Un nou model de metrou va circula la Bucureşti FOTOGALERIE



"CAF a câştigat contractul. Anunţul oficial va fi făcut luni. Diferenţa de preţ faţă de celălalt competitor, Bombardier din Canada, este de 20 milioane euro", a afirmat directorul general al Metrorex Gheorghe Udrişte, citat de ZF.ro

Cei de la Metrorex au în acest moment de ales dintr-o ofertă de 29 de modele. Este vorba despre garnituri de trenuri, produse de spanioli, care circula în prezent prin subteranul Madridului, Romei sau Barcelonei. „Nu ne-am hotarat inca asupra acestuia. Ramane sa stabilim in perioada imediat urmatoare. Va trebui sa tina cont de tunelurile noastre si arhitectura statiilor, insa cu siguranţă va avea un design futurist”, a declarat Udrişte contactat de B365.ro

Din portofoliul companiei, cele care s-ar incadra in aceasta categorie sunt garniturile care circula deja in Bruxelles, Istanbul, Madrid sau Sao Paulo. (VEZI FOTOGALERIA)

Contractul prevede posibilitatea achiziţionării altor opt garnituri de metrou, care vor fi livrate începând cu 2012, şi este finanţat printr-un credit de la Banca Europeană de Investiţii şi bugetul de stat. Trenurile au în total 96 de vagoane şi vor înlocui garniturile vechi de tip IVA. În prezent, parcul de metrouri al Metrorex numără 44 de trenuri noi de tip Bombardier şi 31 de trenuri de construcţie veche de tip IVA.

Etichete: caf, metrou bucuresti, promo, realitatea, spanioli

0/0 COMENTARII
Gabi
03 oct 14:51
+0
VOTURI
-0

sper ca vor avea geamuri mobile ca sa nu ne mai sufocam in vagoane!

Mihai
19 sep 20:48
+0
VOTURI
-0

Sincer nici nu se compara cu cele facute de Bombardier.Astea circula de aproape 10 ani, si pana acum nici o problema.

Hai sa fim seriosi, doar de 20 de milioane de euro e problema?! la cate tunruri au dat ei, e un rahat.Eu as merge deja pe reteta verificata:Bombardier.

Oare cat va costa readaptarea infrastructurii, intruirea personalului, mentenanta, etc, ptr noile trenuri? Binentele ca mai mult de 20 de milioane de euro cat era diferenta! Afaeri tipic rromanesti.

gogu
17 sep 13:30
+0
VOTURI
-0

Marinescu , la polul nord sau in africa cum sunt metrourile?

niq
17 sep 13:17
+0
VOTURI
-0

ce prostie... poate sa le inlocuiasca pe alea de 100 de ani, dar pe astea de la bombardier trebuie sa fi mai prost decat gaina sa gandesti ca trebuie schimbate! astia chiar nu mai au pe ce arunca banii.. hai ca ma duc sa vomit , ceau

adrian
17 sep 04:13
+0
VOTURI
-0

de ce oare daca germenii, francezii etc, tin sa cumpere prodse de.ale lor, indiferent de categorie, nu putem si noi sa le facem in tara, asigurand niste locuri de munca? (intrebare retorica...)

american
17 sep 00:34
+0
VOTURI
-0

Americanii au garnturi de tren de peste 50 de ani . Nu sunt nici silentioase dar merg foarte bine . Spaga este motivul importului de garnituri straine . Puteau fi facute foarte bine in tara , la Arad sau in alta parte . Rusine borfasilor pedelaci !

JJ
17 sep 00:53
+0
VOTURI
-0

Tu esti frustrat...dar rau de tot

rt
16 sep 23:55
+0
VOTURI
-0

Mi se par mult mai frumoase metrourile canadiene (Bombardier) decat cele din Barcelona/Madrid, care mi se par taranesti (le stiu destul de bine).

dorel - baiatul model
17 sep 10:18
+0
VOTURI
-0

Cum poate fi un metrou categorisit ca taranesc?

Custom
16 sep 22:57
+0
VOTURI
-0

Ma indoiesc ca nu se putea construii si in Romania un model la standardele Europene Trebuie sa platim si noi pentru integrare intr-un fel sau altul.

GiGi
16 sep 22:07
+0
VOTURI
-0

au rezistat IVA destul de ce crezi ca acestea nu vor rezista ( mai ales ca in metrourile noi exista paza)?

mihai
16 sep 21:35
+0
VOTURI
-0

Si care din ele o sa circule in Bucuresti,ca voi ati prezentat vreo 3-4 modele diferite...

Gabriel Berche
16 sep 23:23
+0
VOTURI
-0

E acelasi model, dar au interioarele diferite

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h