Viitorul director al RATB, Viorel Popescu: Autobuzele ajung târziu şi am citit în presă că circulă fără revizie



ratb
ratb

Conform procedurii, în urma votului consilierilor generali, Adrian Criţ este eliminat din Consiliul de Administrare al RATB, deci pierde automat şi postul de director. În locul său, în Consiliu, a fost numit Viorel Popescu, “un inginer propus de o organizaţie locală a PDL” – conform consilierilor locali democrat-liberali. Procedura mai presupune că în două zile, Consiliul de Administrare să se întrunească şi să aleagă un nou preşedinte, ce va ocupa postul de director RATB. Cum decizia este una politică, totul este doar o formalitate menită să respecte litera legii.

Înlocuirea lui Adrian Criţ a fost pregătită din timp de consilierii PDL, mărturiseşte chiar viitorul director. „Consiliul General a ajuns la concluzia că lucrurile merg deficitar la RATB. Şi atunci având în vedere interesul pe care şi-l da Consiliul şi Partidul Democrat Liberal pentru rezolvarea problemelor de la RATB, de la RADET, şi constatând aceste deficienţe am luat o hotărâre. Proiectul a fost lucrat mai mult timp. Această hotărâre s-a luat în urma unei analize exacte a ceea ce se întâmplă acolo. Nu a fost o decizie de moment”, a declarat în exclusivitate pentru B365.ro viitorul şef al Regiei, Viorel Popescu.

Democrat-liberalul mai spune că aşteaptă votul celor din Consiliul de Administraţiei pentru a vorbi despre planurile pe care le are cu privire la RATB. Totuşi unele chestiuni sunt stringente şi trebuie rezolvate rapid. „Pentru început ar trebui ca RATB să fie pregătită pentru sezonul rece. Trebuie făcute acele revizii la autobuze, troleibuze, care nu sunt făcute demult. Trebuie lucrat la frecventa circulaţiei pentru că cererile sunt foarte mari. Sunt foarte multe autobuze şi tramvaie care circulă pline. Şi politica salarială este o problemă”, continua acesta.

De altfel, mărturiseşte Popescu, tot ce ştie despre RATB a aflat din presă sau a constatat că simplu bucureştean. „Ca bucureştean am observat destul de multe carenţe în activitata regiei: autobuze care ajung cu întârziere şi am citit în presa despre maşini care circulă fără revizie. Din câte am auzit sunt şi ceva probleme cu sindicatele. Ce ştiţi dvs. ca ziarişti pot să spun cu certitudine că ştiu şi eu. Sunt de altfel mai multe amănunte în legătură cu situaţia actuală a regiei despre care nu vreau să vorbesc acum”. Totuşi, dincolo de probleme constatate, viitorul director are o bilă albă pentru predecesorul său. „Eu unul consider că introducerea liniilor de noapte a fost o treabă foartă bună. Un adevărat plus pentru fostul director Adrian Criţ”, conchide Viorel Popescu.

Reamintim, fostul director al RATB Adrian Criţ a fost revocat din funcţie de consilierii generali pentru un management defectuos. Decizia acestora va fi atacată în intanţă de primarul general Sorin Oprescu.

Adrian Criţ a fost numit director la RATB în iunie 2010. El a fost preşedintele Organizaţiei Oamenilor de Afaceri din cadrul organizaţiei PDL din sectorul 6. Inginer de profesie, Criţ a fost director adjunct la Autoritatea Rutieră Română, iar înainte de numirea la RATB ocupa funcţia de şef Departament Poluare şi Consultanţă Tehnică din cadrul Registrului Auto Român.

Etichete: Adrian Criţ, pdl, promo, RATB, viorel popescu

0/0 COMENTARII
DANIEL
03 feb 17:04
+0
VOTURI
-0

Am citit cu interes comentariile privind acei directori RATB pîrîţi puşi de ciumaţii portocalii.Nu are rost să vă mai confirm şi eu că aveţi dreptate dar nu mai apelaţi la Primarul General.Acesta este şi el un habarnagiu în ceea ce priveşte RATB.Independentul nu realizează ce înseamnă un transport civilizat în capitală şi care sunt necesităţile.Măcar locul unde descind prima dată oficialităţile străine să arate că ne-am mai luminat.Preocuparea lui este să-i arate lui Băsescu că fără el nu ar fi apărut stadionul Naţonal sau pasajele suspendate.Face pe independentul şi joacă la două capete pentru interesul lui.De cînd a venit la P.G. a şuntat RATB la alocarea bugetului necesar.Cine îl mai crede? A început să ia bani din închirierea stadionului.De ce nu alocă sumele necesare pe care le-a tot tăiat RATB-ului pentru achiziţionarea de cauciucuri şi piese necesare pentru ca acesta să poată lucra la toată capacitatea.S-ar reuşi scoaterea unor mijloace de transport din îndelungatele imobilizări,oamenii ar avea de muncă,transportul ar fi mai civilizat.Dar oare are Primarul vreo grijă în privinţa asta?Binenţeles că nu.Dacă i-ar păsa cît de cît nu ar accepta Directori de Regie toţi rătăciţii care nu au habar ce înseamnă transport public.O Regie aşa mare cu impact important la public nu poate fi condusă decît de oameni bine pregătiţi,oameni pe care Regia îi are în interiorul ei şi care şi-au pus sufletul în mersul ei,oameni care ţin la Regie ca la propria familie.Unii cînd au venit erau nişte copii iar acum sunt oameni în toată firea.ATENŢIE DOMNULE PRIMAR GENERAL ÎŢI VOR LIPSI CELE APROXIMATIV 30.000 DE VOTURI ALE SALARIAŢILOR REGIEI ŞI FAMILIILOR LOR.

iulian
26 ian 14:02
+0
VOTURI
-0

Buna ziua,

VIOREL POPESCU FACE PARTE DIN BANDA DE MAFIOTI PDL



http://www.petitieonline.com/petiie_pentru_revenirea_liniei_de_autobuz_102_la_traseul_iniial





In urma discutiei telefonice avute cu dispeceratul RATB la 021 9391 mi s-a comunicat ca linia 102 este prea lunga si ca din cauza aceasta s-a impartit linia in doua.



Nu inteleg de ce s-a procedat asa.



Adica acum daca sunt doua curse se merge mai bine ?



Tin sa va infirm acest lucru deoarece:



1. La capatul de linie de la CET SUD se ajunge in urma cedarii de prioritate de catre autovehicule.

ATENTIE: Autobuzele intra pe un drum fara prioritate, soferii fiind obligati sa forteze intrarea si iesirea pe drumul fara prioritate, ducand la aglomerarea si mai mult a traficului si punerea in pericol a pasagerilor si soferilor participanti la trafic.

2. Se pierde mai mult timp cu schimbarea autobuzului din 102 in 202 si vice versa.

3. Pe calatori nu ii priveste care este distanta pe care o parcurge linia RATB ci sa vina in mod regulat in statie. Tin sa precisez ca acest lucru se producea in mod normal, autobuzele veneau in statie la interval de 5 minute.

4. Dimineata circula foarte multi calatori(muncitori, elevi, studenti) cu linia 102 de la titan spre berceni si acest lucru duce la cresterea duratei de timp petrecute in trafic.





Mai jos aveti petitia semnata de minim 290 oameni pentru revenirea liniei 102 la traseul vechi sau macar mutarea capatului de linie 102 CET SUD dupa zona BERCENI.





Multumesc

soferul informat
22 nov 01:34
+0
VOTURI
-0

mey trandafire (1) nea crit avea vina lu-i , dar te intreb pe tine, liderii unde umblau cind crit falimenta cum zici tu ratb-ul (2)soferii ia-u facut sa mearga pe jos cu acordul liderilor de tinichea ,ca se stia ca scoate serviciile de noapte , din luna aprilie , si pina in august ce au facut au dormit , deci in final vina in proportie de 80 % apartine acelor liderii , pe care ii platesti sa te reprezinte , (3)sa sti ca vina ne apartine si noua ca acceptam sa trintavim prin garaj 8 ore ,decit sa facem memorii catre cei in masura sa ne lamureasca ce facem noi muncim sa-u trintavim ,(4)treaba cu umplutul desagi , PDL vorbesti aiurea, ca nu ai dovada ca asa se intimpla , dar cum scrii in anonimat, ieste mai greu sa te actioneze cineva in instanta , sa faci dovada ca nu minti,(5)treaba cu cei saraci sa de-a la bogati nu merge a rasuflat schimba placa ,(6)capacitatile lu-i RIZEA ,sint alti care il testeaza daca ie bun sa-u nu ,noi suntem soferii nu pishlogi sa-u prin comisiile de control ,nu nea placut cartea am baut cerneala ,rizea greseste , in alta parte , nu la capacitatea lu-i , ci cind incalca CCM-ul cu buna stiinta, ca de exemplu sunt zile cind la ramforsarii a dat dispozitie la maistri sa nu ne comfirme TPI-ul , si pe luna se stringe ceva banuti , aici greseste rizea , si mai are , dar prefer sa le spun in cadru organizat nu pe net ,(7)treaba cu amvelopele , rizea ieste sef de garaj, nu sef atelier, ai incurcat functiile , treaba lu-i ieste dea condece garajul, nu de a incalta troleibuzele cu anvelope ,(8)dar daca mecanici stateau degeaba , pe bani cu-i stateau , nu tot pe ai nostri , asa ca sa-u mai incalzit , ca ori cum nu au caldura, ce dreacu acum ne doare si de mecanici, de aia plingeau mecanici de focul nostru ca avem ore de garaj ? (9)cred totusi ca ceva carte stie , ca nu ajungea sef fara a cunoaste ceva carte ,(10) vad ca o dai din lac in puta , sefi de garaj nu fac politica , asa ca nu are cine ii alege , pe iei ii numesc, ai gresit, amestici comentariile , si nu da bine ,(11)pentr-u nea bertoni, sa sti ca am avut onoarea sa il cunosc si pe voinea si pe sabarez, si nu mi sa parut mare diferenta intre iei ,diferenta totusi ie, voinea nu cinta din gura ca sabarez , si mai ieste una , voinea ieste din judetul lu-i liviu vasilica, pe cind sabarez , ie de la sofia vicveanca, a ce zici ie diferenta nu ? (12 )cu furturile de benzina fii mai iexplicit sa inteleaga si neamul lu-i manivela despre ce ie vorba pa ,si mai revin ,frunzulita de aricii marian de la licurici ,traim in romania , locuim in bucuresti , si ne bucuram cind ne schimba directorul.

Daniel Bertoni
12 nov 14:18
+0
VOTURI
-0

Ciracii lui Aron si-au inceput campania . Au uitat sa spuna cum Aron a distrus cu buna stiinta ETE , punand in fruntea lui pe cel mai slab director Nicu Voinea , om de paie supus lui , zero ca meserias , instalator de profesie , nu reusea sa faca deosebirea dintre un surub si o bucsa . La inlocuit pe Sabarez , excelent meserias , organizator de exceptie , de frica sa nu-i ia locul . Cazul cu firele inghetate pe linia 41 , nu este un fenomen rar . Se intampla in fiecare an . Sabarez la rezolvat in cateva ore . Numai ca ei erau dupa o petrecere , si dormeau pe ei . Cand sunt in situatii limita , apeleaza la Sabarez ! Dupa ce le rezolva problema , ei isi asuma meritele . Asta este Aron . Despre furturile de benzina nu stiti nimic , nu-i asa dom' Aron !!??

Marin Marinescu
09 nov 14:15
+0
VOTURI
-0

@Sandu Lascu

Ciolaniada portocalie a inceput demult, acum vreo 6-7 ani, cu un maxim intre 2009-2010, acum deja e pe sfarsite, carnita macra a fost deja impartita, carnita mai putina de pe ciolane (directori de RA mai mici) a fost si ea data, acum au mai ramas ciolanele cam dezgolite de carnita, dar sunt bune si alea pt tineretul PD. Cu cat tineretul e mai vechi in partid si cotizeaza mai mult, cu atat are acces la un ciolan mai mare, cu nitica maduvioara de supt, un sef de departament, de serviciul, si pt aia mai mici in partid ajunge si un simplu angajat, dar cu sanse reale de promovare in cadrul societatii in cel mai scurt timp, cu salarii si bonificatii pe masura "competentei si profesionalismului lor".

trandafir florin
09 nov 17:32
+0
VOTURI
-0

multumim ca ne scapati de acest falimentar pedelist.Dupa ce a reusit sa-i faca pe soferi sa mearga pe jos jos noaptea la doua sau la trei ca sa faca economie,dupa ce a redus trnsportul pe timpul zilei iar calatorii merg mai rau ca pe timpul ceausist,,precum animalele''ca sa faca economie pentru a umple desagii PDL,acest ROBIN HOOD a-l hotilor,care fura de la cei saraci sa dea la bogati nu ca legenda,a mai numit si sefi de garaje care nu au de aface cu aceasta meserie exemplu rzea de la GARAJUL DE TROLEIBUZE BERCENI care nu are nici in clin nici in maneca cu aceasta meserie. Troleibuzele au tractiune pe spate iar "el" le-a echipat cu cauciucuri de iarna pe fata.Dupa explicatiile soferilor si amecanicilor ia picat si lui fisa iar la o luna a remediat situatia, dar pe bani cui? acesti atot nestiutori duc RATB de rapa. Cine va mai voteaza domnilor pedelisti"daca nu publicul calator care merg ca animalele in transportul Bucurestean secolul 21.

Marin Marinescu
09 nov 14:05
+0
VOTURI
-0

Domnul Oprescu nu stiu de ce ataca decizia Consiliului, el insusi fiind un contestatar al numirii lui Crit la conducerea RATB, in urma cu 16 luni. Numire facuta de "al nostru iubit conducator" Basescu, peste capetele Primarului General si ale consilierilor PMB. Care Crit, de altfel, cica ar fi nu stiu ce neam prin alianta cu Lenuta. Care Crit, iarna trecuta, sa ne amintim ca l-a destituit la nervi (un director, mai ales general, nu are voie sa fie nervos cu proprii angajati) pe directorul de Exploatare Gh. Aron cand cu firele de curent inghetate pe linia tramvaiului 41. Desi i s-a explicat ca nu existau mijloacele tehnice ca acele fire de tensiune sa fie degivrate in interval de ordinul minutelor. Ulterior a revenit asupra deciziei sale pripite (nu stiu si nici nu ma preocupa care au fost termenii intelegerii lor), dl director Aron a fost repus in functie. Dl Aron, care are zeci de ani de RATB, a pornit de jos in Regie, ca si inginer si a urcat ierarhic pana la functia de director general, pe propria pregatire, competenta si experienta. Si care a ascultat intotdeauna problemele si necazurile angajatilor si a incercat, in limita posibilitatilor si legalitatii, sa le si rezolve, comparativ cu acest Crit, care daca nu te invita el, nu ai ce cauta la usa biroului sau (apropo, a schimbat si secretarele directorilor :P) nici macar daca esti sef de departament, nu mai vb de simplu angajat. Stai degeaba, ba risti sa te mai ia si la suturi ca esti acolo si e el intr-o pasa proasta.

Si ca sa revenim la Oprescu, din cate cunosc si s-ar fi dus zvonul, Oprescu l-ar fi dat in judecata pe Crit in urma cu un an, tocmai datorita acestei numiri peste capul sau, cazul in instanta s-ar fi incheiat printr-o intelegere intre cei doi. Ce fel de intelegere nu se stie, dar e posibil ca aceasta actiune a lui Oprescu impotriva Consiliului sa aiba legatura cu intelegerea dintre el si Crit.

ratb
09 nov 20:58
+0
VOTURI
-0

Intelegerea a fost sa externalizeze iarasi anumite servicii din ratb (ex: paza, spalatoriile etc.), beneficiar fiind chiar...:))

Sandu Lascu
09 nov 13:46
+0
VOTURI
-0

Vai,sa vezi si sa nu crezi!A inceput ciolaniada portocalie!Lasati-i sa-si sparga capetele intre ei,domnule Sorin Oprescu!

Cristi Sandu
09 nov 13:44
+0
VOTURI
-0

Domnul Sorin Oprescu urmeaza procedura,atacand in instanta decizia consilierilor.Dar asta inseamna mult timp,si apoi nici nu cred ca domnul Crit merita un efort atat de mare din partea lui Sorin Oprescu!

ratb
09 nov 20:53
+0
VOTURI
-0

Acelasi lucru l-a facut si cand ing. Aron a fost demis! :))) Multa vorbarie politica! La grevele angajatilor "macanea" politica scolii "Stefan Gheorghiu"! Oprescu o sa aibe aceeasi soarta ca al directorilor ratb! :)))

Soferii de la ratb se trezesc la 03 dimineata si se culca la 01-02 noaptea!!! Veniti si lucrati la ratb! Cine ramane mai mult de un an fac cinste! :)))

Marin Marinescu
09 nov 13:28
+0
VOTURI
-0

PDL nu are niciun fel de specialisti, in nicio ramura de activitate, dovada sta insasi situatia dezastruoasa in care se afla intreaga tara. Numirile in astfel de functii de conducere se fac strict pe criterii politice si pe cat de mult cotizeaza fiecare membru la partid si cat de multi bani poate directiona in conturile partidului dupa numirea in respectiva functie de conducere. Pe astfel de criterii a fost numit si acest "profesionist in transporturi si management" Crit.

Are dpeptate dl Costel Popescu cu ceea ce spune mai sus, acest directoras a reusit in 15-16 luni de zile sa puna la pamant RATB, atat ca infrastuctura si transport de persoane, cat si ca personal, conditii de lucru, desfasurarea activitatilor specifice in conditii optime. In tot RATB domneste o stare de teama si tensiune, personalul e efectiv terorizat la gandul ca ar putea sa greseasca si sa fie dat afara pe motive de "incompetenta", existand zeci de antecedente. Au fost destituiti din functii (mai mult sau mai putin de conducere) sau chiar fortati sa plece din Regie oameni cu state vechi, cu experienta, doar pentru a se face loc pentru fufe si pustani de 25 de ani, care, culmea, unii (unele) au fost numiti direct in functii de conducere, avand 2-3 ani in campul muncii (sau nici atat) si fara nicio legatura cu Transporturile. Evident, membrii de partid, unsi in respectivele functii sa le fie si lor bine, saracutii, si sa si raporteze "lu' sefu' al mare" tot ce misca. Ba chiar s-au infiintat noi departamente administrative, pt ca era o "tanti coana din partid" pentru care trebuia musai functie de sefa. Poate imi spune si mie cineva ce il recomanda pe un tanar absolvent de Teologie sa detina functia de conducere la unul dintre cele mai importante departamente ale RATB...

A pus pe butuci transportul de persoane, sunt sute de autobuze, troleibuze si tramvaie trase pe dreapta, fara piese de schimb, soferii sunt obligati sa lucreze 4-6 ore/zi ca sa poata fi toti platiti si tinuti la locul de munca, tocmai datorita acestor mijloace de transport defecte. Datorita incompetentei, acesti oameni nu mai au obiectul muncii de zi cu zi si risca sa fie dati afara. Iar calatorul bucurestean sta cu zecile de minute in statie, asteptand sa vina autobuzul...

Se lauda ca a restucturat si eficientizat Regia? Ca a dat afara 700-800 de angajati? I-a dat afara fara nicio baza legala, impotriva Contractului Colectiv de Munca, iar sectoarele de activitate de unde au fost scosi acesti angajati sufera la deficit de personal, volumul de munca este foarte mare, iar angajatii ramasi nu isi finalizeaza la timp lucrarile specifice, fapt care atrage mustrari si chiar sanctiuni din partea "sefilor" si chiar a "directorasului", care "stie tot, vede tot, are ochi si urechi peste tot", ca de, asta doar e treaba unui director general...

Se lauda cu realizari de genul "introducerea unor sisteme moderne de plata si monitorizare (...), initiativa de a extinde reteaua de transport public in cartierele rezidentiale cele mai noi si in Ilfov (...), introducerea traseelor de noapte in Capitala, proiectul Bucharest City Tour (...), masuri dure de stopare a furturilor de orice fel din regie..."

La sistemul de ticketing se lucreaza inca din 2003, faptul a a fost pus in practica in mandatul sau e o pura coincidenta, in 2010 a fost finalizat si pus la punct si la dispozitia calatorilor. Crit nu are niciun merit. Extinderea retelei de transport in SAI a mai fost facuta si in anii precedenti, cu pierderi enorme pt Regie, autovehicule vandalizate si rupte prin hartoapele periferiei, tocmai de aceea s-a si decis stoparea acestui serviciu, costuri si pierderi prea mari. Nu a inventat Crit apa calda, el doar a repus in practica un serviciu de transport care in continuare aduce pierderi si deservicii Regiei. Ca sa nu mai spun de psihicul si moralul soferilor, obligati sa transporte la miez de noapte diversi indivizi, de "diverse" etnii, de la care primesc tot felul de injurii si amenintari. Proiectul City Tour, pornit la initiativa coanei Lenuta ministra, a fost mort din nastere, el nefiind promovat cum trebuie nici macar la nivel de capitala, nu mai spun pe tara sau international, cu ajutorul agentiilor de turism (si nu numai). Acele 1-2 autobuze decopertate circula mai tot timpul aproape goale, interesul e minim, turistii nu stiu de existenta lor (si oricum nu ii prea incanta sa priveasca cladirile anoste ale Bucurestiului doar pe dinafara, din goana autobuzului, cand acesta se misca, nu sta la cate un semafor zeci de minute, in caldura soarelui), iar pe bucuresteni ii intereseaza cu atat mai putin un tur al capitalei mizere de care sunt satui pana-n gat. Masuri de stopare a furturilor din Regie (a se citi "recuperarea pierderilor Regiei pe spatele angajatului"): soferii de autobuz si in general toti soferii care deservesc Regia, indiferent de obiectul activitatii lor, sunt obligati luna de luna sa plateasca zeci de litri de motorina si benzina pentru ca consumurile de carburanti nu sunt normate corespunzator. Asta se stie? Sau ca zeci de autovehicule ale Regiei, altele decat autobuze, sunt trase pe dreapta prin garaje pentru ca nu exista piese de schimb, pt ca "directorasul" nu aproba repararea acestora?! Sau ca soferii autovehiculelor care inca mai sunt in stare de functionare isi cumpara singuri piese, din salariul si asa amarat, doar ca sa aiba cu ce lucra, sa fie pontati 8-12 ore/zi (program normal), nu 6 ore atelier, si sa duca acasa la sfarsit de luna un salariu cat de cat normal?! Plus alte si alte magarii si batai de joc care au loc in intreaga Regie. Astea se stiu, oare?! In schimb, conducerea Regiei, in frunte cu acest Crit, investesc banii bucurestenilor pe aparatura electornica, camere de supraveghere de interior (in incinte care oricum sunt pazite noaptea), xeroxuri de sute de mii de euro, autoturisme noi pentru domniile lor si cate si mai cate, toate in folosul partidului si al clientelei politice, ca deh, tre si ei, saracii, sa manance o paine...

Concluzionand: infrastructura e la pamant, transportul propriu-zis de persoane e decimat 30%, personalul angajat a fost si el decimat pe criterii de apartenenta politica, inlocuit cu tineretul PDL "competent si de viitor", iar angajatii vechi ramasi isi desfasoara activitatea in tensiune si teama de a nu fi dati maine afara, pe baza unor capricii si toane ale acestui directoras Crit.

O fila neagra in istoria de 100 de ani a RATB au fost acesti 2 ani de mandat Crit. Sa speram la mai bine!

marian
09 nov 15:39
+0
VOTURI
-0

la sa bre sa distruga si in buc ratb sa bage microbuze ca-n Ilfov.In Ilfov lau facut de mult praf si folosesc transportul public ca momeala electorala. SAI avea transport public in comunism.

antoana
09 nov 12:41
+0
VOTURI
-0

Vor sa distruga si RATB pai asta a mai ramas toti care sunt in partide indiferent care partid fac ce le canta ei,nu asculta de cei din RATB ,d-ul actual director ar trebui sa stea de vorba cu sindicatele si cu muncitori sa asculte si parerile lor si apoi sa ia masuri ,d-ul Crit vroia panouri in stati masinile nu au cauciucuri si asigurari dar... era o investitie care se mai justificau cheltuieli.

katia
09 nov 11:41
+0
VOTURI
-0

ce atata discutie ?

Tanti NUTI
09 nov 09:48
+0
VOTURI
-0

Daca iei o bucata de angajat care are cam 2 ani vechime in RATB si il pui director general tot stie mai bine sa conduca aceasta Regie decat nenea Viorel.

Gogu
09 nov 10:17
+0
VOTURI
-0

Dar PDL-ul n-ar specilisti in transport public ? Pune numai din astia care stiu transport din ziare si de la fereastra limuzinei ?

Profesionistul
09 nov 09:40
+0
VOTURI
-0

Numai cine nu vrea sa vada nu observa cate s-au realizat intr-un an de zile in RATB.

Meserie
09 nov 09:38
+0
VOTURI
-0

Habar nu are cu ce se mananca RATB-ul domnul Viorel. El le stie pe toate NUMAI din presa.

mm
09 nov 00:56
+0
VOTURI
-0

Cernescu a murit dupa ce unica fiica a murit la 32 de ani, istovita de munca la o firma.

hakeru66
08 nov 22:26
+0
VOTURI
-0

Crit dute dupa CERNESCU

ratb
09 nov 20:38
+0
VOTURI
-0

"hakeru66" -ocupate de sindicat...

costel popescu
08 nov 20:25
+0
VOTURI
-0

Domnule Primar General

Crit a distrus RATB si imi aduc aminte ca ati ordonat in mai multe randuri controale cu privire la contractul ilegal cu Siemens si Astra Vagoane Arad stiti scandalul cu creditul(coruptie) acordat de pantronul de la Astra Vagoane Arad- Blidar lui Crit pentru firma de transport a nevestei.

Aflati ca a desfintat dep de tramvaie Giulesti pe baza unui contract paravan de comodat cu circul. Stiti ca a facut schimbari ilegale schimband denumirile ca sa nu poata oamenii sa se apere in justitie. Pe vremea lui Aron toate contractele de peste 50.000 lei noi se aprobau in C.A. Ratb. Acum dictatorul aproba singur si nici nu informeaza C.A. A umplut directia cu fufe si parcarea cu masini scumpe de la copii potentatilor PDL pe cere i-a pus in functie de conducere la primul job. Au murit specialisti de suparare ca au fost pe nedrept schimbati. Sindicatele fierb din cauza lipsei de dialog si a dictaturii personale. Sunt in total peste 250 de vehicule(tramvaie, troleibuze si autobuze Mercedes)canibalizate care vor fi repuse in functiune cu un efort de peste 8-9 mil Euro. etc etc etc.

barbu marian
08 nov 20:10
+0
VOTURI
-0

domnule director problemele regiei sunt plecate de la cei care conduc departamentele din interior vehiculele circula la un interval enorm iar conditiile sunt inumane.sub pretextul ca nu este voie sa se faca ore au fost reduse multe vehicule din circulatie,iar conducatorii d vehicule stau rezerve si nu au de munca,iar oamenii stau prin statii zeci de minute.vehiculele au stat imobilizate in garaje si depouri din cauza lipsei de piese de schimb in special a anvelopelor si cate un an.s-au dat o groaza de bani pe mercedesurile astea si au stat un an suspendate pe capre din cauza lipsei anvelopelor

costel popescu
08 nov 20:10
+0
VOTURI
-0

Sunt 250 de tramvaie, troleibuze si autobuze defecte, canibalizate care trebuie repuse in functiune prin reparatii grele la fabrica ratb.

crit cand a venit a chemat controlul de la M. Finante si Curtea de Conturi asa ca trebuie sa faceti la fel. Contractul cu Siemens trebuie anulat pentru ca le-a fost data gratis o hala si cei mai buni specialisti din UR lucreaza la negru la Siemens si uzina ratb a fost falimentata intentionat ca nu s-a cumparat ce trebuia pentru productie.

Depoul Giulesti a fost dat la circ ca sa-si poata parca Crit tirurile firmei nevestei acolo,

s-au semnat contracte cu incredintare directa ilegal. Pe vremea lui Aron toate contractele erau aprob. in C.A. Asigurarea este o afacere murdara care pute. Au fost destituiti oameni cu prestigiu si pricepere si au fost adusi printisori de pe bancile scolii si numiti sefi.

Seful autobuzelor Mercedes are 25 de ani si 100 autobuze nu mai au nici roti si au fost canibalizate la fel la tramvaie si troleibuze.

Seful troleibuzelor a decedat de suparare cand a fost schimbat. Succes si incredere in Aron si ceilalti, caci au experienta, bun simt si pricepere. Refaceti imediat ETE, ETA si EIELCC deoarece erau partea tehnica si organizatorica, acum e anarhie. Depourile autobazele si sectiile nu mai au organizare si nici parte tehnica si s-au prabusit.

ivona
08 nov 18:03
+0
VOTURI
-0

Domnule director imi doresc ca dvs, dupa ce ati afirmat ca deja cunoasteti nemultumirile noastre, ale bucurestenilor in ceea ce priveste prestatia RATB-ului, sa nu uitati aceasta problema. Imi platesc constiincios abonamentul lunar de 50 de lei si imi doresc sa circul civilizat. Pana acum nu s-a intamplat.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE