Venituri în creștere pentru Orange România, în trimestrul al treilea



Veniturile Orange România au crescut în trimestrul al treilea al anului, în special datorită serviciilor digitale, potrivit unui comunicat remis de companie. În lunile iunie-septembrie, numărul clienților a crescut cu 131.000 față de aceeași perioadă a anului trecut, iar traficul de internet mobil a înregistrat un record de creştere pentru ultimii ani, cu peste 70% comparativ cu perioada similară a lui 2013.

Venituri in crestere pentru Orange Romania, in trimestrul al treilea
Venituri în creștere pentru Orange România, în trimestrul al treilea
Foto: computerblog.ro

Grupul Orange a anunţat, joi, rezultatele financiare pentru al treilea trimestru din 2014, valabile la 30 septembrie.

În trimestrul al treilea, Orange România a înregistrat venituri totale de 227,4 milioane de euro, în creştere cu 3,4% faţă de aceeaşi perioadă din 2013, excluzând impactul reducerii tarifelor de interconectare. De la începutul anului, veniturile
companiei au totalizat 675,7 milioane de euro.

Orange a atras în continuare clienți noi, astfel că la data de 30 septembrie 2014 compania avea 10.514.000 de clienţi, cu aproximativ 131.000 mai mulţi decât cu un an în urmă.

”Evoluţia din acest trimestru a stat sub semnul digitalizării şi al serviciilor 4G. Serviciile 4G disponibile în toata oferta de abonamente pentru persoane fizice şi la alegerea beneficiilor flexi Orange PrePay, traficul 4G suplimentar acordat
abonaților existenți, acoperirea 4G la metrou, toate în exclusivitate la Orange, sunt noile avantaje pe care le au clienţii pentru a se bucura pe deplin de experiența digitală 4G. Orange deţine cea mai extinsă reţea 4G din România şi oferă
viteze medii reale de până la 60-80 Mbps pentru 78% din populația urbană şi de până la 150 Mbps în Bucureşti şi alte 5 oraşe, prin intermediul primei reţele comerciale 4G+. Astfel, în al treilea trimestru al anului, vânzările de tablete 3G și 4G s-au triplat față de aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, ponderea telefoanelor 4G în totalul smartphone-urilor vândute a crescut într-un an de 4 ori, de la 11% la peste 40%, pe fondul extinderii portofoliului de telefoane 4G la 35 de modele. În strânsă legătură, traficul de internet mobil în reţeaua Orange a crescut cu peste 70% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, iar traficul realizat pe smartphone-uri s-a dublat, în principal datorită creșterii traficului din rețeaua 4G”, precizează reprezentanții companiei, într-un comunicat de presă remis B365.ro.

În condițiile în care tot mai mulți clienți preferă să se informeze, să-și gestioneze contul sau să cumpere online, Orange a adus o serie de funcționalități site-ului său web şi a lansat în al treilea trimestru o nouă versiune a aplicaţiei
contul meu. Astfel, vânzările prin intermediul magazinului online au avut o evoluţie pozitivă, în special pe segmentul de accesorii şi gadget-uri, unde creşterea a fost de aproape 40%. De asemenea, numărul de descărcări ale aplicaţiei „contul meu" s-a triplat faţă de trimestrul anterior.

În prezent, operatorul telecom are peste 110.000 de abonaţi Orange TV, care vizionează programele pe televizor și dispozitivele mobile, în timp ce aplicația pentru smartphone și tabletă a fost descărcată deja de peste 800.000 de ori. Din trimestrul trei al anului, abonaţii Orange TV pot vedea meciurile de fotbal din Liga 1 pe toate ecranele, iar biblioteca
de filme, seriale și emisiuni din Orange TV Go a fost îmbogățită cu episoade noi din seriale americane, difuzate în maxim 48 de ore de la premiera din Statele Unite.

Etichete: internet, Orange, Orange Romania, orange tv, servicii, servicii cablu tv orange, venituri

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE