Zombies de la Noaptea Devoratorilor de Publicitate atacă sălile de cinema şi Centrul Vechi



Astăzi, 07 noiembrie se lansează spotul de promovare pentru Noaptea Devoratorilor 2013 şi site-ul devoratori.ro. Prin acestă execuţie, organizatorii încearcă să aducă evenimentul mai aproape de public aşa că a fost îndreptată atenţia către locuri în care pot fi întâlniţi oameni care să fie transformaţi în devoratori.

Zombies de la Noaptea Devoratorilor de Publicitate ataca salile de cinema si Centrul Vechi
Zombies de la Noaptea Devoratorilor de Publicitate atacă sălile de cinema şi Centrul Vechi

Gândul din spatele acestui spot şi a platformei online a fost să transformăm cât mai mulţi oameni în devoratori, aşa că am ne-am poziţionat comod în sala de la Cinema Patria într-o duminică oarecare, dar nu oricum ci transformaţi în zombies. Reacţiile nu au întârziat să apară, noi am filmat întreaga întâmplare transformând-o în spotul de promovare NDP 2013. Nu ne-am oprit aici, după experimentul de la Cinema Patria, a urmat o plimbare în Centrul Vechi, unde am cules şi mai multe reacţii. Împătimiţii reclamelor, dar şi fanii zombies ne găsesc pe devoratori.ro, unde ne continuăm misiunea de contaminare.
„Conceptul Zombies a pornit de la observaţia că, atunci când eşti realmente pasionat de ceva, undeva la limita obsesiei, acel ceva devine un fel de pradă, pe care o urmăreşti până când nu mai are nicio şansă de scăpare. Comparaţia între pasionaţi şi zombies a venit cumva natural: – ambele sunt „creaturi ale nopţii" care vânează obsesiv singurele lucruri care îi interesează. În fiecare pasionat de publicitate există nişte monştri devoratori de tot ce este interesant, actual şi out of the ordinary. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este reuniunea anuală a acestor creaturi." – Bogdan Ivaşcu, Senior Account Manager Tempo Advertising.

Conceptul de comunicare a fost dezvoltat de agenția Tempo Advertising. Echipa care a contribuit la proiect este formată din Gabriel Mihăilescu – Art Director, Iulia Soare – Copywriter, Viorel Holovaci – Senior Art Director și Bogdan Ivaşcu – Senior Account Manager. Declinarea şi implementarea conceptului pe mediile digitale este realizată de către agenţia Republika Interactive. Echipa a dezvoltat proiectul este alcătuită din: Justin Kadima - General Manager, Stefania Kadima - Managing Partner, Cosmin Merisescu - Chief Technical Officer, Nelutu Ungureanu - Web Developer, Enoh Barbu -Web Developer, Dan Buruiana - Art Director, Mihai Rancea - Web Designer, Raluca Irimia - Account Manager, Rodica Grad - Copywriter, Oana Marin - Community Manager.
Accesul la eveniment se face începând cu ora 20:00. Programul evenimentului este următorul:
Live DJ Mongol / 20:30 - 21:15
Stand Up Comedy / Mihai Bobonete / 21:15 - 21:45
Proiecţie spoturi / 22:00 - 23:20 / 23:40 - 01:00 / 01:20 - 02:40 / 03:00 - 04:20
Expoziţie Ortaku / 20:00 – 4:00
Happening-uri surpriză / 20:00 – 04:00
Biletele sunt disponibile pe site-ul www.bilete.ro, în oficiile Poştei Române, în Magazinele Inmedio semnalizate Bilete.ro şi în Magazinele Germanos.

Etichete: dan chisu, Noaptea Devoratorilor de Publicitate, publicitate, reclame

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE