentru Primăria Capitalei sunt altele cum au fost de exemplu pistele de biciclete de pe Calea Victoriei.Dacă tot a inaugurat linia 1 cu inaugurarea Podului Basarab trebuia să vizeze pentru linia pe care intenționa să o inaugureze toate refugiile înguste lipsite de garduri de protecție în vederea înlocuirii lor cu refugii mai late prevăzute cu garduri de protecție.Și RATB trebuia să conceapă în uzina tramvaie cu câte 3 articulații burduf pentru un transport public mai confortabil.Iar ma
Ianis
27 Oct 11:44
+0
VOTURI
-0
La linia 46 nu s-a făcut nimic ca lumea.Strada Iacob Felix dintre Șoseaua Nicolae Titulescu și Bulevardul Ion Mihalache nu a fost lărgită de-așa natură încât să ai loc cu mașina între șina de tramvai și trotuar indiferent de sensul de mers.Refugiul de tramvai îngust lipsit de gard de protecție de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu a fost construit în 2012 de Administrația Străzilor respectându-se aceleași amplasament și dimensiuni în loc să fi tăiat din trotuarul din fața BRD și din triungiul de separație în vederea lungirii și în vederea lățirii lui și în vederea dotării lui cu gard de protecție și eventual din parcarea din dreptul pasajului Victoriei pentru mutarea mai la dreapta a celor două benzi auto și pentru sporirea siguranței pietonilor în stația de tramvai.Iar populația capitalei nu ia nicio atitudine să facă plângeri în sensul ăsta să ceară reluarea reabilitării liniei comune 24 42 45 46 în vederea înlocuirii refugiului îngust lipsit de gard de protecție de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu cu unul mai lat prevăzut cu gard de protecție.
Dani
27 Oct 11:33
+0
VOTURI
-0
Autobuzul are caracteristici tehnice mai apropiate de troleibuz decât de tramvai.Șinele sunt concepute special pentru tramvaie.Tramvaiele circulă pe șine și autobuzele pe asfalt.Codul rutier zice că pe șinele de tramvai circulă doar tramvaiele.
George
27 Oct 11:26
+0
VOTURI
-0
Scrieți și despre cozile interminabile de pe Șoseaua Pavel Kiseleff și de pe DN1 și de pe Strada Duiliu Zamfirescu.Piața Victoriei infernul capitalei.Pentru asta nu ies în stradă mutalăii de localnici să rezolve problema infrastructurii rutiere să ceară transformarea Șoselei Pavel Kiseleff dintre Strada Ion Mincu și Piața Victoriei și a Străzii Duiliu Zamfirescu dintre Strada Paris și Piața Victoriei în spații pietonale și construirea unei guri de metrou care să facă legătura cu cea existentă pentru asigurarea subtraversării DN1 în vederea desființării trecerii de pietoni la care stăm îngrămădiți în picioare la roșul pietonal 2 min.
ggg
27 Oct 09:20
+0
VOTURI
-0
La cat se ridica penalizarile incasate de primaria datorita acestui santier ? Daca nu exista asa ceva atunci cand cai care sunt implicati in asta din aparatul primariei vor plati ?
pasagerul
27 Oct 07:33
+0
VOTURI
-0
La alegeri ei o sa va astepte intr-o duminica. Voi duceti-va dupa, intr-o miercuri.
gen oprea
26 Oct 19:36
+0
VOTURI
-0
"- carosabilul va fi reabilitat, păstrându-se două benzi pe sens. Va fi interzisă staționarea pe această arteră"
Mda. S-o vad si pe-asta si-apoi o s-o cred. In Bucuresti prima banda este parcare. Daca nu ai loc pe prima banda, poti parca pe a doua, iar daca vine Politia poti da vina pe Primarie ca n-a facut parcari. Taranisme.

"- linia de tramvai va fi înăltață și va fi utilizată și de autobuze și de mașinile de intervenție 112. Tramvaiele și autobuzele vor avea stații comune până la intersecția cu Șoseaua Pantelimon"
Si de taxiuri si de alti grabiti gen oprea, carora le crapa bila daca stau la semafoare...
rio
26 Oct 18:17
+0
VOTURI
-0
Am si eu o curiozitate dupa ce vad mereu sursele pozelor: numeni din b365 nu are o camera foto sau bilet de autobuz ca sa mearga sa faca 2-3 poze singuri?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h