Zeci de reclamații împotriva băncilor, zilnic, la ANPC



ANPC primeşte zilnic zeci de reclamații din partea consumatorilor împotriva băncilor, potrivit unei declarații recente a preşedintelui instituţiei, Marius Dunca. 

Zeci de reclamatii impotriva bancilor, zilnic, la ANPC
Zeci de reclamații împotriva băncilor, zilnic, la ANPC
Foto: cugetliber.ro

„Scopul nostru, ca instituţie, nu este să vă amendăm ci să găsim soluţii amiabile. Avem şansa şi cu Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor. Am şi câte 100 de reclamaţii pe zi în ceea ce vă priveşte (împotriva băncilor - n.r.). Sunt o comunitate foarte mare (clienţii nemulţumiţi - n.r.), vorbesc foarte mult pe reţelele de socializare, discută, au avocaţi, au şi argumente concrete. Uitaţi-vă câte procese are numai ANPC”, a subliniat Dunca, în cadrul unei conferinţe de specialitate, potrivit economica.net.

În opinia sa, băncile trebuie să recâştige încrederea consumatorilor, iar acest lucru nu se poate obţine decât 'cu respect faţă de consumatori', prin deschiderea faţă de aceştia, prin contracte clare, transparente şi pe înţelesul clientului.

'Într-o economie de piaţă sănătoasă, ar trebui să venim cu produse sigure, care să satisfacă în acelaşi timp nevoile consumatorilor, să vă gândiţi şi dumneavoastră (băncile-n.r.) la un câştig, dar nu la câştiguri uriaşe. Contractele cu clienţii ar trebui să fie mai corecte, mai transparente, fără capcane, mai uşor de înţeles de către consumatori şi poate aşa vom reuşi să le recâştigăm încrederea', a mai spus Marius Dunca.

Citește mai multe pe ECONOMICA.NET.

Etichete: anpc, marius dunca, reclamatii banci

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE