Un nou brand de haine şi-a deschis magazin în Bucureşti şi face concurenţă la Zara şi H&M



Tally Weijl, un brand elveţian de haine şi accesorii prezent în aproape 40 de ţări cu aproximativ 800 de puncte de vânzare, a intrat la finele anului trecut şi pe piaţa din România cu un magazin amplasat în centrul comercial AFI Cotroceni din Capitală.

Un nou brand de haine si-a deschis magazin in Bucuresti si face concurenta la Zara si H&M
Un nou brand de haine şi-a deschis magazin în Bucureşti şi face concurenţă la Zara şi H&M

Tally Weijl a deschis primul său magazin în urmă cu aproape trei decenii în Fribourg, Elveţia, iar în 1997 antre­prenoarea Tally Elfassi-Weijl şi partenerul său de afaceri Beat Grü­ring au decis să „exporte" brandul întâi pe piaţa din Germania.

Lanţul elveţian este unul dintre jucătorii importanţi din industria globală de fashion care s-au lăsat aşteptaţi în România, fiind, până nu demult, unul dintre marii absenţi ai pieţei locale, alături de nume precum Primark, Uterque, Cos, Banana Republic, Uniqlo, TopShop, Forever 21 sau Urban Outfiters.

În urmă cu aproximativ o lună însă, potrivit informaţiilor din piaţă, Tally Weijl a decis să testeze România, unde, anual, se cheltuiesc 1,6 miliarde de euro pe haine şi pantofi şi unde brandul se vindea anterior doar online prin intermediul unor magazine multibrand precum Kurtmann din Sibiu, scrie Ziarul Financiar. 

Odată prezent şi în mod fizic pe piaţa locală de modă, Tally Weijl ar trebui să îşi împartă clientela cu nume precum H&M, Bershka, Stradivarius sau C&A, cu toate că, cel puţin la nivel teoretic, Tally Weijl se pozi­ţio­nează pe seg­mentul mediu al industriei de fashion.

Etichete: AFI Cotroceni, brand haine, magazin, Tally Weijl, Zara

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE