Transportatorii privaţi îi cer lui Oprescu să fie lăsaţi să concureze RATB



ratb
ratb

Transportatorii privaţi susţin că pot oferi populaţiei transport la preţuri similare celor RATB, dar la standarde mai ridicate. Banii economisiţi de Primăria Municipiului Bucureşti, susţin transportatorii, ar putea fi utilizaţi pentru subvenţionarea energiei termice pentru cetăţeni, sau pentru alte investiţii. Mai jos, găsiţi textul scrisorii deschise, remise B365.ro de către COTAR.

"Având în vedere dispoziţiile Legii 92/2007, privind transportul public cât şi prevederile Regulamentele Europene obligatorii nr.1071,1072,1073, Confederaía solicită Primariei Municipiului Bucureşti personal Primarului General, Sorin Oprescu, să respecte legislaţia şi să scoată la licitaţie publică traseele de transport public de călători de pe raza Municipiului Bucureşti, venind,astfel, şi în sprijinul populaţiei Municipiului Bucureşti.

COTAR solicită public autorităţii locale a Municipiului Bucureşti, în virtutea art. 19, lit. a şi b din Legea 92/2007, cât şi în concordanţă cu dispoziţiile art. 8, indice 1 din OUG 109/2005, privind transporturile rutiere şi cu respectarea regulamentelor UE privind asigurarea transportului de calatori prin curse regulate, organizarea unei licitaţii publice pentru traseele din Capitală, dând, astfel, posibilitatea transportatorilor autorizati, persoane juridice, altele decât Regia Autonomă de Transport Bucureşti să îşi poată oferi la preţuri nesubvenţionate de stat serviciile lor de transport, la costurile impuse actual de R.A.T.B dar la standarde calitative mai ridicate.

Domnule Primar General, Sorin OPRESCU, prin propunerea pe care o facem, şi solicitarea, totodată, de a sparge monopolul R.A.T.B pe traseele din Bucureşti nu numai că respectaţi prevederile legislaţiei naţionale şi ale reglementărilor UE privind transportul de persoane în Capitală dar beneficiul care s-ar aduce la bugetul Capitalei ar fi de 70-100 milioane RON , bani pe care, în momentul de faţă, Primăria Generală a Capitalei îi dă pentru susţinerea activităţii R.A.T.B. pentru subvenţionarea biletelor de călătorie. Sperăm ca interesele cetăţenilor Capitalei să aibă prioritate în faţă altor interese şi să daţi curs solicitării noastre, astfel banii economisiţi să fie folosiţi tot în beneficiul populaţiei Bucureştului fie pentru subvenţionarea căldurii sau alte proiecte pe care le aveţi pe agendă."

Etichete: cotar, oprescu, RATB, transport

0/0 COMENTARII
Nicu Andrei
03 Nov 13:10
+0
VOTURI
-0

Da,foarte interesant!Acesti transportatori ii cer lui Sorin Oprescu sa nu mai subventioneze RATB-ul.Ehe,ce bine ar fi daca municipalitatea nu ar mai subventiona transportul in comun!

silvia
02 Nov 13:47
+0
VOTURI
-0

ar trebuii sa vada cum se circula cu 547;146,parca am fii in India ,supraaglomerat,vin cum au ei chef,abonamentul este valabil numai de luni-vineri,sambata si duminica platesti,te imbolnavesti de nervi;doar ei fac legea deoarece sunt singuri pe acesta ruta.iar pretul de 2 lei ,sa fim seriosi ..cam mult pentru condiitile oferite,si buzunarele noastre.NU INTELEG ,suntem la o arucatura de bat,de Bucuresti .

Ştefan
02 Nov 13:10
+0
VOTURI
-0

Condiţii mai civilizate pe naiba. Ştim noi ce condiţii de transport oferă operatorii privaţi.

Cei care operează linia 547 sunt singurii care folosesc midibuze; restul folosesc dube de marfă transformate în microbuze de călători.

Până prin 1935 existau operatori privaţi de autobuze în Bucureşti. În 1935 au fost obligaţi să-şi înecteze activitatea. Oare e greu de ghicit de ce? Din păcate pentru bucureşteni, S.T.B. a fost forţată să le cumpere rablele.

Ştefan
02 Nov 13:10
+0
VOTURI
-0

Condiţii mai civilizate pe naiba. Ştim noi ce condiţii de transport oferă operatorii privaţi.

Cei care operează linia 547 sunt singurii care folosesc midibuze; restul folosesc dube de marfă transformate în microbuze de călători.

Până prin 1935 existau operatori privaţi de autobuze în Bucureşti. În 1935 au fost obligaţi să-şi înecteze activitatea. Oare e greu de ghicit de ce? Din păcate pentru bucureşteni, S.T.B.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h