Trenuri întârziate în Gara de Nord, după ce hoţii au furat cablurile de semnalizare



Două trenuri care vin de la Craiova şi Timişoara au avut întârzieri de zeci de minute, vineri dimineaţă, deoarece instalaţia de dirijare a traficului din zona Chiajna-Grădinari este nefuncţională, după ce hoţii au furat cablurile de semnalizare, anunţă CFR SA.

Gara de Nord
Gara de Nord

Instalaţia de semnalizare şi dirijare a traficului din zona Chiajna-Grădinari este nefuncţională, ciculaţia se desfăşoară, până la remediere, pe un singur fir, prin comandă telefonică", precizează reprezentanţii CFR SA.

Ei mai spun că persoane încă neidentificate au tăiat şi au furat cablurile de semnalizare.

Prin urmare, se înregistrează întârzieri în traficul trenurilor care tranzitează zona Chiajna-Grădinari. În acest moment, două trenuri de călători au întârzieri în graficul de circulaţie. Este voba despre trenurile IR 1594 (75 de minute) şi IR 1696 (50 de minute) care sosesc de la Craiova, respectiv Timişoara (prin Craiova).

Pe relaţia Bucureşti - Constanţa nu sunt întârzieri, mai arată reprezentanţii CFR SA.

Etichete: furt cablu, Gara de Nord, întârzieri trenuri, trenuri

0/3 COMENTARII
trans_sport
01 Apr 15:20
+0
VOTURI
-0
In Titan hotii care conduc caricatura asta de oras le-au furat locuitorilor troleibuzul 92 cu tot cu cabluri pe Strada Liviu Rebreanu. Hotilor, dati inapoi troleibuzul 92!
@ Florinul
01 Apr 09:00
+0
VOTURI
-0
Vaaaleu, ce limbaj de lemn! De la primele cuvinte m-a luat o usoara durere de cap, care se accentua pe masura ce-i citeam Florinului pasul.
Sa se faca educatie, zice omul. Traficul pietonal. Semaforul rutier ce indica rosu. Spatii strict pietonale...
Ia-ti pastilele, ca-i de rau!
Florin
31 Mar 17:26
+0
VOTURI
-0
Să se facă în media și educație rutieră pentru bicicliști.Nu mai putem în calitate de pietoni circula pe străzile Bucureștiului pe trotuare și pe treceri de pietoni în condiții de siguranță din cauza lor.Călăresc bicicletele pe trotuare și pe treceri de pietoni periclitând traficul pietonal pe trotuare și pe treceri de pietoni.Exemple:trecerile de pietoni aferente Pieței Victoriei și trotuarele aferente ei,trecerile de pietoni aferente Pieței Aviatorilor și trotuarele aferente ei,trecerile de pietoni aferente Pieței Charles De Gaulle și trotuarele aferente ei.Să nu mai zic că mai sunt și bicicliști care rulează cu bicicletele pe carosabil pe contrasens și bicicliști care rulează cu bicicletele pe carosabil regulamentar până ajung în dreptul semaforului rutier ce indică roșu și când ajung în dreptul semaforului rutier ce indică roșu trec mai departe pe culoarea roșie a semaforului rutier în loc să aibă bunul simț să oprească la culoarea roșie a semaforului rutier.Bicicliștii din București sunt mai catolici decât Codul Rutier.Pe pietonii ce traversează prin locuri nemarcate știu să-i taxeze agenții de circulație.Pe bicicliștii ce călăresc bicicletele pe trotuare și pe treceri de pietoni nu-i văd.Adică văd pietonii care își pun în pericol doar propriile vieți dar nu văd bicicliștii care pun în pericol și viețile altora.Bicicleta e mijloc rutier.Să ruleze cu bicicletele pe carosabil alături de conducătorii auto respectând aceleași reguli de circulație alături de ei.Nu să deranjeze pietonii pe trotuare și pe treceri de pietoni care sunt spații strict pietonale.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE