Un nou tren de metrou intră in circulație de vineri. Cum arată și pe ce magistrală îl vom vedea FOTO



Ultimul tren din seria celor 8 livrate de firma CAF către Metrorex va ajunge în această săptămână în depoul din Berceni, urmând să fie pus în exploatare pe magistrala M2 Berceni-Pipera, de vineri, 27 mai. Puteți vedea cum arată trenul, în Galeria Foto de mai jos. 

Metrorex anunță că cel de al şaselea tren tip BM3 va fi pus în exploatare pe Magistrala 2 Berceni – Pipera de vineri, 27 mai.

"În perioada 24 - 25.05.2016 a avut loc recepţia la punerea în funcţie a trenului de metrou achiziţionat de la firma CAF – Spania. De asemenea, a fost recepţionat şi echipamentul ATC îmbarcat, montat pe acest tren, echipament achiziţionat de la firma Bombardier Transportation – Italia. În data de 26.05.2016, trenul de metrou tip BM3 Putna va fi predat către furnizorul serviciilor de mentenanţă, firma SC Alstom Transport SA, în vederea efectuării serviciilor de mentenanţă preventivă. După introducerea în circulaţie a acestui tren, Metrorex va avea în exploatare cu călători 22 de trenuri tip BM3 din cele 24 contractate cu firma CAF - Spania.", anunță compania.

Un cititor B365.ro ne-a trimis, pe adresa redacției, imagini cu interiorul acestui tren. Le puteți vedea în Galeria Foto de mai sus.

Reamintim că ultimele două vagoane ale garniturii au fost livrate sâmbăta aceasta, după cum B365.ro a relatat AICI. 

Al cincilea tren din serie a intrat în circulație în urmă cu două săptămâni, pe 13 mai. Detalii, aici. 

Metrorex a atribuit, pe 24 noiembrie, un contract pentru achiziţionarea şi punerea în funcţiune a 8 trenuri noi de metrou tip BM3 de la compania spaniolă Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles. Valoarea totală a contractului este de 47.288.472 euro fără TVA, respectiv 58.637.705 euro cu TVA. Anunţul a fost publicat marţi, în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).

Contractul a fost atribuit prin negociere fără anunţ de participare pentru că "lucrările / produsele / serviciile suplimentare sunt comandate în condiţiile stricte stabilite în directivă", potrivit anunţului publicat în SEAP.

Practic, achiziţia celor 8 trenuri de metrou CAF reprezintă o extensie a contractului comercial nr. 89/29.11.2011, în valoare de 97.012.450 Euro fără TVA, privind achiziţia a 16 trenuri noi de metrou, contract ce a fost atribuit în urma unei licitaţii publice internaţionale.

Noile trenuri incluse în contractul atribuit de Metrorex pe 24 noiembrie sunt similare celor 16 garnituri cumpărate de la CAF în baza unui contract în valoare de 97 milioane de euro semnat în 2011, potrivit companiei spaniole.

Primele trenuri achiziţionate de la CAF în urma acordului din 2011, care a fost extins să includă noua comandă, au fost introduse în circulaţie începând cu data de 9 iulie.

Trenul CAF are 6 vagoane, lungimea de 113,6 m, lăţimea de 3,2 m şi are capacitatea de a transporta un număr de 1.200 de călători. Viteza maximă este de 80 km/h, iar viteza comercială este de 40 km/h.

Reamintim totodată că licitaţia privind noile trenuri de metrou pentru Magistrala 5, câştigată tot de CAF, a fost BLOCATĂ, după ce DNA a deschis un dosar penal în cauză.

Etichete: caf, caf metrou, Metrorex, trenuri Metrorex

0/5 COMENTARII
alex
26 May 06:20
+0
VOTURI
-0
@Mihai de unde pana unde cele mai bune trenuri? :)) se strica mai tot timpul si bara aia de care tre sa te tii si care este pusa in dreptul usilor mi se mare cea mai proasta idee pt ca se aglomereaza tot timpul acele zone si la urcare si coborare este un calvar. Personal imi plac mai mult cele de la Bombardier
Mihai
25 May 19:36
+0
VOTURI
-0
SUNT CELE MAI BUNE TRENURI!!!! NU MAI VORBITI DACA NU STITI!!!
caine
25 May 15:38
+0
VOTURI
-0
contra: cad piese din el. in rest........
Metru
25 May 11:27
+0
VOTURI
-0
Arata la fel ca si celelalte. Care e noutatea? Asta e mai cu mot sau ce? Nu mai aveti ce scrie?
Liviu
25 May 11:18
+0
VOTURI
-0
Pentru calator singurul lucru pozitiv pe care il vede la aceste garnituri este ca ai de ce sa te ti in comparatie cu ramele precedente. Contra - sunt mai zgomotoase si par ca au finisaje de mai slaba calitate, mai ieftine.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h