Un băieţel de 8 ani din Bucureşti a creat o jucărie de pluș care se vinde în magazinele IKEA. FOTO



Un băieţel din Bucureşzi, în vârstă de 8 ani, a creat o jucărie de pluş care se vinde acum în toate magazinele IKEA din lume.

Jucăriile de pluș create după desenele realizate de zece copii din întreaga lume vor ajunge în toate magazinele IKEA din întreaga lume. Printre acestea se numără şi desenul realizat de un băieţel din România. Anul acesta, jucăriile desenate de copii vor ajuta milioane de alți copii vulnerabili din întreaga lume să aibă acces la educație prin intermediul programelor UNICEF și Salvați Copiii.

La finalul anului trecut, IKEA a invitat copii din întreaga lume să deseneze jucăria de pluș la care visează. După ce au fost înscrise mii de propuneri extrem de reușite și creative, desenele a zece copii cu vârste cuprinse între 4 și 10 ani au fost alese de public și de designerii IKEA pentru a fi transformate în jucării de pluș. Albert, un băiețel de 8 ani din România a fost unul dintre finaliști, iar desenul lui, un liliac zâmbitor cu aripile întoarse, a devenit o jucărie și se află acum în magazinele IKEA din toată lumea.

Desenele câștigătoare în competiția globală de desen din decembrie 2014 s-au transformat în milioane de jucării de pluș și au ajuns în magazinele IKEA din toată lumea.

Printre câştigătorii competiţiei globale de desen se numără şi Albert, un băieţel de 8 ani, din Bucureşti. „M-am bucurat mult când am primit liliacul de pluș de la IKEA. Nu mi-a venit să cred că liliacul de pe hârtie a devenit pufos și seamănă mult cu ce am desenat. Mie imi plac toate animalele, dar mi-am dorit să desenez un liliac zâmbitor atunci. Nu mi-am dat seama că are aripile întoarse, eu așa îmi imaginez că sunt liliecii," a spus Albert, „designerul" jucăriei IKEA.

Liliacul de pluş creat de Albert se vinde cu 12,99 lei în magazinul IKEA din Bucureşti.

Campania Jucăriilor de Pluș pentru Educație a ajuns la cea de-a 13 a ediție la nivel global și sprijină parteneriatul de lungă durată dintre IKEA Foundation, UNICEF și Salvați Copiii. Campania Jucăriilor de Pluș din magazinul IKEA prevede că, pentru fiecare jucărie de pluș sau carte de povești cumpărate din magazinul IKEA în perioada 1 noiembrie – 26 decembrie 2015, IKEA Foundation donează un euro pentru educația copiilor.

„Educația este cel mai bun mod prin care îi putem ajuta pe copiii din zonele sărace să se dezvolte și să aibă un viitor mai bun. Cu ajutorul partenerilor UNICEF și Salvați Copiii, IKEA Foundation se implică în special în educația fetelor, copiilor cu dizabilități și copiilor din comunitățile minoritare. Campania Jucăriilor de Pluș de anul acesta este cu atât mai specială, deoarece alți copii au fost implicați în răspândirea mesajului nostru și au contribuit la proiectele noastre umanitare," a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA Romania, într-un comunicat de presă remis B365.ro.

De la începutul campaniei, în 2003, IKEA Foundation a donat, în cadrul Campaniei Jucăriilor de Pluș, 77 milioane de euro, de care au beneficiat peste 11 milioane de copii, prin 99 de proiecte, în 46 de țări.

Etichete: IKEA, jucării, magazin IKEA

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE