Un nou brand are de vineri magazin în AFI Palace Cotroceni. Investiția: 400.000 euro



Grupul italian Calzedonia a adus pe piaţa din România cel de-al treilea brand. După Intimissimi şi Calzedonia, vineri a fost lansată la noi și marca Tezenis printr-un magazin cu o suprafaţă de aproape 230 mp în AFI Palace Cotroceni. Investiția pentru noul magazin se ridică la aproape 400.000 de euro.

Un nou brand si-a deschis, vineri, magazin in AFI Palace Cotroceni. Investitia: 400.000 euro
Un nou brand și-a deschis, vineri, magazin în AFI Palace Cotroceni. Investiția: 400.000 euro

 “Sunt sigur că o să meargă, românilor le place moda şi sunt foarte apropiaţi de stilul nostru. Am ales centrul comercial AFI Palace, deaorece avem o relaţie bună cu cei de aici”, a spus Benito Lapolla, deţinător prinintermediul FUTURA LENJERIE 2010 al francizei master în România pentru brandurile Calzedonia, Intimissimi şi Tezenis, care a fost prezent în cadrul deschiderii noului magazin.

În ceea ce priveşte preţurile din cadrul noulul magazin, spre deosebire de celelalte două mărci care au preţuri medii şi peste medie, Tezenis este magazin cu preţuri accesibile unei părţi mai mari a populaţiei.

“Tezenis nu are o calitate diferită faţă de celelalte branduri chiar dacă are preţurile mai mici. Odată cu deschiderea acestui magazin vrem să prindem încă o arie de clienţi”, a mai spus Benito Lapolla, potrivit ZF. 

Deasemenea, Lapolla are planuri de extindere anul viitor şi anume vor să mai deschidă un magazin Tezenis în Braşov.

Futura Lenjerie este o companie românească înfiinţată în urmă cu circa şase ani şi este proprietara a celor trei branduri din România. Firma deţine 10 magazine dintre care opt sunt în capitală, iar celelalte două în Constanţa şi Timişoara.

Etichete: Afi Palace Cotroceni, Calzedonia, magazin, Tezenis

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE