Un milion de euro pentru noul site al Primăriei Capitalei



Primăria Capitalei va avea un nou site. Portalul administrației locale va cuprinde informații de prezentare a Capitalei și a activităților primăriei, dar și pagini de prezentare pentru cele 40 de instituții de interes local și pentru cele șase primării de sector. Potrivit documentelor întocmite de municipalitate, noul portal va fi proiectat astfel încât să permită integrarea unui modul de plăți online centrat pe taxe și amenzi, dar și a unui modul de depunere de documente online. Noul site al municipalității va avea și un forum de discuții moderat de un angajat al Primăriei, dar și o "newsroom" unde vor fi incluse comunicatele de presă și galeriile multimedia. Vor fi asigurate și serverele necesare site-ului. Valoarea estimată a investiției este de un milion de euro.

Un milion de euro pentru noul site al Primariei Capitalei
Un milion de euro pentru noul site al Primăriei Capitalei

Primăria Capitalei își schimbă site-ul și este dispusă să plătească 4,8 milioane lei (un milion euro) pentru noul "portal al administrației locale". "Obiectivul general al proiectului presupune realizarea si implementarea unui portal la nivelul administrației locale București, care va permite atât interoperabilitatea cu sisteme proprii APL (nr. admnistrație publică locală) cât și cu sisteme externe, precum sistemul de plată online a taxelor și impozitelor și platforma de date deschise", se precizează în caietul de sarcini.

Potrivit documentului întocmit de Primăria Capitalei, prin noul site, vizitatorii vor avea acces la informații de prezentare a Capitalei și a activităților primăriei, dar și la diverse documente și servicii asigurate de municipalitate. De asemenea, noul portal va fi proiectat astfel încât să permită integrarea unui modul de plăți online centrat pe taxe și amenzi, dar și a unui modul de depunere de documente online.

Informațiile de pe noul portal vor fi disponibile și în limba engleză. În plus, o parte dintre informațiile prezentate pe paginile principale ale portalului vor fi traduse în alte 5 limbi de circulație internațională.

De asemenea, în cadrul acestui proiect va fi dezvoltat și un modul de forum care va permite crearea unor subiecte de discuție pe diverse teme de interes de către utilizatorii înregistrați, pornind de la un topic aprobat de către moderatorul forumului.

Noul portal va avea și "newsroom", unde vor fi postate comunicate de presă, anunțuri și galerii multimedia.

Portalul administrației publice locale va conține și pagini de prezentare pentru cele 40 de instituții de interes local și pentru cele șase primării de sector. Aceste pagini vor fi create, chiar dacă instituțiile în cauză au deja site-uri proprii, pentru care s-au cheltuit alte fonduri de la bugetele locale. De atfel, paginile create în cadrul portalului administrației publice locale pentru cele 40 de instituții și pentru cele șase primării de sector vor conține linkuri către paginile proprii ale acestora.

Paginile destinate primăriilor de sector și instituțiilor de interes local din cadrul noului portal vor conține informații precum:

- Date de contact;
- Evenimente/Comunicate de presă;
- Program de lucru;
- Listă cu legislația aplicabilă și acte normative;
- Proiecte;
- Servicii prestate;
- Hărți, trasee, taxe, tarife, orare, modalități de procurare bilete/legitimații de călătorie etc. (dacă este cazul).

Ce obțin bucureștenii de pe urma unui site de un milion de euro

Potrivit caietului de sarcini, portalul administrației publice locale va aduce multe beneficii :

- va fi accesibil, astfel că cetățenii vor avea acces online la informații prezentate în mod structurat și ușor de regăsit;

- va avea o mai bună organizare a informației expuse;

- va permite creșterea productivității funcționarilor implicați în furnizarea serviciilor, fapt ce va contribui la reducerea birocrației și creșterea satisfacției cetățeanului;

- Va fi democratic: va asigura deschidere, transparență și răspundere în relația cu cetățeanul;

- Va fi sigur: informația va fi protejată împotriva atacurilor informatice prin mecanisme combinate (la nivelul echipamentelor de comunicație, la nivel software și la nivel de politici de securitate).

Proiectul pentru realizarea portalului administrației publice locale se află în procedură de licitație. Data limită pentru evaluarea oferterlor este 16 martie 2015. Conttractul, odată încheiat, e va derula pe o perioadă de 14 luni.

Etichete: Primăria Capitalei, site

0/1 COMENTARII
Littleangel
07 ian 08:41
+0
VOTURI
-0
Pentru un mic procent din suma asta uriasa, citva studenti ar face un lucru mult mai bun decit Omnilogic sau Siveco....!!!!!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE