Uber are un nou look. CUM îi afectează pe clienți



Compania de maşini de ocazie Uber are un nou logo, iar ecranul de pornire este mai colorat. Compania speră că noul look va ilustra mai bine evoluţia serviciilor şi dezvoltarea viitoare.

Uber are un nou look
Uber are un nou look

Compania Uber şi-a notificat miercuri  clienţii, printr-un email, că are o nouă identitate vizuală, însă serviciile nu s-au schimbat.

Uber a intrat în România în luna februarie a anului trecut cu servicul uberX, oferit în Bucureşti. Compania oferă şi maşini dotate cu scaun pentru copil - Uber Child Seat - şi, mai nou, serviciul premium/de lux Uber Select.

Serviciul standard al Uber practică, în Bucureşti, un tarif de 1,6 lei/kilometru, care poate creşte la ore de vârf.

În România, legea taximetriei a fost modificată anul trecut astfel încât să precizeze că transportul în regim de taxi sau transportul în regim de închiriere poate fi efectuat "numai de către transportatori autorizaţi, care deţin autorizaţii taxi valabile, în cazul transportului în regim de taxi sau copii conforme valabile, în cazul transportului în regim de închiriere, eliberate în condiţiile prezentei legi, pentru fiecare autovehicul utilizat". Legea a fost considerată o reacţie anti-Uber din partea lobby-ului taximetriştilor, însă nu pare să fi afectat afacerile companiei în Capitală. De altfel, compania a şi precizat, după promulgarea legii, că serviciul nu va fi perturbat.

Sursa: economica.net

Etichete: logo, UBER

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE