PROTEST în zona Iancului. Zeci de bucureșteni, nemulţumiţi de reabilitarea deficitară a bulevardului



Zeci de bucureșteni au protestat, sâmbătă, în zona Şoseaua Iancului, faţă de reabilitarea deficitară a bulevardului.

Zeci de bucuresteni protesteaza sambata, nemultumiti de reabilitarea deficitara a Șos. Iancului
Zeci de bucureșteni protestează sâmbătă, nemulţumiţi de reabilitarea deficitară a Șos. Iancului

PROTEST, sâmbătă, în București. Aproximativ 100 de persoane au protestat sâmbătă impotriva interdicției impuse de Primaria Capitalei de a mai parca pe Șoseaua Iancului.  Oamenii spun că vor parcurge traseul tramvaielor pentru a număra câteva locuri de parcare mai sunt disponibile, potrivit Digi24.

Timp de trei ani de zile, cât au durat lucrările la tramvai, șoferii din zonă își parcau mașinile exact pe linia de tramvai.

Toata zona este plina de afise de popularizare a reamenajarii soselei, afise pe care apare numele primarului Razvan Sava, scrie hotnews.ro.

Potrivit proiectului initial, linia de tramvai si refugiile trebuiau proiectate in asa fel incat autobuzele sa poata circula pe banda tramvaiului si stationa in statiile acestuia, un fel de banda unica pentru transportul public. Problema e la una dintre statii, unde autobuzele nu incap daca vin doua in acelasi timp din sensuri opuse. In plus, locuitorii din zona sunt revoltati ca artera nu are prevazute locuri de parcare pe margine, iar Primaria Capitalei nu a construit nici cele doua parcari etajate in spatele blocurilor, anuntate in cadrul proiectului. (Citește mai multe AICI). 

Alex Ichim, purtatorul de cuvant al Primariei Capitalei spune ca autobuzele nu incap intr-o singura statie, fiind vorba de o eroare de proiectare.

"Politia Rutiera a cerut ca un refugiu de tramvai sa fie mutat, din cauza unei intersectii cu o strada secundara, si s-a ajuns sa avem doua refugii in paralel, astfel ca nu incap autobuzele daca vin din ambele sensuri in acelasi timp. Aceasta decizie a fost luata in 2012-2013 si directia de Drumuri din Primaria Capitalei a fost de acord", a explicat acesta pentru HotNews.ro.

In ceea ce priveste parcarile, chiar daca pe bulevard nu a fost prevazut de la inceput niciun loc de parcare, in 2015, Primaria Capitalei a anuntat ca va face doua parcari supraetajate intre blocurile din spatele Soselei Iancului, pe strazile Dridu Georgescu si Stanescu Gheorghe, acestea urmand sa aiba 250 de locuri. Primăria nu a reușit însă să obțină avizul de la mediu pentru cele două parcări, astfel că lucrările nu au mai fost demarate. 

Etichete: Bucureşti, protest, Şoseaua iancului

0/6 COMENTARII
m.m.
08 Feb 14:12
+0
VOTURI
-0
HG 525/27.06.1996
ACCESE CAROSABILE
4.11.3. - Locuinţele colective cu acces şi lot folosit în comun vor fi prevăzute cu:
- accese carosabile pentru locatari;
- accese de serviciu pentru colectarea deşeurilor menajere şi pentru accesul mijloacelor de stingere a incendiilor;
- accese la parcaje şi garaje.
PARCAJE
5.11.1 - Pentru construcţii de locuinţe, în funcţie de indicele de motorizare a localităţii, vor fi prevăzute locuri de parcare după cum urmează:
- câte un loc de parcare la 2-10 apartamente în locuinţe colective cu acces şi lot în comun.
SPAŢII VERZI ŞI PLANTATE
6.8. - Construcţii de locuinţe
Pentru construcţiile de locuinţe vor fi prevăzute spaţii verzi şi plantate, în funcţie de tipul de locuire, dar nu mai puţin de 2 m2/locuitor.

Deci, domnu' "LUAŢI AMINTE" Liviu, care sunt normele urbanistice pe care te bazezi când ceri locuri de parcare?
Cumva Codul Rutier, care INTERZICE parcarea pe trotuar şi chiar şi pe carosabil? Sau, poate, HCGMB 66/2006, care are desenate, în anexe, secţiuni prin drumuri şi NU ARE prevăzute parcări pe prima bandă?
Sau, pur şi simplu, atitudinea de "număraţi-mi ouăle, bă amărăştenilor, că io are maşină"?
wsd
07 Feb 12:22
+0
VOTURI
-0
Liviule, normele de urbanism nu prevad si trotuare pentru pietoni? Statii de autobuz libere, in care calatorii sa astepte vehiculele? Benzi speciale pentru transportul public?

Sau normele prevad doar ca tu sa-ti plimbi fundul prin masini? Nu uitati (inclusiv tu LIVIU): LENEA UCIDE!
Berbecali
06 Feb 19:04
+0
VOTURI
-0
@ tovarasu Liviu,viitorul este al automobilului.Am vazut in Barcelona si Viena blocuri cu 10 etaje pe bulevarde si foarte putine masini ,putine locuri de parcare,cum iti explici? Si prostia ucide,foloseste mai des tramul si laso dracu de masina!
Liviu
06 Feb 17:00
+0
VOTURI
-0
Pe un alt site asalt de postaci de partid. Locuiesc in zona Spitalului Sf. Pantelimon. Pe sos. Pantelimon este exact aceasi situatie. Cunosc situatia aberanta care a fost creata de Primaria Municipiului Bucuresti pe sos. Iancului. Sunt alaturi de locuitorii din zona care au PERFECTA DREPTATE. Locuri de parcare nu erau nici inainte suficiente. Dupa asa zisele lucrari de modernizare (cu termene depasite si rasdepasite) s-a redus din locurile de parcare existente anterior. Normele de urbanism cer la un anumit numar de nivele ale unui imobil un numar de locuri de parcare proportional (blocurile de pe sos. Iancului au toate 10 nivele). Felicitari pentru atitudine celor care au iesit la protest. Noi cei de pe sos. Pantelimon sa le urmam exemplul. Nu uitati (inclusiv tu WSD): CORUPTIA UCIDE!
wsd
06 Feb 15:36
+0
VOTURI
-0
Linia de tramvai NU e parcare!
Cine parca pe ea parca oricum ilegal. De ce nu s-a facut scandal de la inceput?
Cris
06 Feb 14:47
+0
VOTURI
-0
uite asa se intampla daca s-au mutat la Bucale toti oltenii si moldovenii saraci cu duhul!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE